voiko kissan"kaveri" tulla etsimään "kaveriaan" meidän kissa on hävinnyt ja nyt joku vieras kisu pyörii pihalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurjaa

Vieras
ei olla aiemmin tuota kissaa nähty. oma kissa on eilisestä illasta asti ollut kadoksissa. leikattu kollikissa kyseessä meillä. tuosta toisesta en tiedä onko tytö vai poika.
meidän kissalla on ollut sylkirauhasen tulehdus ja siihen saanut eilen lääkkeetkin ja nyt pelottaa jos se onkin ollut jotain vakavampaa tuo sen tulehdus ja on mennyt kuolemaan johonkin:(

Voi varmasti olla sen kaveri. Mun kissan kaveri tuli kans usein moikkaamaan mua. Mun kissa ei kyl ollu kadonnu vaan oli usein reissussa.
Kaverin kissa toi kerran nälkäisen kaverinsa niille kotiin syömään. Näytti missä ruokakuppi on.
Toivotaan että sun kissaa vaivais vaan tää kevät :)
Mä aina huolestun vaikka ei ole mitenkään ennenkuulumatonta että nuo tekee joskus vähän pidempiäkin retkiä.

Olikohan sitä leikattu? Jos ei niin voi olla sen takia poissa. Kyllä kissat joskus lähtee omille reissuilleen näin keväällä, mutta palaa sitten. Oma kissani (leikattu) oli yhtenä kesänä kolme päivää kateissa, olin huolesta sekaisin mutta palasi lopulta.

tuo meidän kisu on kerran aiemminkin hävinnyt ja ollut 2 päivää pois. nyt vain huolettaa kun oli kipeäkin. eilen vielä mietin että olisiko parempi pitää sisällä mutta ennenkun kerkisin saada ajatuksne loppuun oli lapsi päästänyt kissan ulos kun oli maukunnut ovella. jäi nytten antibiootitkin antamatta kissalle. kerkesi eilen yhden satsin eläin lääkärillä saada sitä.
raukalla kun oli toinen poski ihan turvoksissa:(

Alkuperäinen kirjoittaja kissaihminen:
Olikohan sitä leikattu? Jos ei niin voi olla sen takia poissa. Kyllä kissat joskus lähtee omille reissuilleen näin keväällä, mutta palaa sitten. Oma kissani (leikattu) oli yhtenä kesänä kolme päivää kateissa, olin huolesta sekaisin mutta palasi lopulta.

juu on liekattu kolli!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kissaihminen:

juu on liekattu kolli!

Kaverin leikattu kolli oli kaks ja puoli kuukautta reissullansa. Lähtiessä n.9kg+? painava, tullessa n.4,5kg, mutta muuten terve :D
Kerkesi muuttaakin jo välillä ja uus asukas soitteli sitten että täällä on tämmönen kissa joka tuli ikkunasta eikä suostu lähtemään pois!

Yhteistyössä