E
en jaksa
Vieras
Että minä olen jo tympäytynyt ukkooni kun hän saa kaksi ja kolme kertaa muuttoviman nyt oli 12 kerta (olisi kyllä ihana pieni omakotitalo tiedossa) mutta jotenkin jatkuviin muuttoihin jo väsynyt kun ukon kanssa ollut 6 v ja 11 kertaa muutettu ja nyt on kaksi pientä lasta 3 v ja 1v ja8 kk joiden kanssa on vaikea muuttaa kun tuo muuttokin jo stressaa jo. Sitten tuo ukko haukkuu minua ja kohtelee lapsiakin kehnosti... ei ole kuin pitäisi isän olla eli leikkii ja hoitaa sen sijaan hän lapsilleen huutaa ym voiko enään olla elämä vaikeinta minulla ja lapsille kun aina vaan toun ukon ehdoilla... kaikki tutut jo ihmettelevät kun kerron että taas ukko hoksasi muuttohomman eikä välitä meistä eli minusta ja lasten elämästä... miten se stressaa. Ukko vaan sitten uhkailee erollakin väliin että ottaa eron jos ei mene hänelle mieleen ja siitä seuraa haukkumiset ja mykkistä joka voi olla jopa viikon ja yli... mitähän tässä tekee...
Ukon muuttosyyt on olleet jokaisessa asunnoissa joku vika esim. homeen haju ym tai ympäristö joskus on minun vika että hän ei viihdy
Ukon muuttosyyt on olleet jokaisessa asunnoissa joku vika esim. homeen haju ym tai ympäristö joskus on minun vika että hän ei viihdy