Voiko kuntoilusta tulla tämmönen:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salilla kävijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salilla kävijä

Vieras
Olen viikon käynyt salilla jossa olen tehnyt aika paljon erillaisia lihasharjoituksia ja nyt loppu viikosta on tullut semmonen etten voi syödä mitään lihapitoista ruokaa/ makeaa ilman että oksennan ne ulos.
Ruoka ei ylipäätäänkään maistu yhtään.

Ensiviikosta eteenpäin aion käydä salilla kolmesti viikossa mutta ajattelin tämän ekan viikon vetää rajummin. Nyt viikonloppuna en ole käynyt ollenkaan.

Ja vielä siitä että palutuuko ne lihakset silti vaikka salittomina päivinä kävisin reippaalla kävely lenkillä??

Kiitoksia jo etukäteen :)

Lihakset nimenomaan tarvitsee palautuakseen sitä iisimpää liikuntaa, palauttavaa kuten juuri reipas kävelylenkki!

Tuohon oksentamiseen...no, jokaisen kroppa reagoi eri tavoin. Mullakin makeanhimo hiipuu rankasti salilla käydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuntosaliohjaaja:
Lihakset nimenomaan tarvitsee palautuakseen sitä iisimpää liikuntaa, palauttavaa kuten juuri reipas kävelylenkki!

Tuohon oksentamiseen...no, jokaisen kroppa reagoi eri tavoin. Mullakin makeanhimo hiipuu rankasti salilla käydessä.

Kiitos tästä. Olen kaikkia ruokailu määriä vähentänyt tuon pahanolon vuoksi rajusti ja syön siis joka annoksella suunnilleen 100-150g (aika vähän) ja näin olen nyt välttänyt ällön olon ainakin toistaiseksi.

Eihän se nyt kuntoilun tarkoitus ole pahaa oloa tuottaa! Vaikka laihtuuhan sitä niinkin... Kuntoilu kannattaisi ennemminkin aloittaa iisisti ja lisätä määrää myöhemmin!

Mielipiteeni on, että ei. Kuntoilusta olosi ei johdu, ja jos johtuu niin hengenvaaraan ajat itsesi.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Eihän se nyt kuntoilun tarkoitus ole pahaa oloa tuottaa! Vaikka laihtuuhan sitä niinkin... Kuntoilu kannattaisi ennemminkin aloittaa iisisti ja lisätä määrää myöhemmin!

Mielipiteeni on, että ei. Kuntoilusta olosi ei johdu, ja jos johtuu niin hengenvaaraan ajat itsesi.

No jos kroppa ei ole noin rajuun tottunut. Aion siis himmata ensi viikosta eteenpäin ja paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :

No jos kroppa ei ole noin rajuun tottunut. Aion siis himmata ensi viikosta eteenpäin ja paljon.

Niin kannattaakin!

Yhteistyössä