Kysymys niinkin pienestä lapsesta kuin 9kk. Eli kaveri tuli kyläilemään suunnilleen samanikäisen lapsen kanssa meille ja mun lapsonen alkoi huutamaan ja itkemään kun näkin tän toisen vauvan. Ei ollut vierastusta kuitenkaan. Kaikki oli hyvin kun vauvat olivat eri huoneissa.Mutta kun olivat samassa huoneessa taas niin en saanut huomioida sitä toista poikaa ollenkaan alkoi itkemään Esim. jos puhuin tälle lapselle tai nostin tutin lattialta hänelle :/
Voisko olla mustasukkainen tai muuten vaan vähän itsekäs? =)
Tottakai lapset on aina itsekkäitä ja se on ihan ok, varsinkin ihan pienenä, mutta ihmetyttää vain tuo mun pikkumiehen käytös.
Voisiko kokea toisen vauvan ns. uhkaksi hänelle? Tykkää muuten katsella kauheesti muita lapsia muualla ulkona, kaupassa. Vaikuttaakohan se paljonkin, että toinen vauva tuli juuri HÄNEN kotiinsa?
Onko muilla kokemuksia vastaavista tilanteista?
Voisko olla mustasukkainen tai muuten vaan vähän itsekäs? =)
Tottakai lapset on aina itsekkäitä ja se on ihan ok, varsinkin ihan pienenä, mutta ihmetyttää vain tuo mun pikkumiehen käytös.
Voisiko kokea toisen vauvan ns. uhkaksi hänelle? Tykkää muuten katsella kauheesti muita lapsia muualla ulkona, kaupassa. Vaikuttaakohan se paljonkin, että toinen vauva tuli juuri HÄNEN kotiinsa?
Onko muilla kokemuksia vastaavista tilanteista?