voiko lihavalla olla 50-60cm paksu pohje?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tuikku";26809298]Minä käytän samaa vaatekokoa kuin tuo kyseinen bloggari ja minun pohkeeni oli 47 cm. Että hyvinkin voi olla vaikka sen 55 cm.[/QUOTE]

Mitäs vaatekokoa sinä käytät? Kukaan kun ei kerro mitä vaatekokoa tuo kirjoittaja käyttää, olen sitä kysynyt pariinkin kertaan kun haluan tietää ollaanko samoissa mitoissa :)

Ylipainoa reilusti, yli sata kiloa, kävin juuri mittaamassa pohkeeni paksuimmasta kohdasta ja se oli 44 cm. Olen miettinyt nyt monta kertaa että oikeastiko epäillään pohkeen paksuutta vai etteikö kyseessä olisi kuitenkin reisi?? Ei todellakaan voi olla POHJE 80 cm????

Mitäs vaatekokoa sinä käytät? Kukaan kun ei kerro mitä vaatekokoa tuo kirjoittaja käyttää, olen sitä kysynyt pariinkin kertaan kun haluan tietää ollaanko samoissa mitoissa :)

Ylipainoa reilusti, yli sata kiloa, kävin juuri mittaamassa pohkeeni paksuimmasta kohdasta ja se oli 44 cm. Olen miettinyt nyt monta kertaa että oikeastiko epäillään pohkeen paksuutta vai etteikö kyseessä olisi kuitenkin reisi?? Ei todellakaan voi olla POHJE 80 cm????

Yoursilta sanoi tilaavansa yleensä kokoa 26, joten jos en ihan väärin muista niin tuo on siinä 54/56. Ja minä käytän sitä kokoa :)

[QUOTE="tuikku";26814412]Yoursilta sanoi tilaavansa yleensä kokoa 26, joten jos en ihan väärin muista niin tuo on siinä 54/56. Ja minä käytän sitä kokoa :)[/QUOTE]

Se muuten käyttää kokoa 22-26. Just jossain kommenteissa sanoi noin.

Mun pohje on 43cm. Mulla on vaan luonnostaan tosi paksut pohkeet ja se on ärsyttävää, sillä jalat on kuin tukit, koska reisi on lähes yhtä paksu, kuin pohje. En ole ylipainoinen. 169cm ja 62kg.

Mä olen 100kg tasan masan ja mulla on tosi hoikka pohje:) Ei ole kerääntynyt pohkeisiin yhtään ylimääräistä, vaikka muualle sitten onkin. Mä tiedän tosi monia lihavia, joilla on ihan tikut pohkeet. Mä luulen, että tuo pohjeasia on enemmän vaan syntymälahja.. toisilla on paksut pohkeet aina ja toisilla ei tule koskaan paksuksi, ellei nyt mene sairaaloisen lihavaksi muuten.

Mä olin ennen Pipsan kokoinen. Eli pituutta mulla on 168cm ja painoin vielä pari vuotta sitten 147kg. Kuvia katsellessa olen ollut mielestäni ihan saman kokoinen, kuin tuo pipsa. Muistan mitanneeni ennen laihdutusta pohkeeni ja se oli jotakin 70cm muistaakseni..

Nykyään painan toki vielä piirun päälle sata, mutta on tässä jo reilut 40kg tippunut :)

Mä olin ennen Pipsan kokoinen. Eli pituutta mulla on 168cm ja painoin vielä pari vuotta sitten 147kg. Kuvia katsellessa olen ollut mielestäni ihan saman kokoinen, kuin tuo pipsa. Muistan mitanneeni ennen laihdutusta pohkeeni ja se oli jotakin 70cm muistaakseni..

Nykyään painan toki vielä piirun päälle sata, mutta on tässä jo reilut 40kg tippunut :)

mutta eihän toi pipsa paina ku joku 130kg vissiinki? näin on joka puolelta kuullu

mutta eihän toi pipsa paina ku joku 130kg vissiinki? näin on joka puolelta kuullu

No ainahan sitä voi sanoa painokseen mitä lystää. Normaalit naisihmiset tosi hoikasta ns. "normaai"ylipinoiseen painaa jotakin 45:stä ylöspain aina reiluun 90kiloon. Sitten kun on kyse norsusta, niin painoa on vaikea arvioida.

T: Entinen norsu, joka painoi 134kg isoimmillaan ja oli selvästi hoikempi, kuin tuo pipsa

Alkuperäinen kirjoittaja Ex läski;26829726:
No ainahan sitä voi sanoa painokseen mitä lystää. Normaalit naisihmiset tosi hoikasta ns. "normaai"ylipinoiseen painaa jotakin 45:stä ylöspain aina reiluun 90kiloon. Sitten kun on kyse norsusta, niin painoa on vaikea arvioida.

T: Entinen norsu, joka painoi 134kg isoimmillaan ja oli selvästi hoikempi, kuin tuo pipsa

no minkäs pitunen se ex-norsu on? sillä on kova vaikutus siihen vaikka olisitkin ollut tuon blogin pitäjän kanssa samanpainoinen niin pituus vaikuttaa näyttääkö niin isolta vai ei. tiedän vaan kun kaks kaveria just väitteli tuosta asiasta, sillä onhan siinä eroa jos toinen on 130kg/177cm ja toinen 130kg/160cm.

Muiden pohkeista en mene sanomaan mutta voin kertoa omat mittani.

Olen 178 cm ja noin 120 kg. Ylipainoa siis ainakin sen 40 kg. Pohkeen mitta leveimmästä kohdasta istuessa (eli rentona) mitattuna on 46-47 cm (toinen jalka oli 1 cm kapeampi).

Yhteistyössä