Voiko liika alkoholinkäyttö aiheuttaa sen, ettei mies enää laukea.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelevä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelevä"

Vieras
Tupakkaa on polttanut n. 30 vuotta ja ikääkin miehellä yli 40 v. Olutta tissuttelee usein ja viikonloppuisin juo reippaammin, myös väkeviä. Erektio-ongelmia ei ole, mutta mies ei vain laukea, joten homma on pakko aina lopettaa jossain vaiheessa, kun kumpikaan ei enää jaksa.

Olen kuullut, että yhdellä alkoholistilla on ollut samaa vikaa, joten voikohan miehen ongelma tosiaan johtua alkoholin liiasta käytöstä? Onko muilla asiasta kokemuksia?

:laugh:

Olisipa kiva nähdä millainen kukkahattu siellä päässä on ja kuinka tiukalle nuttura on vedetty. Ja kasvaako jalkoväli horsmaa vai koiranputkea.

Kuinka niin? Kyllä muakin ällöttäisi jonkun tissuttelijan kanssa sekstailla, vaikka olenkin hyvin seksuaalinen ihminen.

Aiheeseen, kyllä voi todellakin vaikuttaa noin. Alkoholi vaikuttaa myös hyvin paljon hormonitoimintaan, ja voit arvata ettei positiivisesti.

Kyseisessä tapauksessa taitaa vähän molemmat vaikuttaa, sekä tupakointi että alkoholi. Tupakointi heikentää ääreisverenkiertoa ja näin myös erektiota. Ja kuten edellä sanottu alkoholi vaikuttaa hormonitoimintaan. Joten siitä voi miettiä mitä ne yhdessä tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29452062:
Kyseisessä tapauksessa taitaa vähän molemmat vaikuttaa, sekä tupakointi että alkoholi. Tupakointi heikentää ääreisverenkiertoa ja näin myös erektiota. Ja kuten edellä sanottu alkoholi vaikuttaa hormonitoimintaan. Joten siitä voi miettiä mitä ne yhdessä tekee.

Erektiossa ei ole mitään ongelmaa. Kalu on kivikova, eikä lerpahda kesken kaiken. Ja ei, mies ei käytä sitä pientä sinistä pilleriä.

Mun mies tissutteli ennen ei paljoa mutta perjantai-iltaisin kului kaljaa,ei polta. Ja seksiä halusi tosi harvoin vain n 2kertaa kuussa. Sitten lopetti tissuttelun ja nyt haluaa seksiä useammin ja kestää paremmin eli kyllä se alkoholi meillä ainakin vaikutti ja mies siis vasta 37v.

Kyllä se ainakin omalla miehellä vaikuttaa tulemiseen, onko nauttinut alkoholia vai ei. Kestää paljon pidempään jos on eikä välttämättä tule ollenkaan. Mutta ne on siis sillä kerralla, ei ole näkynyt pitkäkestoisia vaikutuksia...

[QUOTE="aapee";29454033]Taitaa sitten olla aika jättää hyvästit meidän seksielämälle, kun mies ei sitä tissutteluaan halua lopettaa.[/QUOTE]Semmosta se on viinan ja alkoholismin kanssa. :(

"Taitaa sitten olla aika jättää hyvästit meidän seksielämälle, kun mies ei sitä tissutteluaan halua lopettaa."

Eli jos mies kestää panna niin se lopettaa seksielämän? Ja saman tekee kai liian nopea tuleminen? Ei oo helppoo...

[QUOTE="aapee";29454033]Taitaa sitten olla aika jättää hyvästit meidän seksielämälle, kun mies ei sitä tissutteluaan halua lopettaa.[/QUOTE]

Mieluummin luovut seksistä kuin alkoholistista?

[QUOTE="mitäh";29454523]Mieluummin luovut seksistä kuin alkoholistista?[/QUOTE]

En minä seksistä aio luopua, saahan sitä muualtakin. Ikävää vain, kun mies ei välitä tilannetta parantaa mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29454859:
kyllä ja lisäksi tuo pitkä tupakoiminen vaikuttaa asiaan

Minä olen luullut, että tupakointi vaikuttaa niin, ettei enää seiso kunnolla. Se ei miehellä kuitenkaan ole ongelma.

[QUOTE="rentukka";29454868]Olen ollu monta kertaa niin kännissä ettei ole miehiltä lauennu.[/QUOTE]

Minä en alkoholia käytä juuri koskaan, joten sinulla on eri ongelma.

[QUOTE="Jaa";29454275]
Eli jos mies kestää panna niin se lopettaa seksielämän? Ja saman tekee kai liian nopea tuleminen? Ei oo helppoo...[/QUOTE]

Eipä se kesto mitään hyödytä, kun mies ei saa siitä mitään. Vain sen ilon, että minä nautin. Eipä ihmekään siis, ettei miestä huvita kuin muutaman kerran vuodessa. Kyllä se mielestäni on aika onnetonta seksielämää.

Yhteistyössä