Voiko luottaa siihen että lääkäri olisi kertonut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirsi

Vieras
jos en enempää saisi lapsia tehdä? 3 sektiota takana ja leikkaava lääkäri ei sanonut mitään sellaista etteikö kohtu enää kestäisi tai että olisi ollut liian ohut tms. ja jälkitarkastuksessa lääkäri vain kysyi että ollaanko ajateltu lisää lapsia. Sanoin ettei nyt muutamaan vuoteen mutta joskus myöhemmin olisi kyllä toiveissa saada vielä neljäskin lapsi eikä lääkäri siihen sanonut mitään. Kun usein kuulee puhuttavan että kolme on 'maksimi'.

Ystävälläni on 4 lasta jotka on kaikki sektoitu. Eli uskon että lähinnä sillä on tekemistä kuinka arpinen sun kohtu, tms. on. Mulla on kaksi syntynyt sektiolla ja todella arpista kuulemma on. Luottaisin lääkäriin, tietysti riippuu mikä lääkäri on kyseessä.

Voit luottaa, luulen mä. Ennenmuinoin taidettiin sanoa että kolme on maksimi, mutta nykyään aina sektion yhteydessä tsekataan että missä kunnossa kohtu on, ja se myös sitten kerrotaan. Itselläni viisi sektiota, ja kuudes luultavasti edessä :)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Voit luottaa, luulen mä. Ennenmuinoin taidettiin sanoa että kolme on maksimi, mutta nykyään aina sektion yhteydessä tsekataan että missä kunnossa kohtu on, ja se myös sitten kerrotaan. Itselläni viisi sektiota, ja kuudes luultavasti edessä :)

vau! ihana kuulla että sektio ei ole este isolle perheelle <3

Yhteistyössä