"Voiko meille tulla?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
"Ei voi koska mä siivoan."

Lähdin imuroimaan alakertaa ja kun tulin yläkertaan olkkarissa istui ( ja istuu edelleen ) naapurin poika pelaamassa :o Sanoin sit että enkös mä hetki sitten selvästi sanonut että meille ei tulla niin vastaus on että mutta kun mä halusin tulla. :o

:headwall: Jos omat osaa kerrankin käyttäytyä ja ymmärtää puhetta niin sit on naapurin kersa se joka ei ymmärrä puhetta. |O

Mitäs mä nyt teen, ei lähde koska haluaa olla meillä? :whistle: Oonko sika-lastenrääkkäjä-naapurin-täti jos lykkään rätin kouraan ja sanon että jos oot meillä niin sit saat siivotakin. :D :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
No huh, pistä siivoamaan vaan. Sanot, et MEILLÄ ei sillon pelatakkaan vaan siivotaan.
Mä ilmoitin jo että kohta kun minä olen saanut kahvin juotua kaikki jotka on sisällä joutuvat siivoamaan. EI vielä tapahdu mitään.
:whistle:

Meillä on kanssa naapureiden lapset KOKO ajan kärttämässä sisälle...omat tietää, ettei meillä saa useinkan sisälle tulla |O Ja muutenkin tykkäävät olla ulkona mielummin.
Niin sitä ennenkin lapset laikki ulkona. Harvinaista herkkua, jos jollekin sisään pääsi. Naapurin lapset olis koko ajan sisällä vaan :whistle: Huoh...mullakin useesti siivouspäivä :whistle: ;) :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä laittaisin pihalle jos on kerran sanottu että ei voi tulla

No kun hän ei halua. :xmas: Hän haluaa olla meillä pelaamassa. Käskin jo pihalla mutta kun ei hän ei halua :whistle:

No mutta sä haluat ja olet aikuinen joka määrää
Ihan tosi?
:xmas: Kyllä han kohta lähtee tai vaihtoehtoisesti siivoaa. :D :whistle:

UKko raahas kerran kaverinsa meille kun olin siivoamassa. OLin tosi väsynyt ja vitt....
Sanoin sille ovensuussa olevalle kaverille että voit alottaa keittiön siivoomisen kun tämä mun ukko alottaa täältä olkkarista.
No sen jälkeen ei näkynyt kuin kaverin kantapäät ja ovi kolahti :)

Yhteistyössä