Hae Anna.fi-sivustolta

Voiko menkkoja...

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä jeppisjee, 05.02.2006.

1. jeppisjee Vierailija

Voiko menkkoja jotenkin ""aloittaa"".. Kun nyt olisi pillereiden välivaihe menossa, ja menkkojen pitäisi tässä seitsämän päivän aikana alkaa. Mutta mitään ei vielä kuulu, eikä näy.

Tämä kismittää vain siksi, kun ensiviikonloppuna olisi sellaista menoa - jota menkat hiukan hidastaa.

Eli olisiko teillä jotain vippaskonstia mieless? Liikkumista, tms..

2. Ei Vierailija

Ei voi jos olet taukoviiikolla. Eri asia jos et söisi e-pillereitä.

3. ap Vierailija

tarkoitin nyt sitten sellaista pillereihin mitenkään liittymätöntä ""aloittamista"" ..eli, esim. auttaako joku alavatsan painelu/hieronta..... liikkuminen?
    eli voinko omilla tekemisilläni mitenkään nopeuttaa menkkojen alkamista?

4. et Vierailija

Ei ole mitään vippaskonsteja.
    Kuukautisethan alkavat taukoviikon aikana. Jos sinulla on jo taukoviikko meneillään, niin on niistä menkoista pahimmat päivät ohi ensi viikonloppuna, vai mitä.

E-pillereillä on kyllä ihan helppo siirtää menkkoja eteenpäin, mutta kun sinä olet jo taukoviikkosi aloittanut.

5. Kaisa Vierailija

Kaada suola vettä se siirtää menkkoja vanha konsti mikä tepsii

6. kyllä Vierailija

Mulla auttaa toi paljain jaloin käveleminen parvekkeella minuutin. Tulee joku shokkijuttu ja menkat alkaa. Kerran kaaduin pyörällä ja menkat alkoi, vaikka olis pitäny vasta viikon kuluttua.

7. Laura Vierailija

Minulla on sama juttu kuin edellisellä. Muutaman kerran kun olen itseni loukannut tai jos olen todella pahasti pelästynyt jotain, niin menkat on alkaneet ennen aikojaan.. Outo juttu..

8. mira Vierailija

Eikös pilleritaukoa voi lyhentää ihan vapaasti jos haluaa jättää kuukautiset väliin tai siirtää niiden seuraavaa alkamista? Ihan hyvin voi syödä kaksi levyä putkeen tai vaikka pitää vain parin päivän tauon sen seitsemän päivän sijaan. Silleenhän sitä taukoaikaa voi siirtää. Yli 7 päivää ei saa pitää taukoa.

Eli ala vaan syömään uutta laattaa ennen viikonloppua (esim keskiviikkona tai torstaina) niin kuukautiset loppuu aikaisemmin.

Tämä siis jos käytät joitain tavallisia yhdistelmäehkäisypillereitä (ei mini)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri