voiko mies oikeasti välittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäilevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäilevä

Vieras
A) jos hän on valmis ottamaan exän ns. asumaan luokseen eli hoitamaan miehen kotona yhteisiä lapsia sillä aikaa kun mies on töissä ja sitten illalla mies hoitaa lapsia ja ex-vaimo menee sukulaisiin?
B) jos hän haluaa etsiä netistä toisen pariskunnan, jonka kanssa pidettäisiin yhteyttä virtuaaliseksin muodossa?

Niin yritän ja yritän olla täällä vastaamassa kaikille mutta miksi mun pää on aina kipeä nykyään en tiedä onko tämä enää migreeniä vai valoallergiaa (päätteelle) vai jotain muuta.Lääkärit vaan määrää särkytaplettia ja ihmettelenkin miski ne ei auta ei edes migreenin täsmälääkkeet...onko jollain jotain muuta keinoa,omat yrtitkään ei auta...
Joku joka helpottas päänsärkyäni....

Alkuperäinen kirjoittaja -afrodite-:
Niin yritän ja yritän olla täällä vastaamassa kaikille mutta miksi mun pää on aina kipeä nykyään en tiedä onko tämä enää migreeniä vai valoallergiaa (päätteelle) vai jotain muuta.Lääkärit vaan määrää särkytaplettia ja ihmettelenkin miski ne ei auta ei edes migreenin täsmälääkkeet...onko jollain jotain muuta keinoa,omat yrtitkään ei auta...
Joku joka helpottas päänsärkyäni....

kone teki tepposet ja heitti mun tekstin tänne sori...

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
Voisitko ajatella ettet olisi enää miehen tyttöystävä? Luulisin että säästyisit monilta sydänsuruilta.

Niin miehen ex meinaa, että jos ei A) kuvio sovi niin silloin mies ei saa ollenkaan tavata lapsiaan ja ex aikoo muuttaa silloin mahdollisimman kauas. B) oli vain miehen ehdotus, johon en ole vastannut, mutta aion kieltäytyä, koska minua tuommoinen ei kiinnosta.
Tämä mies olisi muuten aivan mahtava, huomaavainen, omillaan toimeentuleva, paras mies johon olen törmännyt vuosiin ja luonteeltaankin muuten sopiva. Nämä jotkut kommentit vain pistävät epäilemään.

Kyselin tuossa alempana samansuuntaista. Mies olisi ottamassa exän lapsineen luokseen asumaan "tilapäisesti". En tiedä miten kuvio menisi, mutta tuskin exä lähtisi miehen työpäivän jälkeen sukulaisiin. Kyllä mies voi välittää, mutta se selviää vain sillä että sanot ettei kyseinen kuvio onnistu ja jos silti toteuttaa asian, ei välitä ainakaan tarpeeksi.
Nettiseksin toivominen on vain osa miehen seksuaalisuutta, eikä tarkoita ettei välittäisi sinusta. Mutta kaikilla on omat mieltymyksensä ja jollet pidä ajatuksesta kieltäydyt kohteliaasti. Enemmänkin keskittyisin tuohon a-kohtaan ja siihen miten mies lopulta toimii. Jos todella välittää, kuuntelee sinua eikä lähde juttuun mukaan.

Järjestelyn A avulla ex saa nähdä omia lapsiaan säännöllisesti joka päivä, noin puolet päivästä ja lopun aikaa lapset ovat isällä. Ei tarvitse palkata hoitajaa tai kuskata lapsia hoitajalle, ja mikä tärkeintä, lasten ei tarvitse kulkea edestakaisin vanhempien välillä. Oikeastaan siis aivan hyvä ratkaisu. Ero on aivan yhtä kipeä asia exällekin, riippumatta siitä, mitkä syyt siihen johtivat, varsinkin kun on yhteisiä lapsiakin. Epätoivo, suru ja menetyksen pelko saattavat sitten johtaa epätoivoisiin uhkauksiin, kuten tuohon "muutan niin kauas kuin pippuri kasvaa, ettet vaan näe lapsiasi". Ihminen se on exkin.

Mitä tuohon seksijuttuun tulee, niin kaikkeahan saa aina ehdottaa ja kokeillakin, mutta vain jos molemmat sitä haluavat. Jos miehesi haluaa kokeilla jotain, mutta sinä et - niin mitä sitten? Varmasti löydätte jotain muuta, mikä innostaa ja kiihottaa molempia. Olisit vain iloinen että mies pystyy kertomaan sinulle näin avoimesti omista fantasioistaan!

Kaikenkaikkiaan, jos mies todellakin on niin mahtava, kuten kerroit, ei suhtellanne ole mitään hätää. Kunnon miehiä on harvassa. Suhteessa eronneeseen, perheelliseen mieheen liittyy omat "kestämisensä", mitä ei välttämättä toisissa suhteissa ole, mutta joihin oppii sopeutumaan. Jos ei sulje kokonaan pois mahdollisuutta seurustella tämän "miestyypin" kanssa, voi joku päivä huomata niin tekevänsä.

Yhteistyössä