Voiko mitenkään saada takaisin omia keskusteluun kirjautuneena kirjoitettuja, poistettuja viestejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen vuosia sitten kirjoittanut kaksplussan odotus palstalle ryhmään kun olin raskaana...kirjauduin vuosien tauon jälkeen sisään, tutkailin sen aikaisia keskusteluja ja löysin vain itselleni vastattuja viestejä mutta en yhtään itse kirjoittamaani. En muista että olisin niitä itse poistanut,mutta pakko kait se on uskoa... saako viestejä mistään takaisin? Niitä ei näkynyt myöskään profiilin kohdassa omat viestit tai vastaavissa osioissa...lähdin niin innoisssani lukemaan vuosien takaisia odotuksen aikaisia ajatuksia mutta järkytyin pahasti kun kaikki oli poissa...

Olen vuosia sitten kirjoittanut kaksplussan odotus palstalle ryhmään kun olin raskaana...kirjauduin vuosien tauon jälkeen sisään, tutkailin sen aikaisia keskusteluja ja löysin vain itselleni vastattuja viestejä mutta en yhtään itse kirjoittamaani. En muista että olisin niitä itse poistanut,mutta pakko kait se on uskoa... saako viestejä mistään takaisin? Niitä ei näkynyt myöskään profiilin kohdassa omat viestit tai vastaavissa osioissa...lähdin niin innoisssani lukemaan vuosien takaisia odotuksen aikaisia ajatuksia mutta järkytyin pahasti kun kaikki oli poissa...
Sun nikki on sitten krakkeroitu? Katso vanhoista viesteistä, onko seassa jonkun muun teksteissä niitä sun kirjoittamia tekstejä. Täältä voit kelata eestaas. Ei niitä kukaan muu tee sun puolesta.

Onko sun ymmärryksessä jotakin vikaa vai mitä oikeastaan kysyit?
Melkein 10 vuoden ajalta luet kaiken tuolta ja katsot, kuka on vienyt sun nikin? Jos ei löydy, on se krakkeroitu ja sitten se joku muu poistanut. Yksinkertaista:)

Sinun ymmärryksessä taitaa olla jotakin vikaa (mikä ei nyt mikään yllätys ole). Ap ei edes kirjoittanut kirjoittaneensa mitäs nyt/aihe vapaa puolelle vaan odotuspuolelle. Eikä kirjoittanut jonkun vieneen nikkiään. Ei kukaan voi viedä jonkun toisen rekisteröityä nikkiä. Ja ap pystyi kuitenkin kirjautuun.

Jos ap ei löydä itse kirjoittamiaan viestejä, joko on niitä itse poistanut tai sitten ylläpito. Ei niitä kukaan muu voi poistaa.

Yhteistyössä