Voiko morsiuspuku olla ruskea/kuparinruskea??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lauantaina menen sovittamaan kaason kanssa, kyselin jo ja nuo kaikki puvut ovat vapaana silloin syyskuussa. Tuo ruskea 9 malliltaan miellyttää itseäni eniten, mutta saa nähdä sitten löytyykö SE puku lauantaina :)

Alkuperäinen kirjoittaja AP linjoilla taas:
lauantaina menen sovittamaan kaason kanssa, kyselin jo ja nuo kaikki puvut ovat vapaana silloin syyskuussa. Tuo ruskea 9 malliltaan miellyttää itseäni eniten, mutta saa nähdä sitten löytyykö SE puku lauantaina :)

Niin juu ja vuokra noissa kuulemma 100 pintaan.

Lukematta pitkää ketjua ,kyllä voi.Nykyään kivaa olla muutakin kuin tuo perinteinen valkoinen kyllästyttää.Itselläni oli perinteinen valk, eka häissä tokassa viininpunainen,oli se niin ihanaa :heart: ja muutenkin tykkään että hääpuku saa olla värillinen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
IMG_0961.jpg

TÄMÄ!!

No niin nyt on käyty katsomassa pukuja ja tuota ruskeaa ei löytynyt, vaan oikeastaan vieläkin parempi! Muuten samanlainen ja mallinen kuin tuo ruskea, mutta kokonaan viininpunainen (mikä olikin ykkösväritoiveeni) ja kirjailuja yläosassa vähän vähemmän, sellaisia vaaleampia köynnös/kukka kirjailuita. Todella kaunis! Ja sitä pukua ei ollut minun kokoa siellä vaan tosi paljon pienempi joku xs oli se puku, niin tämä vuokraamon emäntä lupasi tehdä minulle sen saman puvun omien mittojeni mukaan!! Lisäkustannuksia tuli siitä vain 20e lisää eli omien mittojen mukaan teetetty puku, vuokra 100e! :) Kyllä olen tyytyväinen!
Kuun vika päivä puku on valmis ja käyn sovittamassa :)

Yhteistyössä