Voiko näin ihania ihmisiä olla? Anna hyvän kiertää ketjusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
Sain tänään paketillisen naisten vaatteita kotini ovelle!

Olen siis laihtunut 12 kiloa ja minulla ei ollut oikestaan yhtään sopivan kokoista vaatetta. Rahaa ei kauppaan oikestaan ollut laittaa yhtään ylimääräistä ja edeliset vaatteet roikkuivat päällä. Jääkappi hajosi ja töistä tuli huonoja uutisia.

Masensi koko laihdutus ja olin jo melkein päättänyt antaa kilojen tulla takaisin että saisin entiset kivat vaatteet sopiviks.
En kuitenkaan haluaisi pysyä niin kovasti ylipainoisena ihan terveyden ja eläman laadun takia.
Eräs äiti kyseli sitten anna hyvän kiertää ketjussa onko jollakin tarvetta vaatteille ja selitin oman tilanteeni.
Nyt tuo paketti on levitettynä ja kokeiltuna eteisessä leväällään ja siellä oli aivan ihania vaatteita. Mieleni on niin korkealla, että meinaan pakahtua onnesta. Kuinka voikaan tulla noin onnelliseksi ja kuinka voi olla noin ihania ihmisiä täällä ja tehdä tuollaisen teon vieraalle ihmiselle.? :heart:

Itsekkin lähetin muutaman joululahjan käsitöitäni, joita olen ennen myynyt ja menneet hyvin kaupaksi, arvelin niiden ilahduttavan joitakin muita vähävaraisia perheitä.

Kiitoskia että sain kertoa tämän ja jatkakaa tuota ihanaa ketjua ja toivon , että muutkin ovat oikealla asialla eivätkä huijareilla pilata tätä ketjua! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Kuulostaa ihanalta :heart: Tulipa itsellekin hyvä mieli tästä ketjusta :)

Sama täällä :)

Onpa mukavaa, että vielä löytyy ihmisiä, jotka mielellään _antavat_ omistaan pois ja toiset ovat kiitollisia käytetyistä tavaroista :)

Tosi hieno homma :D mulla on itsellä muutama vuosi taaksepäin samanlainen kokemus kivoista ja tosi tosi suloisista palstalaisista tai ainaki yhdestä. Valittelin kun olin viimeisilläni raskaana enkä jaksa kirppiksiä enää kierrellä ja sisko jonka piti antaa mulle mun vanhat vauvan vaatteet takas oliki antanu ne kiertoon ts. palautti kaikki kesävaatteet ja meille oli tulossa tammivauva, ei toppista yms. ja tää selvis tosiaan vasta siinä ihan viime hetkillä. Manasin siis tällä että kyllä voi olla kurja sisko mulla. Niin yksi palstalainen lähetti mulla postissa laatikollisen vauvan talvivaatteita :D oikeesti vieläki lämmittää mieltä miten joku ihan vetovieras voi olla noin ihana :heart: terkkuja vaan sinne kymenlaaksoon :wave: