Voiko näin pienestä tulla raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ugugybuy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ugugybuy

Vieras
Kaksi viikkoa sitten tapahtui jonkinlainen kännisekoilu tutun miehen kanssa. Miehellä ei aluksi meinannut ottaa eteen joko humalatilan, väsymyksen tai jännityksen vuoksi mutta hän kuitenkin täysin yllättäen laukesi, vaikka hänellä oli lähes veltto kulli. Tämän jälkeen hän sai välittömästi täyden stondiksen ja yritti työntyä ilman kumia mun sisään. Hänen spermasta kostea kalunsa käväisi ehkä 4cm mun sisällä, mutta homma ei ottanut onnistuakseen jonkun asentosäätämisen takia. Käännyin toisin päin, hänen kosketellessaan itseään, jolloin hän laukesi uudelleen rinnoilleni. Siis totaalisen nolo jurripano...

Anyway, hänen spermasta kostea kullinsa käväisi vain kerran n. 4cm sisälläni ja siinä kaikki. Siitä noin viikon päästä rintani alkoivat särkeä todella paljon samalla tavalla, kun olin ekan kerran raskaana (mikä johti aborttiin). Turvotuskipua on jatkunut nyt kaksi viikkoa. Mitä olette mieltä, eihän noin pienestä voi tulla raskaaksi? En ole tehnyt raksaustestiä, koska olen täysin peeaa tällä hetkellä.

Meinaat että prinssinakin omaavat miehet eivät pysty saattamaan naista raskaaksi? Kyllä vaan pystyy, ne siittiöt ovat erittäin hyviä uimareita, muutama lisäsentti nyt ei niiden intoa lannista mihinkään. Ja sun tapauksessa niitä on olut siinä nakin päässä miljoona valmiina lähtemään uimaan...yksi siittiö riittää kuten hyvin tiedät.

Kysymys oli valitettavasti ihan tosissaan esitetty... Rinnat olivat turvonneen arat tänäkin aamuna, vaikka nukuin selällään. Ehkä pitäisi vaan käydä ostamassa halvin raskaustesti, että saan mielenrauhan. Tai sitten odotan 16. päivään asti, jolloin menkkojen olisi pitänyt varmasti alkaa. Kiitos vastauksista, erityisesti viimeisestä... Eipä tosiaan tullut ajateltua, että tuokin on mahdollisuus. Lähinnä kelasin kännihuumassa, että ei pieni maistiainen mitään tee.

Minä tulin raskaaksi siitä kun olevinaan annoin miehelle "käsihoitoa" ja tämän tullessa spermat lensi minun mahalle, reisille ja karvoille.

Joskus miettinyt, niin luultavasti pesun yhteydessä kun hankasin karvoja puhtaaksi, niin olisiko sitten sormen mukana päässyt häpyhuuliin ja illemmalla kaalimadon mukana sisään.

Mutta kieltämättä aika järkytys oli kun olevinaan viattomasta leikistä alkoi paha olo lisääntymään aamuisin ja järkytyin kun tajusin menkkojen olevan myöhässä useamman viikon. Ja plussa tuli tikkuun muutamassa sekunnissa.

[QUOTE="anonyymi";30702049]Minä tulin raskaaksi siitä kun olevinaan annoin miehelle "käsihoitoa" ja tämän tullessa spermat lensi minun mahalle, reisille ja karvoille.

Joskus miettinyt, niin luultavasti pesun yhteydessä kun hankasin karvoja puhtaaksi, niin olisiko sitten sormen mukana päässyt häpyhuuliin ja illemmalla kaalimadon mukana sisään.

Mutta kieltämättä aika järkytys oli kun olevinaan viattomasta leikistä alkoi paha olo lisääntymään aamuisin ja järkytyin kun tajusin menkkojen olevan myöhässä useamman viikon. Ja plussa tuli tikkuun muutamassa sekunnissa.[/QUOTE]

Huh, aikamoinen mäihä! Piditkö lapsen ja tuliko siitä joku MacGyver? ;)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Uuuuuuu:lle

Kyllä pidin lapsen. Itse asiassa oli toisaalta aika iso käännös elämään ja suunnan etsimiseen.

Mies oli tuossa vaiheessa lähinnä Friends with benefits asteella mutta tuon uutisen jälkeen molemmat vakavoiduttiin ja alettiin oleen yhdessä. Ehkä sellainen sopiva shokki startti minkä molemmat tarvitsi.

Ja en tiedä tuleeko macgyver tästä meidän lapsesta :D Tuolla olisi varastossa minun vanha karting auto odottamassa. Jos kokeiltaisiin siihen suuntaan vinkata. Lapsen isä tosin on ollut useampana kesänä aivan onnessaan autosta, mutta jospa sitä säästyisi juniorille myös.

Clearblue sanoi, että Ei Raskaana. Nyt vähän jopa harmittaa, vaikka se olisikin ollut täysi katastrofi. Matkalla apteekkiin ja takaisin ehdin jo suunnitella koko elämäni uusiksi.

Ei ole rahaa hankkia raskaustestiä ja kuitenkin leikittelet tekemisellä.
Aikuisen ihmisen ja erityisesti äidin luulisi tietävän, montako siittiötä hedelmöittymiseen tarvitaan ja mistä niitä tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettleijä;30705487:
Mitä tarkoittaa olevinaan annoin "käsihoitoa"??

Minä ymmärtäisin käsihoidon sillä että nainen hyväilee miehen sukuelimiä käsin. Ja mahdollisesti tekee sitä kuuluisaa edes-takas liikettä.

Mutta asiaan liittyen niin kaverini väitti tulleensa raskaaksi samalla tavalla. Totuuttahan minä en tiedä, mutta kuuleman mukaan olivat suihkussa harrastaneet käsikivaa ja kaverini oli päättänyt saada miehen laukeamaan osoittaakseen olevansa hyvä "käsihommissa". Ja väitti kovasti miehen tulleen hänen päälleen, kertaakaan sisällä käymättä.

En kyllä kyseisen ihmisen kohdalla epäilisi ollenkaan, jos olisi sattunut tätä siemennestettä ikään kuin vahingossa pyyhkäisemään sormilla emättimeensä. Sen verran kova lapsihinku hänellä siihen aikaan oli. Oman lapseni sain paria kuukautta ennen kuin milloin hän oli kaiken järjen mukaan tullut raskaaksi ja en muista milloin olisin niin mustasukkaista ihmistä nähnyt.

Olis pitänyt itsekin ottaa mällit vatsan päältä ja huomaamattomasti vähän salaa sormettaa itseä. Sitten vaan väittäisi itku silmässä, että olisi tullut raskaaksi touhutipoista :D

Nim. Keskeytetyn yhdynnän taktiikka (poikaystävä on "kumiallerginen")

Yhteistyössä