Voiko noita jogurtteja vielä käyttää?

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Huomasin että kaapissa on iso kasa eilen vanhaksi menneitä jogurtteja. Voisikohan noita vielä tänään käyttää? Sehän on vain parasta ennen, ei viimeinen käyttöpäivä...

Ja mitä noista voisi tehdä? Mä olen nyt yksin, enkä viitsisi itse vetää viittä jogurttia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
välipalaksi ja iltapalaksi jogurttia...Kuinka paljon sitä sitten on?
En mä halua välipalaksi ja iltapalaksi jogurttia, ja olen nyt ihan yksin :) Viisi purkkia, eli tekee kai yhteensä kilon verran jogurttia. Puolukalla maustettua.

Hoh hoijaa.... järki hoi!

Kyllä meill ainakin syödään sitä mitä on EIKÄ SITÄ MITÄ TEKEE MIELI!

heitä sitteb vaikka roskikseen jollet muuta keksi..

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Voi käyttää vielä parisen viikkoa päiväyksen jälkeen..

Hyi yäk. Kaverini tarjosi minulle kerran 1 viikon vanhaa jogurttia, ihan hyvää se kuulemma on.. Syömättä jäi. ehkä pari päivää vanhaa voisin syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Voi käyttää vielä parisen viikkoa päiväyksen jälkeen..

Hyi yäk. Kaverini tarjosi minulle kerran 1 viikon vanhaa jogurttia, ihan hyvää se kuulemma on.. Syömättä jäi. ehkä pari päivää vanhaa voisin syödä.

Hapanmaitotuotteet säilyy kauan.. mutta tietysti järkeä voi käyttää.. jos haisee/maistuu kummalliselle niin roskiin vaan..

Kyllä noi hapanmaitotuotteet säilyy oikeesti tosi pitkään. Just tein 3 viikkoa vanhasta kermaviilistä salaatinkastiketta ja hyvää oli edelleen. Kyllä jugurtitkin säilyy tosi pitkään päiväyksen jälkeen.

Yhteistyössä