voiko nuita h&m vaatteita pestä ja jos värit lähtee, kutistuu tai pienenee ni saa laittaa takas menemään?? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaslö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos vaate ei kestä ohjeen mukaista pesua niin sen pitäisi mennä takuuseen. Toi 14 vrk on tarkoitettu siihen eetä voi kotona sovittaa vaatetta ja palauttaa käyttämättömänä/myyntikuntoisena jos ei olekkaan sopiva.

Tarkoitatko sitä 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeutta? Se koskee ainoastaan käyttämätöntä tuotetta. Jos vaate menee pesussa pilalle vaikka on pesty ohjeen mukaan, niin silloin teet reklamaation eikä 14 vrk:n aika koske sitä.

ok. ajattelin vain kun siinä palautuskoodi osiossa on sellanen vaihtoehto, ja siis pakkohan ne laput on irroittaa pesun ajaksi. luulin et se meinaa sitä eka pesua ennen ku vaatteen ottaa käyttöön..voiko se olla nii??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok. ajattelin vain kun siinä palautuskoodi osiossa on sellanen vaihtoehto, ja siis pakkohan ne laput on irroittaa pesun ajaksi. luulin et se meinaa sitä eka pesua ennen ku vaatteen ottaa käyttöön..voiko se olla nii??

Jos vaate on pesty, niin et voi palauttaa sitä uutena kauppaan tai vaihtaa toiseen. Reklamaatio on ihan eri juttu.

Se palautus aika on vain siksi että vaatetta voisi sovittaa kotona, ei pestä ei käyttää vähän naapurin kaiman juhlissa yms.

Tuotteella on valmistusvirhetakuu joka kattaa sen ettei se kestä ohjeen mukaista käyttöä.

ok. tilasin netin kautta nuo vaatteet, tiedän kyllä että kaupasta ostettua ei voi pesun jälkeen palauttaa.. jäi vain mietityttään tuo kohta kun laittelin niitä koodeja palautuslappuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok. tilasin netin kautta nuo vaatteet, tiedän kyllä että kaupasta ostettua ei voi pesun jälkeen palauttaa.. jäi vain mietityttään tuo kohta kun laittelin niitä koodeja palautuslappuun.

Ajattelitko että netin kautta tilattua voisi käyttää, pestä ja palauttaa sitten takaisin? :o

Mä tiedän mitä ap tarkoittaa. Se lappu on tosiaan tuotepalautuksille, joita ei halua pitää ja siinä on ruksi, jossa voi ilmoittaa, että tuotteesta lähti värit tms.

Kai ne meinaa, että samaa lappua voisi käyttää reklamaatioihin, mutta on se vähän epäselvä. (Mä olen säästänyt ne laput vähän aikaa, jotta jos tuotteessa ilmenee vika olisi helpompi tehdä reklamaatio sillä lapulla. Ei tarvitse kaivaa mitään tietoja, kun siinä on kaikki.)

Yhteistyössä