Voiko oikeasti olla niin, että magnesium vähentää ruokahalua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
Siis mitä mua vaivaa?:)
Kevään ja kesän aikana sain pudotettua kivasti painoa, motivaatio oli kohdalla ja se tuntui 'oikealtaasiasta'. sitten tuli syksy, pimeys, kylmyys, liikunta loppui ja syömiset lisäntyivät, eli lihoin 5kg muutamas kuukaudessa. Yritin ottaa niskasta kii, mutta aina seuraavana päivänä repsahdin takas.
Nyt muutaman päivän olen ottanut magnesiumia ja d-vitamiinia, ja olen pysynyt ruodossa! ei tee mieleen ruokaa, eikä makeata niin törkeasti kuin ennen...Onko kellään tähän joku looginen selitys?Mitä/miten mun pitäisi jatkaa, jotta saan sen hyvän olon pysymään mun sisällä?:)

.....hei...??!! Tonko takia mun ei raskausaikana tehny yhtää mieli mitää herkkuja????
Voiks se olla noin pienestä asiasta kiinni??
Arvaappa menenkö tänää kauppaan hakee magnesiumia! Söin niitä raskausaikana suonenvetoihin. Ja meillä koko suku ihmetteli kun ei herkut maittanu

Itteltäni katoaa ruokahalu, tai siis se herkkuhimo hetkellisesti aina silloin kun aloitan vitamiinien syömisen. Mutta kyllä se yleensä hiipii takaisin jonkin ajan kuluttua.
Juu, kyllähän noita pitäisi aina syödä, mutta jotenkin se vain unohtuu, ja yleensä esim. syksyllä sitä havahtuu ja etsii multivita-purkin sieltä keittiönkaapin perukoilta :D

En tiedä magnesiumista vaikuttaako, mutta kun syö kromia, niin se vie makeannälkää. Olen testannut ja mulla auttoi, ei tehnyt mieli karkkia ym. ollenkaan. Se on tutkittu, että kromi auttaa, mutta mg en ole koskaan kuullut. Muuten mg on ainakin itellö d-vit.lisäksi ainut ravintolisä mitä käytän.

Yhteistyössä