Voiko olla lihava, jos käyttää vaatekokoa 38?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Usein tällä palstalla haukutaan mun painoa, sanotaan läskikasaksi, lihavaksi yms. Ei siinä muuten mitään, mutta kiinnostaisi, millä perusteella. Mun vaatekoko on 38, käytän paitakokoja S ja M...joten miten on mahdollista, että olisin lihava? :o Lievästi ylipainoinen ehkä, ehkä jotain ylimääräistä vatsassa tms. mutta että lihava? Ja muuten, kaksoisleuka voi olla, vaikka ei olisi lihava, mulla oli pieni kaksoisleuan tyyppinen jo silloin kun olin melkein alipainoinen, ainakin hoikka ;)

Eihän se koko siihen paljoo sano. 38:n koon vaatteetkin heittelee firmoittain tosi paljon. Ja jotkut vielä tunkee ittensä liika pieniin vaatteisiin, vaan kun luulee et ne mahtuu. Mut yleensä koon 38 käyttäjät on normaalinkokosia.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Varmaan riippuu aika paljon myös pituudesta ;) Mä oisin paksu jos käyttäisin kokoa 38!

Yleensä kokoa 36 käyttävät on jo melko hoikkia, esim. tunnen yhden mallin, jonka koko on 36. Suurin osa ihmisistä, siis keskiverto käyttää kai 38-kokoa...?

Mä käytän kokoa 38 ja koen olevani paksu, Gloriaa lainaten :D Mutta riippuu tosiaan siitä pituudestakin. Pakko vielä mainita, että "laihdutus" käynnissä, viimeksi pääsin jo ostamaan 36 kokoiset housut, jeeee :whistle: :D

No mä olen 34/36 paidoissa, 36 housuissa ja kyllä musta sais vielä nipistää läskejä pois! :$ Mutta ei 38 lihava ole. Enkä mä edes pidä koko LIHAVA-sanasta, jos sitä käytän niin puhun tosi isoista ihmisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
minä käytän kokoa 38 ja olen 155cm, koko 36 mahtuisi, jollei mahassa olisi vielä hiukan ylimääräistä, mutta sekin korjaan tuu tän kesän aikana. B)

Kato, toinen persjalkanen B) Oon kanssa 155cm. Ja ehkä pidemmällä ihmisellä 38 näyttää paljon normaalimmalta kuin mun päällä, mun mielestä olen paksu (lainaan kanssa Gloriaa :D ) tossa koossa, kun oon vieläkin turhan paksu vaikka koko on 34/36.

Että ei se paksuus tai ohkasuus vaatekoosta riipu :)

Voi olla.. mutta ei välttämättä ole.. paita kokoa S/36 ei mahdu välttämättä päälle jos on isohkot tissit..ja taas kokoa 38 on iso joka paikasta muualta.
Samoin housut, jotka muuten kokoa 36 mutta lantio sen verran leveä ettei mahdu ja 38 kun käyttää niin roikkuu jokapaikasta muualta.. Näin mulla ja tosi hankala löytää sopivia vaatteita.. varsinkin housuja |O

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Usein tällä palstalla haukutaan mun painoa, sanotaan läskikasaksi, lihavaksi yms. Ei siinä muuten mitään, mutta kiinnostaisi, millä perusteella. Mun vaatekoko on 38, käytän paitakokoja S ja M...joten miten on mahdollista, että olisin lihava? :o Lievästi ylipainoinen ehkä, ehkä jotain ylimääräistä vatsassa tms. mutta että lihava? Ja muuten, kaksoisleuka voi olla, vaikka ei olisi lihava, mulla oli pieni kaksoisleuan tyyppinen jo silloin kun olin melkein alipainoinen, ainakin hoikka ;)

Hmm...minä en ole sinua nähnyt ja olemustasi en elämää kokeneena lähde puntaroimaan (tuskin tekisit sinäkään kellekään niin) -mutta, vaatekoko ei ratkaise sitä minkäkokoisia me ihmiset olemme. Isot voivat käyttää liian pieniä vaatteita ja pienet liian isoja -ja kumpikin on muotia nykyään! Ole rohkeasti sitä mitä olet. Syö hyvin, nauti -liiku ja nauti siitäkin. Terveenä olo on paljon kivempaa kuin sairastelu (johtuipa se mistä hyvänsä) -Tiedän ihmisten kommentit satuttavat -aikansa. Sitten niihin tottuu, turtuu ja oppii pistämään ne toisen pahanolon tai tyhmyyden piikkiin. Tai sitten annat niiden vaikuttaa elämääsi ja sairastut, joko kropaltasi tai mieleltäsi. Älä anna ajattelemattomien kommenttien kummitella, vaan jatka hymyssäsuin elämää. Ota voimaa hyvästä palautteesta ja opi rakentavasta. Elämänkoulussa opitaan ihania asioita, vaikka välillä lukukausimaksut ovat liian korkeita.

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Varmaan riippuu aika paljon myös pituudesta ;) Mä oisin paksu jos käyttäisin kokoa 38!

Yleensä kokoa 36 käyttävät on jo melko hoikkia, esim. tunnen yhden mallin, jonka koko on 36. Suurin osa ihmisistä, siis keskiverto käyttää kai 38-kokoa...?
Mallit on yleensä vähintään 170 senttisiä :whistle: Mutta, riippuu ihan pituudesta se, onko ylipainoinen jos vaatekoko on 38.

No täällä nyt haukutaan milloin ketäkin, ja millä nimellä.. Olen nähnyt susta kuvia, ja ihan nätiltä näytät =) Paitsi ehkä tuossa profiilissa vähän miehekkäältä ;) Mutta tosiaan, ne vaate koot riippuu pituudestakin, eli kyllä 38 kokoa käyttäväkin voi olla ylipainoinen.

Yhteistyössä