voiko olla liian

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja märkä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

märkä?

Vieras
Elikkäs nyt tahtoo kuulla miesten henkilökohtaisia mielipiteitä siitä, voiko nainen olla liian märkä? Nyt ei siis aleta ruotimaan naisen pillun kokoa vaan kosteusprosenttia =) syy miksi kysyn, on se kun nykyinen seksipartneri kiusaa mua vähintään puoli tuntia-tunnin ennenkuin antaa ja siinä vaiheessa olen niin märkä että alan funtsimaan, olenko liiankin liukas ja tuntuuko se sitten enää miehestä niin hyvältä..

Nimenomaan tätä on lähestyttävä pillun koon kautta.
Pieni ja tiukka pillu ei koskaan voi olla liian märkä.
Iso ja väljä pillu menee aikas herkästi ""liian"" märäksi, jolloin siitä tulee pillun sijaan suonsilmä.
Jokainen, joka on uittanut kulliaan sunosilmässä, tietää tasan tarkkaan mitä tarkoitan.
Toki on isossa ja väljässä märkäpillussakin omat hyvät puolensa.

Mun mielestä ei voi olla liian märkä. Mua ainakin kiihottaa sitä enemmän mitä märenpi naisen pillu on. Naama on vaan aika nesteissä nuolemisen jälkeen. Mut se ei siinä vaiheessa haittaa menoa pätkääkään.

Niin minä kans kostun ihan tajuttomasti ja muistan ed. kutsuneen myös suon silmäksi. Mutta tän nykyisen kanssa ollaan ja vaihdetaan vaan asentoja ja menee muutama tunti ihan rattosasti,. Eli oilisikohan sittenkin siinä kokoonpanossa ollut jotain epäsopivaa ja nyt ok. tilanne.
Vaihtakaa siis vinkujat asentoa- sama nainen voi tuntua väljältä jossain asennossa toisessa asennossa taas ei. Ja kun pidät sen suutelu tauon tai annat toisen tehdä hyvää on paikat taas kuivahtanu. Näin meillä - entäs teillä ?

Voi olla liian märkä ja silloin römpsä ei tunnu juuri miltään!

Kerran oli nainen jonka pildeä piti kuivata pyyhkeeseen kesken nainnin kun ei kummastakaan tuntunut miltään.

Se sanoi sitä muidenkin valitelleen. Sillä naisella nimittäin valui pitkin reisiä sen limat ennen varsinaista aktia

Ei mikään ole sen kiihottavampaa kuin nuolla tosi märkää pillua.Mutta pitää olla tosi luotettavajos laitan kieleni sinne.
Mitenkä olisi jos olisi tosi ""hutsu""
Aikoinaan kävi niin ,että en pystynyt nuolemaan ""jöötteborissa#kun oli tosi ???
No se oli sitä aikaa.

Märkyys kertoo kiihottumisesta ja voisiko olla liian kiihottunut? Voisiko mies vastaavasti esittää kysymyksen, että onko penikseni liiaksi erektiossa.

Hmm, mistähän tytöt kehittävät näitä ongelmia lisää ja lisää. Me miehet pohdimme yhä vain, että onko peniksemme tarpeeksi isoja. Oikein filosofiseksi heittäytyvä mies voi vielä pohtia, josko peniksen paksuus olisi pituutta tärkeämpi:)

Ellen jo olisi tukevasti avoliitossa todella märän ja liukkaan naisen kanssa, niin voisin ilmoittautua ehdokkaaksi sinunkaltaiselle kunnolla kostuvalle naiselle.

Yhteistyössä