voiko olla mahdollista..(seksistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnevammainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunnevammainen

Vieras
Mulla olis aika hävettävä kysymys..

Elikkäpäs minulla on 8kk vanha lapsi ja synnytyksen jälkeeen seksi ei ole oikeen saanut mussa hirvittäviä tuntemuksia aikaan. Aiemmin siis sain O:n lähestulkoon aina, raskauden aikana vähemmän kun ei ns. hyvät asennot onnistuneet suuren vatsan vuoksi.

Voiko olla mahdollista että synnytyksen jälkeen tuntoaistini ovat huonontuneet? Koska tosiaan en tunne alapäässä paljoakaan, ulkopuolelta kyllä mutta sisältä en. Ja mies on sama joten taidot tai koko tai mikään muu ei ole muuttunut.

Toivon asiallisia vastauksia ja kiitos etukäteen.

kyllä joillakin tunto palaa hitaammin, älä huoli.Mulla meni melkein sama aika, ja aloin saamaankin o;n vasta kun ovulaatiot palasi kehiin, eli mulla kropan käynnistyminen menkoilla ym.herätti myös tuon puolen.Oletko kokeillu eri asentoja? Älä panikoi, kyllä se sieltä palaa.Ja jollei mitään isompaa hässäkkää synnytyksessä ole käynyt niin varmasti palautuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin kun 8kk jo synnytyksestä niin luulisi tilanteen normalisoituvan nopeammin, vai?

ei loppupeleissä iso aika kuitenkaan.
voihan olla että oma suhtautumisesikin jo aiheuttaa osan vaivoista,jos aattelet ettei se kumminkaan tunnu miltään.
kokeilkaa kaikkia kikka kolmosia ja anna ajan kulua rauhassa niin ettet ota turhia paineita. jos vuodenpäästä synnytyksestä vielä on ongelmia niin käänny jonkun asiantuntijan puoleen. seksiasioita ei todellakaan tarvitse hävetä!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
kyllä joillakin tunto palaa hitaammin, älä huoli.Mulla meni melkein sama aika, ja aloin saamaankin o;n vasta kun ovulaatiot palasi kehiin, eli mulla kropan käynnistyminen menkoilla ym.herätti myös tuon puolen.Oletko kokeillu eri asentoja? Älä panikoi, kyllä se sieltä palaa.Ja jollei mitään isompaa hässäkkää synnytyksessä ole käynyt niin varmasti palautuu.

synnytys meni hyvin ilman mitään komplikaatioita.

kokeiltu on eri asentoja, melko vähäselle vaan on jäänyt tällaset leikit kun ei tunnu miltään niin alkaa vain turhauttaa. miehelläkin on itseluottamus saanut kolhuja kun ei saa tuotettua minulle sitä hyvää oloa.

Yhteistyössä