Voiko olla plussa?

  • Viestiketjun aloittaja Sari
  • Ensimmäinen viesti
Sari
Tein eilen testin, negalta näytti, mutta sitten kun katoin tarkemmin, niin ihan kuin aivan haalea viiva olisi näkynyt siinä, kun vähän liikutteli käsissä ja katsoi tarkkaan vai näkiköhän mu silmät omiaan ;)

voiko siis niin haalea viiva olla, että vain kirkkaassa valossa ja aivan läheltä näkee?

Menkat alkoi 2 viikkoa ja 2 pvää sitten, oli kyllä paljon niukemmat ja kesti vain muutaman päivän. Syön teroluttia.
Nyt parina päivänä tullut pyyhkiessä vähän limansekaista verta.

Kovat menkkakivut ja rinnat tosi arat, aamulla oli etova olo, jouduin lähtemään ulos junasta, kun pelkäsin että oksennan, mut en oksentanut.

Vai voiko nämä oireet johtua terolutista ? olen syönyt niitä 3 kuukautta.


 
Santtu
Valitettavasti epäilisin että et ole raskaana. Mutta se oli vain minun epäilys. Tee uusi testi jos haluat varmistua. Osta testi vaikka www.mammaksi.fi:stä, itse käytän sitä paikkaa testitikkujeni hankinnoissa. Tulevat jo seuraavana päivänä kotiin kun on maksanut!
 
yx
Vaikken mikään expertti olekaan, niin silti neuvoisin testaamaan uudelleen vähän myöhemmin... siis muutaman pvän kuluttua. Kuulostaa kyllä hyvältä, haalea viiva on tietääkseni myös plussa!! (tai onhan sen oltava, koska testi reagoi vain raskaushormoonipitoisuuteen) Toivotaan että se vahvistuu. p.s. Olen lisäksi kuullut, että apteekin oma testi on hyvä ja luotettava.
 
höh
Eihän vain ollut se viivan paikka joka siihen tulee, musta näytti kans että siinä ois joku ""viiva"" mut oli jo toinen testi jonka tein ja menkatkin oli jo alkanut.

Seuraavassa kierrossa sama testi ( siis samanmerkkinen, ei tietenkään sama:) ja selkeesti kaks viivaa!!
 
Evita
Voi olla, että tarkotat viivan paikkaa. Olen itsekin joskus sitä katsellut omassa nega-testissäni. Sen näkee, kun oiken kääntelee testiä ja oikeassa valossa katsoo. Luulisin, että se viivan paikka on siinä jo ennenkuin testiä on käytetty.. Sitä vain harvemmin silloin katselee, että oiskohan siinä jo viiva, kun on vasta ottanut testin paketista..:)
 
yks plussannut
Itsekin testailin apteekin testillä. Eka yrityksellä selvästikään ei yhtään mitään testi-ikkunassa..ei sitten minkään näköistä viivan paikkaa..eikä missään valossa tai mistään kulmasta katsottuna. En ollut raskaana. Seuraavassa kierrossa sain haamun apteekin testillä (nyt siis raskaana:) rv6. tuolloin haalea vaaleanpunainen viiva testi-ikkunassa. Ainakaan minulla ei siis ollut mitään viivan paikkaakaan kun en ollut raskaana..joten jotain 'toivoa' mielestäni on että olisit raskaana. Testaa n. kahden päivän päästä uusiksi. Apteekin raskaustesti ei oo myöskään tarkin...apteekista saa myös jotain clear blue-testejä, joiden pitäisi näyttää raskaus jo silloin kun menkat pitäis alkaa (eli kaiketi herkempi ku tuo apteekin oma testi).

Tsemppiä...toivotaan että plussaat
 
Tintti
Olen saanut noin ziljoona kertaa kuvailemasi kaltaisen viivan ja aina on ollut nega. Tosin testeinä acon ja saveontest. Mutta plussaonnea matkaan!!!

P.S. Apteekin oma testi on kyllä herkempi kuin Clearblue.
 
Toivo
Itse olen testaillut tässä viime päivinä erilaisia testejä. Täytyy sanoa, että muilla testeillä olen saanut tummemman viivan mutta apteekin omalla vain tuon vaivoin erottuvan haaleatakin haaleamman viivan. Aluksi testasin juuri apteekin omalla ja pettymys oli suuri. Mutta onneksi tajusin tehdä uuden testin toisella. Tämän jälkeen en kyllä enää koskaan käytä tuota apteekin omaa testiä. Voikohan tässäkin olla siitä, että testi reagoi eri ihmisillä eri tavoin vai mikähän mun kohdallani oli vikana? Olisipa kiva tietää.
 
Sari
Kävin eilen lääkärillä sen vuodon ja menkkakipujen takia. Tehtiin virtsasta testi ja oli nega, joten se siitä.
Sanoi, että terot varmaan aiheuttaa nyt ylimääräistä vuotoa ja voisin lopettaa niitten syömisen kokonaan.
Kiero oli suht säännöllinen ennen niitter aloittamista, lääkäri ei oikein ymmärtänyt miksi terot määrätty ylipäänsä.

Olen kuitenkin tullut ihan luomusti kerran raskaaksi, esikoinen siis 2.v ja silloin tulin raskaaksi eksata kierrosta.
Nyt puol vuotta yrtystä.
Kierto oli 32-35 pvä ennen, kun gyne määräsi terot, silloin menin kystan takia lääkäriin.

Tänään aamulla meinasin taas oksentaa, mutta aamupalan syötyä olo parani. Nyt siitä on 2 päivää kun tein testin, joka oli nega ja eilen tehtiin lääkärissä testi, joka oli nega eli tää mun pahoinvointi täytyy olla jotain muuta, mut en usko että kuvittelen pahanolon.
 
*
En usko, että testi voisi reagoida eri ihmisillä eri tavalla, koska raskaushormoni on aika yksiselitteinen juttu. Hormonia sen sijaan voi olla virtsassa eri määrä riippuen siitä kuinka kauan virtsa on ollut rakossa ja kauanko on ollut raskaana. Hormonin pitoisuus veressähän kasvaa todella nopeasti.
 
Sari
Nyt alkoi vuotamaan oikein kunnolla hyytymien kanssa kp 15 eli alkoi toiset kuukautiset heti perään, tänään olis pitänyt alottaa terot, mutta lopetan ne nyt.

Mitenköhän nyt lasken kierron, kun kierto oli nyt puolessa ?
 

Yhteistyössä