Voiko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääk!

Vieras
siis vaikka menkat tulee normisti, tai no yhdet tuli pari viikkoa myöhässä, mutta tuli kuitenkin ja niitä odotellessa tein testin joka nega ja tämänkin jälkeen menkat tullu kerran ajallaan, loppui siis eilen.

Ainoa millään muotoa mahdollinen "vahinko" voi olla yks kerta, kun käytimme ehkäisynä Patentex oval-puikkoa ja siis täysin ohjeiden mukaan. Aina muulloin kumi, eikä oo menny rikki tai mitään ja oltiin jopa pari kuukautta kokonaan ilman seksiä.

Se, miksi mietin tätä mahdollisuutta, on mun vatsan kasvu! Aivan käsittämätön pallo ja nimenomaan samanlainen kapea, mutta korkea kumpu kuin aikasemmissa raskauksissa. Ei siis mitenkään muuten ole maha levinnyt, niinkuin normisti kun lihoo. Painoa on tullut kuitenkin pari kiloa lisää... Vatsa ei ehkä kuitenkaan ehkä ihan niin napakka kuin aiemmin, mutta ihan varmasti näyttää muistakin, että oisin paksuna.. ja pari kertaa oon mukamas kuvitellu pikku potkuja, kääk! haamupotkuja kyllä olen tuntenut aiemminkin..

Kellään kokemusta, että olisi ollut raskaana vaikka siis testi negaa ja menkat tulleet?

Yhteistyössä