V
"Vilma"
Vieras
Mulla on joku fiksaatio isoihin miehiin. Siis nyt aikuisena 35-vuotiaana tämä on vasta ilmennyt. Itse asiassa en ole ikinä ollut oikein ison miehen kanssa "läheisemmissä" tekemisissä. Mutta mieli tekisi ja nyt mulla on yksi tyyppi, jonka kanssa laitellaan viestiä ja flirttaillaan. Tyyppi ei ole oikeastaan mun tyyppinen muuten ollenkaan. Mutta se on niin iso mies, että olen ihan polvet vetelinä aina sen seurassa. 2metriä pitkä ja muutenkin ISO.
Jotain tapahtuu varmaan nyt juhannuksena meidän välillä mutta olen niin hölmö että pelkään, että sillä on pieni kalu. Se olisi pahin juttu. Koska siis oikein iso mies ja oikein pieni väline olisi jotenkin ihan kamalaa. Sori tästä, kai olen tosi pinnallinen, mutta ajattelen tämän suhteen vain seksiä. Ikinä ennen en ole toiminut näin mitä aion nyt tehdä viikonloppuna..
Oletko törmännyt isoon mieheen jolla on pieni kalu..?
Jotain tapahtuu varmaan nyt juhannuksena meidän välillä mutta olen niin hölmö että pelkään, että sillä on pieni kalu. Se olisi pahin juttu. Koska siis oikein iso mies ja oikein pieni väline olisi jotenkin ihan kamalaa. Sori tästä, kai olen tosi pinnallinen, mutta ajattelen tämän suhteen vain seksiä. Ikinä ennen en ole toiminut näin mitä aion nyt tehdä viikonloppuna..
Oletko törmännyt isoon mieheen jolla on pieni kalu..?