Hae Anna.fi-sivustolta

Voiko olla vastenmielisempää tyyppiä kuin JONE NIKULA?

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä Yök!, 05.01.2007.

1. Täh?! Vierailija

Onko Hanna Pakarinen susta "naismainen hinuri"?

2. atehph Vierailija

Jaa no sori, en ole juuri Idolssia katsonut, on vaan jäänyt sellainen mielikuva että joka Idols-kauden jälkeen ilmestyy uusi puppelipoju tanssahtelemaan telkkariin.

3. :Visa Vierailija

Löytyykö tapaus Tanja ja Jonen nauruesitys Youtubesta?

4. henriikka_ Vierailija

Aika rankkaa panettelua ja vielä ilman mitään perusteita. Vaikka mielipiteeseen onkin oikeus niin ihmettelen tämän tyyppistä kommentointia...

5. atehph Vierailija

No sori. :)

Mutta jos se olisi hetero niin miksi sen tekemisiin liittyy homoilu aina jotenkin? Se on yhtä feikki hetero kuin feikki hevarikin.

6. Kultahippu1 Vierailija

Eiköhän tuo kohtaus ollut ihan käsikirjoituksessa. Minusta tyttökin vaikutti siltä kuin olis tiennyt etukäteen, mitä tulee. Kaikki siellä on tarkkaan mietitty, viime vuonna esim. Ibby love. Saadaan ohjelmalle lisää katsojia, kun tapahtuu jotain shokeeraavaa.

7. Killa Vierailija

Ei kai nyt noin kurjaa ollut etukäteen määrätty tulemaan, en usko!

8. Scmadchen Vierailija

Mitä ihmettä naiset näkevät Jone Nikulassa??! Ällöttävämmän ja epäsiistimmän näköistä tyyppiä saa kyllä hakea. Idolsia en ole katsonut, ainoastaan nähnyt muutaman mainospätkän ohjelmasta.

9. Taso? Vierailija

Kun suomalainen mies pyytää anteeksi, häntä kiitetään.
    Kun suomalainen mies pyytää anteeksi, "hän on sydämellinen ja varmasti naisia arvostava mies, olen lukenut joskus jonkun haastattelun..."
    Ei hyvää päivää...

10. Pimu_20 Vierailija

Minua tervehditään ojentamalla kättä. Tuijotan kättelijää. Etusormella pyyhin karstan limakalvolta ja kaivan piippaavan puhelimeni taskusta. Äiti soittaa. Laitan puhelimen takaisin taskuun ja istun alas. Tuijotan kahvikuppia edessäni ja vastaan, etten muista mihin olen jättänyt paperini. Osaan juoda tuopin kaljaa kerralla alas, vastaan. Olen joskus käynyt tunnilla, vastaan. Pierettää. Nukahdan.

Minut herätetään. Kello on jo paljon, menen kotiin. Äiti pyytää apua verhojen ripustamisessa. Väsyttää, vastaan.

Seuraavalla viikolla saan sähköpostiini viestin:

"Kiitos mielenkiinnostanne tarjoamaamme työpaikkaa kohtaan. Sopivia ehdokkaita oli paljon ja tällä kertaa valinta ei ikävä kyllä kohdistunut teihin. Toivotamme hyvää talven jatkoa."

11. Naisihana Vierailija

Kyllä minä olen ihan riisuttu kun näen vilahduksenkin aivan ihanasta Jonesta. Voi kun saisin tilaisuuden, jossa hän pääsisi minua panettelemaan. Kyllä ihana hämähäkki joutuisi menemään sen seitsemään solmuun ennenkuin olen tyytyväinen, mutta jaksan odottaa tilaisuuttani.

12. Max Ernst Vierailija

Tällaisissa syyttelyissä sietää olla varovainen, olet äkkiä rosiksessä jos et pidä suutasi vähän soukemmalla. Sitäpaitsi hyvin pentumainen ja tyhmä tuollainen perusveto: Se on homo.
    Silloin kun muuta ei keksitä.

Ja ihan tiedoksesi, ei kuitenkaan omasta kokemuksestani, valitettavasti. Jone on niin kaukana homppeleista kuin ikinä voi olla.

Tällaisia arvailuja ei kannata vetäistä hatusta, ne on rankkoja syytöksiä, ainakin, kun ovat just sieltä hatusta.

13. joo tiedoks vaan Vierailija

Kesällä oli yhellä samalla festarilla, ihan tiedoksi.. oli naisen kanssa.
    Jepulis, kulkivat käsikädessä.

14. atehph Vierailija

Siis että kun sanon sitä homoksi niin se on rankka syytös? Nykyäänhän tungetaan joka tuutista sellaista propagandaa, että homous on hienoa, homot ovat avarakatseisia, pirteitä, nuorekkaita, trendikkäitä, fiksuja jne., ja heterot ovat tyhmiä, tylsiä, rumia, lihavia, hidasälyisiä juntteja.

Eikö siis olisi kunnianloukkaus jos väittäisin sitä heteroksi?

15. N33*** Vierailija

Jone on yksi Suomen seksikkäimpiä miehiä, aivan mieletön karisma ja siinä äijässä on oikeasti MUNAA! Tyly hän on, tottakai. Se kuuluu tämän ohjelman formaattiin. Miksi tuo vielä ihmetyttää jotakuta??

Suomessa on ollut tätä ennen jo 2 Idolsia. On se kumma, jos ei pelin henki edelleenkään ole kansalle selvillä. Tarkoitus on sanoa täysin suoraan, ilkeillä ja tylyttää. Mutta jos jotain osaat, sekin sanotaan täysin suoraan.

16. formaatti? Vierailija

ammatti-ihmisten eteen ei tuollaisia lahjattomia idiootteja edes koskaan pääse. kyllä nekin repeäisivät, jos pitäisi monta tuntia katsoa tuollaista säälittävää räpellystä. aloin nauraa tismalleen yhtä nopeasti tuota säälittävää typyä kuin nikulakin. tosin "vuosia tanssinut" säälipakkaus kirvoitti vielä pahemmat naurut...

koska se on ohjelmaformaatti: jos sulle on sanan merkitys epäselvä, niin hanki sanakirja tai vaikka googlaa sanan merkitys. voi h''' mitä idiootteja maailma päällään kantaa... "epistä, kyl suomes pitää olla erilainen..."

17. henriikka_ Vierailija

Toi h-alkuisilla sanoilla nimittely on loppujen lopuksi aika helppoa. Ja siihen päädytään aina kun muuta korttia ei voida enää iskeä pöytään.

Kun olet pettynyt johonkuhun naiseen, haukut häntä huoraksi. Poikkeaako tämä nimittelytilanne jotenkin tästä JN:n nimittelystä, onko jotenkin rakentavampaa?

18. Jone on kingi Vierailija

Idols on kansainvälinen formaatti ja jos ette juntitt tajua että tuomareiden on oltava samanlaisia ilkimyksiä kaikkialla olette helvetin tyhmiä!! Jone on paljon pehmompi kun Simon.
    Mitäs menevät kaikenlaiset pissikset sinne nolaamaan itseään jos ei osaa laulaa. Viihdemaailma on kova ja siellä ei itkupillit pärjää. Näin on asia!

19. Jonelle pojot Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1297705
    Tuossa jutussa todella selviää, että ohjelma on pelkkää teatteria. Siten soisin kaikkien osallistuvien nuorten siihen asennoituvan. Tuo kaikki ei ole ihan niin vakavaa miltä näyttää.

20. voi voi Vierailija

Kyllä esim. tarja halonen!

21. Jahass Vierailija

Oletpa olevinasi fiksu, ressukks.
    Sanoa jotakuta "ruskean reijän ritariksi" on jotain toista kuin kutsta ihmistä homoksi.

Vältyt tällaisilta typeryyksiltä, kun et yleensäkään nimittele tai luokittele ihmisiä ikävässä sävyssä.

22. totta puhun Vierailija

Karita mattila taas ei ikinä alentuisi olemaan tekemissä Idols-ohjleman kanssa!

23. o tempora... Vierailija

Miksi sinun pitää väittää Jonea yhtään miksikään?
    Ethän edes seuraan Idolsia. Kummallisen kiinnostunut olet kyllä tästä aiheesta.
    Todella ikävää miten kaltaisesi ihmiset sekoittavat kunnianloukkauksen ja sananvapauden.

24. Totuus on tämä Vierailija

Mulla on ihan varmaa tietoa, et kyllä se Jone naisista tykkää!!!

25. *tähti* Vierailija

Hah haa. Miten se ylipäätään tekisi Jone Nikulasta homon, jos Idols-kisassa on joskus sijoittunut hyvin joku hinttimäinen Antti Ruisku? Onko Jone Nikula nainen, koska yksi voittaja oli Hanna Pakarinen? Ei tajua sun logiikkaa.

Ihan oikein niille pikku idiooteille jotka menevät tasan tarkkaan ITSE nolattaviksi töllöön. Kukaan ei sinne pakota. Kyllä ne tytsyt tietää, että kaikki mokatkin ja kauheudet televisioidaan.

Jone on fiksu, karismaattinen, sanalvalmis, mukava, hyvä juontaja ja organisoija. Olen tuntenut hänet joku kymmenisen vuotta. Ulkonäkö ei ole ihan mun makuun, mutta mitä siitä. :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri