Hae Anna.fi-sivustolta

Voiko olla vastenmielisempää tyyppiä kuin JONE NIKULA?

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä Yök!, 05.01.2007.

1. -Oona- Vierailija

Vaan käytös ei ole ihan siitä fiksuimmasta päästä!

2. Fiksu. Vierailija

Vaikka Jone ei ole ulkoisesti minun mieleeni, niin keskustelisin hänen kanssaan mielelläni vaikka päiviä. Suorasanainen, sivistynyt, huumorintajuinen ja älykäs. Erittäin jees yhdistelmä.

3. Samaa mieltä edellisen kanssa! Jonen isä sais toki liittyä myös keskusteluumme.

4. atehph Vierailija

Huhhuh.

Tällä palstalla haukutaan päivittäin poliitikkoja ja muita julkkiksia kaikesta mahdollisesta, älystä, vaatteista, sanomisista ja tekemisistä, usein rajustikin, eikä kukaan uhittele toisiaan oikeudenkäynneillä.

Sitten kun minä heitän puolitosissaan jotain homoväritteisissä ohjelmissa esiintyvää pitkätukkaspedeä ruskean reiän ritariksi, niin johan raivo alkaa kiehua. Hahhah!

Häpeän teitä. Häpeän olla suomalainen. Häpeän sitä että elän tämmöisen sakin keskellä, missä todellisuudentaju heittää niin rajusti, että viihde otetaan vakavasti ja todesta, ja todellisuus taas on jotain abstraktia viihdettä. Joka päivä tapahtuu kammottavia asioita todellisessa maailmassa, mutta se on teille pelkkää mielikuvitusta. Teidän päänsisäisessä todellisuudessanne tärkeämpää on telkkarin wannabejulkkiksen kunnia. Tänään tehdyt murhat, kidutukset ja muut eivät oikeasti hetkauta, mutta kun pitkätukkajone on leimattu netissä muutaman sadan lukijan silmien edessä ruskean reiän ritariksi niin johan on perkele!!!!

Näin paljon en ole hävennyt muita suomalaisia sen jälkeen kun luin että ihmiset on oikeasti vieneet hautakynttilöitä siihen risteykseen, missä Kotikadun näyttelijä muka joutui liikenneonnettomuuteen. Pieni herätys teille kaikille: pitkätukkajone aidolsseineen on merkityksetöntä hömppää, eikä sen pitäisi ketään todellisessa maailmassa eläviä hetkauttaa vaikka netin keskustelupalstalla joku väittäisi koko jonen sukua ja naapureitakin ruskean reiän ritareiksi. Get a life.

Olisinpa varakkaampi niin muuttaisin täältä helvetin kauas.

5. Wamppi... Vierailija

6. Maan mato Vierailija

Jos olisit niin olit. Jos olisit niin rikas kuin toivot olevasi, niin olisit niin viiisas kuin kuvittelet olevasi.
    Jos katsot, että yhden loukkaaminen on pienempi rötös kuin massojen loukkaaminen, et ole hyvävoimainen itsekään.
    Mikä Jonessa ärsyttää sinua noin? Homokammoinen? Entä syy?

Minua häkellyttää ohjelmassa eniten se, että yht äkkiä maailmaan on ilmestynyt noin kritiikittömiä nuoria ja pimein pilvin. Ei osata enää arvioida omia kykyjä ollenkaan. Oliko sittenkin se mollaava vanha kasvatuskulttuuri parempi kuin tämä epärealistinen?Kaikenlaiset hörhöt luulevat olevansa laulajia ja idoleita. Herranjestas. Minua pelottaa vanheneminen tässä maassa. Siis todella.

7. atehphlle myös Vierailija

8. höhöhöhö Vierailija

ottaakohan "atehph" tämän keskustelun vähän turhan vakavasti?

9. hohhohhooooijakkaa. Vierailija

kuka täällä oikein mesoaa? joku homofoobikko? jaajaa. ellit onkin oikea palsta käydä arvioimassa ihmisten käsitystä maailman tilasta... etsi itsellesi tasokkaampaa keskusteluseuraa. ai niin, sivistyneet eivät käytä tuollaista kieltä kuin sinä tai ajattele noin juntisti. pysy täällä. kivakiva.

10. Sandemosen lukenut Vierailija

Tuohan on kuin suoraan Janten laista. Maan mato: kannattaa googlettaa.

11. Piirka ja naapurit Vierailija

kuin Piirka Kellivoite - tiedättehän tämän norjalaissarjan, jossa seikkailee "suomalainen" luuseri Piirka Kellivoite.

12. go piirka go Vierailija

ei se piirka mikään luuseri ole! sehän saa kaikki naisetkin!

13. *tähti** Vierailija

Ohhoh. Johan otti herneet syvälle nenään :)

Mikäs palsta tämä muuten olikaan? Julkkisjuorut, vai "Oi minä jalo ihminen pelastan koko maailman!"

14. . Vierailija

Oli Jonen nauraminen asianmukaista tai ei, niin ihmettelen kyllä, että siitä tällainen haloo syntyy. Miten nämä pumpulissa kasvaneet teinityttöset oikein ovat kuvitelleet selviävänsä mahdollisen Idolsissa menestymisen mukanaantuomasta julkisuusrumbasta ja median loanheitosta, jos kerran jo tällaisesta traumoja saavat?

Tämähän on nyt jo kolmas kerta kun Idolsia Suomessa esitetään, eikä tämän vuoden tuomarointi ole ollut sen ilkeämpää kuin edelliskerroillakaan. Kyllä näille teinityttösille ja heidän vanhemmilleen on täytynyt olla selvää se, ettei tuomarit tässä ohjelmassa tuhaa päitä silittele. Miksi ihmeessä he edes osallistuvat tällaiseen ohjelmaan, jos eivät ohjelmaformaattiin kuuluvaa raakaa kritiikkiä kestä.

Olkoonkin, että Jone itsekin mainitsi tuomarointinsa olleen alaarvoista ja pyysi anteeksi, mutta mitä ihmettä nämä teinit oikein odottivat?? Pientähän tämä on esim. siihen verrattuna, miten lehdistö kohteli viime vuonna finalisteja kisan aikana. Ajatelkaas nyt mitä Agnesista mediassa kirjoiteltiin silloin. Nyt sitten joku onneton visertäjä saa traumat, kun joku nauraa... Älytöntä...

15. henriikka_ Vierailija

Anteeksi vaan mutta mistä tiedät, minkä verran pilke silmäkulmassa on kirjoitettu kaikki muut ylistykset Jonesta nyt kun itse sanot, ettet ole omia juttujasi tosissaan kirjoitellut. Tai mistä siis tiedät sen, kuinka tärkeä ja vakava juttu Jone on ihmisille. Seuraavaksi voikin ihmetellä, miksi omat idolisi ovat enemmän "totta" ja parempia kuin Idolsin tai Kotikadun idolit. Seuraavaksi pitääkin ihmetellä, miksi häpeät näiden ihmisten puolesta ...ei kai sinua voi mitenkään rinnastaa kyseisiin ihmisiin muulla tasolla kuin kansallisuus (?).

Ainakin itse kommentoin nettikeskusteluissa sillä tavalla, jolla tekisin tosielämässäkin. Siksi kaikki rankemmat panettelut (kertaahan siis vielä, jos nimittelet kello kolme yöllä nakkikioskilla tuntematonta homoksi, jättääkö tämä vetämättä sinua turpaan vain koska sanoit ettet ollutkaan ihan tosissasi) nostavat karvat pystyyn aivan samalla tavalla kuin tosielämässäkin.

16. samaa mieltä. Vierailija

Nikula tänään IS:ssa..on oikeassa. Ei uskovaisia finaaliin, se vääristää kilpailua.
    Se nähtiin jo viime Idols'ssakin.

17. Smack* Vierailija

Siis se Markus oli aivan taivaallinen laulaja! Oma ehdoton suosikkini näistä tähän asti nähdyistä. Ensimmäinen koko Idols-historiassa, jolla on karismaa ja todellista laulutaitoa. Hienoa, Markus!

18. sukula Vierailija

Ihan näin Jonen sukulaisena voin kertoa, että ihan hetero olen, eli turha olisi alkaa koko suvun seksuaalista suuntautumista pohtimaan :)

19. :D:D Vierailija

justjoo..sallikaa mun nauraa!

20. Smack* Vierailija

Ilmanmuuta sallitaan sinun nauraa, ole hyvä vaan! Ihanaa, jos saan toisen ihmisen hyvälle tuulelle.

Katellaan finaalissa, silloin saan minäkin iloita!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri