Voiko opettajalle antaa lahjaksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin aikuisellekko ei voi antaa alkoholia??? Ollaan viety kerhontädeille pullo kuohuviiniä, siitä tuli sitten päivän päätteeksi kuulemma lasillinen kaikille ja kiva päätös kaudelle.

Olivat selvinneet syksyyn mennessä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
LAPSIKO sen viinapullon roudaa sinne koululle ja antaa opelle?? saako hallussa pitää, haloo!

Ei kun ajattelin viedä opettajalle tässä tapauksessa lahjan kotiin.

No tässä tapauksessa opettaja on siis hyvä tuttava ja kyse jo ihan muusta...mitä täällä ihmettelet kun olet jo päättänyt opettajalle vierailulle mennä kuohuviineinesi

Alkuperäinen kirjoittaja i:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
LAPSIKO sen viinapullon roudaa sinne koululle ja antaa opelle?? saako hallussa pitää, haloo!

Ei kun ajattelin viedä opettajalle tässä tapauksessa lahjan kotiin.

No tässä tapauksessa opettaja on siis hyvä tuttava ja kyse jo ihan muusta...mitä täällä ihmettelet kun olet jo päättänyt opettajalle vierailulle mennä kuohuviineinesi

No minä vein kuohuviinin kerhoon ja veisin koulullkkin. Itse ojennan lahjan lapsen opettajalle, lapsi siinä vieressä. meillä on tapana käydä lasten juhlissa, eikä lähettää lasta sinne yksin... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Kuulostaa melko hullulle viedä lapsen opettajalle tai hoitajalle alkoholia.

siis mitä hullua on antaa alkoholia lahjaksi aikuiselle? minusta juuri kuohuviinipullo on paljon julavampi kuin joku itse väkerretty taideteos saatika sitten muumi-pyyhe. opettajakin on aikuinen, tykkää ehkä enemmän viinistä kuin muumeista...

Ei se minusta ole hullu ajatus, ellei sen tiedä sotivan opettajan arvomaailmaa / "ravitsemus"tottumuksia vastaan. Ja kuten sanoin, viinille on helpompaa sitten löytää sopiva kuluttajaryhmä jos ei sitä itse joisikaan, kuin vaikkapa jollekin ihastuttavalle koriste- esineelle.

Tää nyt ei oikeestaan kuulu tähän mutta meillä on koululaisilla kevätkirkko enkä oikein sinne kehtaa mitään lahjoja viedä.Aattelin vaan et siellä kirkossa on kuiteski sellanen hässäkkä kun koko koulu ja suvut on siellä.Oisko parempi viedä viimesenä koulupäivänä niin, että vien ekaluokkaisen kouluun ja ootan sen aikaa et ope tulee vai vienkö kuiteski sinne kirkkoon.Niin ja minä muistan vaan ruusulla..

Yhteistyössä