voiko ovulaation oireet vaihdella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuukeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuukeiju

Vieras
Elikäs Voiko ovulaation oireet olla erilaisia eri kuussa? Mulla yleensä on määrätynlaiset oireet ja esim. limat on selvät, mutta nyt tuntuu, että ei ole oikeen tullut limoja paljon, mutta kuitenkin välillä on joku pieni ""läpinäkyvä"" limaklöntti kuitenkin. Ja yleensä tulee ovulaation jälkeen heti (tai niin ainakin luulen) rinnat kipeiksi. Mutta nyt tuntuu, että ei ole oikeen tullut nekään aroiksi.. Olen vähän ihmeissäni, onko tapahtunut ovulaatiota vai onko se kenties myöhässä vai voiko vähäisiä oireita tulla kuitenkin, vaikka ovulaatiota ei tapahtuisi lainkaan??

eipä ihmiskeho ole kone, joten kierto voi olla monesta syystä joskus vähän erilainen. Mulla on oireet milloin mitäkin. Erityisesti imettämisen jälkeen kierto on ollut täysin erilainen kuin ennen eli kaikki fyysinen oirehdinta on paljon voimakkaampaa. Onneksi henkinen puoli on lauhempi tätä nykyä. En ole ihan persiille ammuttu karhu ennen menkkoja :)

Mulla vaihtelee oireet joka kierrossa. Yhdessä kierrossa särki ovulaation tienoilla mahaa 6 päivää, toisessa kierrossa tunsin hetkellisen pienen säryn, kolmannessa rinnat kipeytyivät ja yhdessä en taasen tuntenut mitään.

Kyllä ne vaihtelee hirmuisesti :D.

tää oli aivan kun minun tekstini. Itse olen siis miettinyt samaa, mutta uskoisin oviksen olleen kerta lämmöt ovat nousseet. Muuten olikin tosi oireeton ovis. ei limoja, ei rinnat tulleet kipeeksi, ei pahempia nippailujakaan. Ainoastaan oletetun oviksen viimeisenä päivänäoli alamahavihlontaa.

Uusimmat

Yhteistyössä