Voiko parisuhdetta pelastaa luottamuksen menettämisen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miettii edelleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kirjoitin noin vuosi sitten tänne 5 lapsisen perheen isästä joka ihastui työkaveriinsa ja harkitsi lähtö perheensä luota..
Edelleen ollaan yhdessä ja mies on työkaverinsa kanssa vai kavereita.. mutta hyviä semmoisia..
Viestejä menee päivässä edelleen useita..
Miten pystyn luottamaan miehen sanaan että ovat oikeesti vain kavereita? Tuon naisen kanssakin olen ollut puheilla useamman kerran ja se sanoo samaa..

Silti luottamus on kiven alla.. ja tuntuu että pää ei kestä kohta tätä enää..

Kellään vinkkejä miten saada tuo takaisin??

Todella vaikea kysymys, voimia sulle :hug:

Täysi avoimmuus kaikessa, sitä vaatisin.

jos on aikonut jättää ihastuksen tähden ja edelleen jatkaa päivittäin viestittelyä samalle ihastukselle,niin ei kyllä kaikki hyvin oo?ainakaan itse en voisi tuota sietää/hyväksy-loukkaavaa ja outoa!

Pitäisi miehen jo itse älytä että miten loukkaa toista kun jatkaa ihastuksen kanssa viestittelyä,ei tosiaan haua tästä naisesta luopua:O
saisi mies mennä ihastuksensa kanssa ihan rauhassa...

Kirjoitin noin vuosi sitten tänne 5 lapsisen perheen isästä joka ihastui työkaveriinsa ja harkitsi lähtö perheensä luota..
Edelleen ollaan yhdessä ja mies on työkaverinsa kanssa vai kavereita.. mutta hyviä semmoisia..
Viestejä menee päivässä edelleen useita..
Miten pystyn luottamaan miehen sanaan että ovat oikeesti vain kavereita? Tuon naisen kanssakin olen ollut puheilla useamman kerran ja se sanoo samaa..

Silti luottamus on kiven alla.. ja tuntuu että pää ei kestä kohta tätä enää..

Kellään vinkkejä miten saada tuo takaisin??

Miks jäi sinun luo eikä sitten lähtenytkään?

En pystyis luottamaan, enkä pystyis tollasessa tilanteessa luottamusta myöskään uudelleen rakentamaan.

Jotain tossa touhussa on meneillään koska, mies edelleen viestittää tuolle naiselle, puhuu teijän perheen yhteisistä asioista ja kuorossa toitottavat että, miehes sua rakastaa. Pyyhitään epäilyt pois itsestä ja saadaan sut näyttämään syyllisesltä, eli liian mustasukkaselta ja sitten onkin hyvä jälkeenpäin syyllistää sua omistushaluseks joka valittaa turhasta ja näin, on mies keventäny tod.näk. omaa huonoa omatuntoaan, jos sellasta etes omaa. Miehes ei halua kokonaan luopua tosta toisesta naisesta. Aika vaikeeta kuvitella mies joka ihastuu tuollein, ettei vuodessa olis jotain tapahtunu ja silti edelleen viestittää tälle naiselle. Mieti nyt ap tarkkaan, haluatko elää elämääs ihmisen kanssa johon et, pysty luottamaan tai sitten, et pysty rakentamaan luottamusta uudelleen? Tuskin mies ihan heti lopettaa yhteydenpitoa tuohon naiseen, niin meinaatko koko elämäs odottaa että, asia muuttuu? Olisitko kenties valmis luopumaan jostain todellisesta onnesta, mikä sua tuolla jossain odottaa?

Mä en ikinä luottaisi, ennen kuin lopettaa viestittelyn. Jos se satuttaa sinua ja mies oikeasti haluaa olla kanssasi ja rakastaa sinua, hän lopettaisi sen, jos pyydät. Sinun tilanteessasi en ikinä kestäisi tuota.. Siis herra isä! Mä oikeasti en kestäisi tuota :D

Yhteistyössä