voiko pervo mies muuttua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärtynyt tästä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärtynyt tästä

Vieras
mua on alkanut nyppimään ihan hirveästi mun mies joka on ihan mielettömän pervo puheissaan koko ajan..

Halusin mennä lomalle kylpylään missä tehtäisiin erilaisia hoitoja, kuten hierontaa yms.. en kerennyt päästä sanoissani kun tuohon "tehdään hoitoja" niin mies otti sen tietysti "sellaisina" hoitoina.. vitsailee siis jatkuvasti näin..

kävin viikko sitten hierojalla ja sanoin miehelleni että sattuu istua hieronnan jälkeen.. tokaisi sitten nauraen että taitaa olla p*llu ja p*rse hellänä..

hän vetää seksiin liittyviä juttuja ihan koko ajan mihin tahansa asiaan... joskus se oli vielä hauskaa mut nyt se on menny liiallisuuksiin..

mä oon ihan samanlainen! :D ja mun mies, mut en pidä meitä mitenkään "pervona", ehkä vähän paskaa huumoria sitten. ja osataan myös pitää tietyissä tilanteissa suumme kiinni ja leikkiä sivistynyttä huumoria niin ikään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Öh, aika moukalta kuulostaa :/ Ootko sanonut sille että ei tarvii joka väliin heittää tollasta juttua?

olen mutta mies suuttuu siitä :(

ja kyl mä ymmärrän tuollaista huumoria tiettyyn rajaan asti, mut mies viljelee sitä ihan liikaa nykyään..

ei oo kivaa ku pervoilua pitää ihan joka väliin heittää..

Niin kysymys oli, että voiko muuttua - kyllä voi. Itsekin olin nuorena tuollainen, nyt enää yli nelikymppisenä en. Jälkikäteen itseänikin on ihmetyttänyt aiempi käytökseni, mutta se on se testosteroni, joka laittaa ajattelemaan seksiä taukoamatta.Seerumin kokonais-testosteroni pienenee runsaan prosentin vuodessa 40 ikävuoden jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Niin kysymys oli, että voiko muuttua - kyllä voi. Itsekin olin nuorena tuollainen, nyt enää yli nelikymppisenä en. Jälkikäteen itseänikin on ihmetyttänyt aiempi käytökseni, mutta se on se testosteroni, joka laittaa ajattelemaan seksiä taukoamatta.Seerumin kokonais-testosteroni pienenee runsaan prosentin vuodessa 40 ikävuoden jälkeen.

miten tollanen käytös vaikutti sun naissuhteisiin?

mies vasta alle 30 ja olen yrittänytkin ajatella että se kuuluu ikään.. mut sais se pikkuhiljaa alkaa aikuistua :(

Mjaaha, olisiko miehellä puute tämänkaltaisesta toiminnasta, kun on jatkuvasti mielessä?

Toisilla on sellainen mielikuvitus. Jotkut oppii olemaan sanomatta näitä ääneen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mjaaha, olisiko miehellä puute tämänkaltaisesta toiminnasta, kun on jatkuvasti mielessä?

Toisilla on sellainen mielikuvitus. Jotkut oppii olemaan sanomatta näitä ääneen.

ei pitäisi.. tässä suhteessa kun harrastetaan seksiä joka päivä.. joskus harvoin myös useamman kerran..

olen miettiny totakin vaihtoehtoa mutta ei se vaan voi siitä olla kiinni..

en haluaisi että elämä kuitenkaan pyörii vaan seksin ympärillä..

Mitäs jos olisit vielä törkeämpi miestä ja puhuisit todella helevetin törkeitä kaikesta. Kaupassa hinkuttaisit esim kurkkua kädessä ja sanot miehelle että mitäs jos tänään vähän hinkuti-hinkuti :saint:

Sitten lenkkimakkaraosastolle ja otat lerssin käteen, laitat pään kallelleen ja pistät lerssin miehen jalkoväliin ja olet vertailevinasi kokoa.
Puhu niin että joka toinen sana on vittu.

Jos mies erehtyy sanomaan sanan poskeen/suuhun/tms niin pistä heti kieli poskeen ja teeskentele suihinottoa.
Jospa se sitten siitä ymmärtäisi..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mitäs jos olisit vielä törkeämpi miestä ja puhuisit todella helevetin törkeitä kaikesta. Kaupassa hinkuttaisit esim kurkkua kädessä ja sanot miehelle että mitäs jos tänään vähän hinkuti-hinkuti :saint:

Sitten lenkkimakkaraosastolle ja otat lerssin käteen, laitat pään kallelleen ja pistät lerssin miehen jalkoväliin ja olet vertailevinasi kokoa.

Jos mies erehtyy sanomaan sanan poskeen/suuhun/tms niin pistä heti kieli poskeen ja teeskentele suihinottoa.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: *kops*
Ihana olet Peppari :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

mies vaan innostuisi.. luulisi että haluan kotiin kuksimaan.. eli ei toimi tässä tapauksessa tuokaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mies vasta alle 30 ja olen yrittänytkin ajatella että se kuuluu ikään.. mut sais se pikkuhiljaa alkaa aikuistua :(

Tiedän, että naisten on vaikeaa ymmärtää miesten seksikeskeisyyttä. Minäkin ymmärrän sitä vain siksi, että olen itsekin ollut nuori mies. Silloin seksi ei vain lähtenyt hetkeksikään pois mielestä. Miten vaikutti naissuhteisiin? No olin aviossa parikymppisestä nelikymppiseksi, joten vaimo siitä sai kärsiä. Silloin nuorena ajatteli, etteikö vaimo rakasta minua kun ei halua yhtä paljon seksiä. Vaimo tunsi itsensä riittämättömäksi kun ei kokenut pystyvänsä tyydyttämään tarpeitani.

No jotkut ihmiset vaan on tuollaisia ja heillä on se oma huumorintajunsa. Mä en itse voi ymmärtää sitäkään, että joku vanhempi henkilö jaksaa maha kippurassa nauraa joillekin pissa-kakka- vitseille, kuin mikäkin murkkuikäinen. Mun miehen isä ja setä ovat myös huumorintajultaan sellaisia, että tykkäävät naureskella pikkutuhmille jutuille. Välillä kyllä osaavat verhota ne jutut niin, että minä en edes tajua mille nauravat. Mies sitten myöhemmin selittää ja tulkkaa, mitä tarkoittivat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tiedän, että naisten on vaikeaa ymmärtää miesten seksikeskeisyyttä. Minäkin ymmärrän sitä vain siksi, että olen itsekin ollut nuori mies. Silloin seksi ei vain lähtenyt hetkeksikään pois mielestä. Miten vaikutti naissuhteisiin? No olin aviossa parikymppisestä nelikymppiseksi, joten vaimo siitä sai kärsiä. Silloin nuorena ajatteli, etteikö vaimo rakasta minua kun ei halua yhtä paljon seksiä. Vaimo tunsi itsensä riittämättömäksi kun ei kokenut pystyvänsä tyydyttämään tarpeitani.

ymmärsitkö aiemmin että se voisi tuntua vaimostasi pahalta? vai onko ymmärrys naisia kohtaan asiassa tullut vasta vanhemmiten?

Yhteistyössä