Voiko pettämisen koskaa unohtaa (pettäjän silmin)

  • Viestiketjun aloittaja Jenna
  • Ensimmäinen viesti
Jenna
Voiko pettäjä koskaan unohtaa omia touhujaan?

Itse olen suhteessamme pettänyt monta monta monta kertaa, kumppanini ei näistä tiedä.

Kadun jokaista kertaa nyt, myöhemmin.

Haluan antaa kaiken miehelleni, haluan perustaa perheen. Rakastan häntä.

En tarvitse vastauksiksi nyt moralisointia, tiedän nyt itsekkin tehneeni niin väärin!

Kysyisinkin nyt kokemuksia?

Onko suhteeni tuhoon tuomittu? voinko ikinä unohtaa tekemääni? Vaivaako tämä asia koko elämäni tämän parisuhteen mukana?
 
Väenö
Voiko pettäjä koskaan unohtaa omia touhujaan?

Itse olen suhteessamme pettänyt monta monta monta kertaa, kumppanini ei näistä tiedä.

Kadun jokaista kertaa nyt, myöhemmin.

Haluan antaa kaiken miehelleni, haluan perustaa perheen. Rakastan häntä.

En tarvitse vastauksiksi nyt moralisointia, tiedän nyt itsekkin tehneeni niin väärin!

Kysyisinkin nyt kokemuksia?

Onko suhteeni tuhoon tuomittu? voinko ikinä unohtaa tekemääni? Vaivaako tämä asia koko elämäni tämän parisuhteen mukana?
Suhe ei oo tuhhoo tuomittu, kun et kerro ukollesi.
Muista, että piparie jeäpi vielä melekei hevoskuorma hautaahi..
 
Viimeksi muokattu:
Oma asenteesi ratkaisee
On täällä näemmä näitä seksihemmojen vastauksia, munanpäällä asiat ratkaisevat.Huoh..!
Mutta oikeesti sulla on mahdollista luoda ihan onnellinen parisuhde ja perhe jos olet selvittänyt itsellesi mitä oikeesti tahdot ja että olet varmasti valmis sitoutumaan parisuuhteeseen etkä enää tee omia seikkailujasi.
Loppujen lopuksi olet itsellesi eniten vastuussa.
 
nes
Suhde on puhdas vain kerran, kun se on tahrattu pettämisellä, sitä ei voi koskaan ennalleen palauttaa. On samantekevää tietääkö yksi vai kaksi. Suhde perustuu valheelle ja on turha puolustella "toisen säästämisellä". Toisella on OIKEUS tietää ja tehdä omat valintansa sen tiedon perusteella, kyse on hänen ainoasta elämästään.

Itsekin aikoinaan (omalta osaltani) pari suhdetta pilanneena voin vain sanoa että ne suhteet eivät olleet oikeita, tarkoitettuja kestämään. Nyt 2 vuotta suhdetta takana, enkä voisi ikinä kuvitellakaan pilaavani tätä! Sitä en kadu hetkeäkään että kerroin aiemmissa suhteissa tekosistani. Kävi miten kävi, omatuntoni on puhdas! Olen onnellisempi kuin koskaan.
 
sarmina
Sinun nimenomaan ei koskaan pidä unohtaa pettämisiäsi, kunhan lopetat sen. Totaalisesti. Muistaminen silloin tällöin pitää sinut kurissa jatkossa. Älä kuitenkaan muistele niitä ja se on eri asia kuin muistaminen.

Ja kun muistat sitten, että jos mies aikanaan pettää niin et käyttäydy kuin hän olisi todellakin loukannut sinua. Sinun ei tarvitse kertoa menneistä asioista, mutta ymmärtäväinen kuuluu olla.
 
Kuidas käsi käyb?
En halua unohtaa pettämisiäni. En Ikinä! Muistelen jokaista niistä, kun tumputan kouraani vaimon jälleen kerran kieltäydyttyä parisuhdevelvollisuuksistaan..yB?
 
Inhorealisti1
Mieleni tekee kysyä, rakastatko miestäsi vai oletko nyt "juoksusi juossut" ja tarvitset turvallisen miehen lapsiprojektisi toteuttamiseen? Ettei vain käy niin, että ensin mies on tullut petetyksi, sitten jätetyksi ja jäljelle jää vain katkeruus ja elatusmaksut...
 
Jenna
Ompa tullut erilaisia vastauksia, kiitos niistä.

Miehelleni, en tule ikinä teoistani kertomaan. Kun en kertonut ajallani, en meinaa tehdä sitä enää myöhemminkään. Rakastanko miestäni? mielestäni rakastan. Mutta jos rakkaus on päätä huumaavaa vähän kuin ihastumisen tunne, niin en rakasta. Tunnen miestäni kohtaan jotai syvää, mitä en osaa selittää. Kukapa sen osaisi kertoa miltä rakkaus tuntuu? :)

Olen päättänyt tosissani nyt yrittää mieheni kanssa. Ei enää ulkopuolisia suhteita, ei enää ikinä. Jos homma alkaa tuntua väärältä päätökseltä, laitan suhteen mieheeni poikki. Ei kai tässä muuta voi tehdä. Ainakaan vielä en kadu päätöstäni ja tuntuu, että olisin jo tämän muutaman viikon aikana lähentyny mieheni kanssa enemmän kuin ikinä ennen.
 
yhkmj,jk.,kj
Sama tilanne kuin ap:lla.

Koen että opin kantapään kautta, ja tiedän nyt oikeasti haluavani juuri oman mieheni. Oli keskenkasvuista epäillä ja kokeilla muita, mutta ehkä tarvitsin sen kasvaakseni suhteeseen. Ja ainakin tiedän nyt, ettei se vaihtamalla todellakaan parane ja miten kamala olo pettämisestä tulee itsellekin, joten se ei todellakaan enää houkuta minua koskaan. Eli joskus näinkin päin, vaikka osa tuomitsee suhteen kuolleeksi jos jompi kumpi ikinä pettää.
 
Merlin
Arvioisin, että kyllä on Jennan vaikea rakentaa nykyisen miehensä kanssa hyvä, toimiva, luottamuksellinen ja laadukas suhde, jos tätä henkilöä on useasti pettänyt eri miesten kanssa. Jos mies saa tietää, niin tod. näk. lennät nopeasti pihalle. Kerran tapahtuneen hairahduksen voinee vielä puolin ja toisin saada taputeltua jotenkin, mutta liukuhihnalta tapahtuvaa pettämistä tuskin sietää kukaan. En oikein täysin käsittänyt pettämisen syvimpiä motiiveja (jännityksen haku, seksin puute, kokemuksien kerääminen, turhautuminen, paha olo etc), mutta varmasti Jennalla on syynsä.

Minulle jää vaikutelma, että nykyinen mies ei kuitenkaan ole riittävä ja on ehkä sellainen tuttu ja turvallinen sekä helppo ratkaisu; vähän kuin joku Pirkka-tuote. Jos olisin Jenna niin etsisin sellaisen puolison, jonka kanssa aidosti uskoisin saavuttavani onnen, kiintymyksen ja rakkauden. Eläisin jopa mieluummin sinkkuna, koska silloin voi pokata uusia löytöjä haluamaansa tahtiin eikä tarvitse kantaa siitä vastuuta muille. Muuta en voi sanoa.
 
Jorma
Ompa tullut erilaisia vastauksia, kiitos niistä.

Miehelleni, en tule ikinä teoistani kertomaan. Kun en kertonut ajallani, en meinaa tehdä sitä enää myöhemminkään. Rakastanko miestäni? mielestäni rakastan. Mutta jos rakkaus on päätä huumaavaa vähän kuin ihastumisen tunne, niin en rakasta. Tunnen miestäni kohtaan jotai syvää, mitä en osaa selittää. Kukapa sen osaisi kertoa miltä rakkaus tuntuu? :)

Olen päättänyt tosissani nyt yrittää mieheni kanssa. Ei enää ulkopuolisia suhteita, ei enää ikinä. Jos homma alkaa tuntua väärältä päätökseltä, laitan suhteen mieheeni poikki. Ei kai tässä muuta voi tehdä. Ainakaan vielä en kadu päätöstäni ja tuntuu, että olisin jo tämän muutaman viikon aikana lähentyny mieheni kanssa enemmän kuin ikinä ennen.

Ai että ihan viikossa olet lähentynyt? Heh heh. Taidat olla vähän keskenkasvuinen kaikessa suhteessa.
 
Viimeksi muokattu:
Jenna
Ai että ihan viikossa olet lähentynyt? Heh heh. Taidat olla vähän keskenkasvuinen kaikessa suhteessa.

Jep, keskenkasvuinen olen todellakin monessa asiassa. Kukapa meistä olisi koskaan valmis?!

Arvelinki, että ihmisten on vaike ymmärtää, että tunnen olevani lähempänä kumppaniani kuin koskaan aiemmin, johtunee varmaan siitä, kun ensimmäistä kertaa tosissani yritän ja pelkään satuttavani toista.

Kiitos kuitenkin kaikista kommenteista.
 
Viimeksi muokattu:
Jorma
Jep, keskenkasvuinen olen todellakin monessa asiassa. Kukapa meistä olisi koskaan valmis?!

Arvelinki, että ihmisten on vaike ymmärtää, että tunnen olevani lähempänä kumppaniani kuin koskaan aiemmin, johtunee varmaan siitä, kun ensimmäistä kertaa tosissani yritän ja pelkään satuttavani toista.

Kiitos kuitenkin kaikista kommenteista.

Miksi ylipäätänsä olet parisuhteessa, jos petät. Mikä on motiivisi? Asunto? Mies tuo taloon rahaa, kun itse olet kelan tuella? Itsensä saa suggestoitua "rakastuneeksi" vaikka olohuoneen sohvaan,kyseessä on addiktio samaan tapaan kuin pettäminen. Suosittelen terapiaa, jossain sulla mättää, kun lopetat pettämisen, purkautuu se jollain muulla tavoin.
 
Viimeksi muokattu:
Jenna
Miksi ylipäätänsä olet parisuhteessa, jos petät. Mikä on motiivisi? Asunto? Mies tuo taloon rahaa, kun itse olet kelan tuella? Itsensä saa suggestoitua "rakastuneeksi" vaikka olohuoneen sohvaan,kyseessä on addiktio samaan tapaan kuin pettäminen. Suosittelen terapiaa, jossain sulla mättää, kun lopetat pettämisen, purkautuu se jollain muulla tavoin.

Ihanaa olla analysoitavana. En elä kelan tuella, ja omistamme asuntomme yhdessä. Minusta tuntuu, ettei minun tarvitse alkaa täällä kertomaan motiiveistani. Tosiaan, et myös tiedä käynkö terapiassa vai en. Mielestäni keskutelu lähti nyt epämielyttävään suuntaan, joten annan asian olla. Olen päätökseni tehnyt, ja katson kuinka käy.

Kiitos Jorma kommenteistasi, en tiedä mikä saa sinut tuntemaan näin voimakkaasti kyseisestä aiheesta. pahoitteluni.
 
Viimeksi muokattu:
Jorma
Ihanaa olla analysoitavana. En elä kelan tuella, ja omistamme asuntomme yhdessä. Minusta tuntuu, ettei minun tarvitse alkaa täällä kertomaan motiiveistani. Tosiaan, et myös tiedä käynkö terapiassa vai en. Mielestäni keskutelu lähti nyt epämielyttävään suuntaan, joten annan asian olla. Olen päätökseni tehnyt, ja katson kuinka käy.

Kiitos Jorma kommenteistasi, en tiedä mikä saa sinut tuntemaan näin voimakkaasti kyseisestä aiheesta. pahoitteluni.

Taisi nyt pikkulikkaa osua ja pahasti. Parisuhdemalli tulee vanhemmilta, sun ikäisellä tuskin on vielä henkistä kypsyyttä analysoida sun pettämistä muuta kuin terapeutin avulla.
 
Viimeksi muokattu:
Nih
se edes mikään parisuhde, jos tietää että loppuisi kuin seinään jos toinen saisi tietää tekosistasi? Itse en ainakan hetkeksikään jäisi suhteeseen pettäjän kanssa. Jäisitkö itse??? Tooodella reilua toita ihmistä kohtaan. Tahtoisitko itse tietää totuuden?
 
Katjuska 1983
Koko Tapahtuma ketju lähti liikkeelle vuonna 1999 lokakuussa Kun tapasin Jarkon Hän oli minua noin kolmisen vuotta vanhempi Ja käytökseltään lempeä ja ystävällinen Ja hän oli myös ensimmäinen jonka kanssa menin sänkyyn. Kaikki muuttui noin puolen vuoden suhteen jälkeen Hän alkoi tapailla ystäväni tyttöystävää joka asui opiskelia asunnon poikien puolella Jarkko ei enää tullut luokseni vaan verukkeeksi sanoi menevänsä naapuriin kahville alkuun uskoin häntä ja annoin mennä mutta se jatkui kaksi viikkoa ja aloin epäillä uskottomuutta näin heidät juttelemassa kun tulin sen naisen asunnolle oikeastaan livahdin salaa sinne kun hänen kämppis päästi Kerroin myös myöhemmin asuntola kaverilleni siittä Kaikki alkoi mennä enemmän rumaksi Kun parivuotta siittä Jarkko meni salaa kihloihin selkäni takana vaikka me seurustelimme minä olin se joka sai tietää viimeisenä Jarkko oli narssistinen ja itsekäs Jouduin lopettaa bändissä koska muut bändin jäsenet oli miehiä mutta meillä oli vaan esiintymiseen ja musiikkiin liittyvä suhde jouduin lopettaa myös potkunyrkkeilyn koska Jarkko ei hyväksynyt edes harrastuksia joista nautin maalaaminen ja piirtäminenkin oli väärin koska hän koki saavansa liian vähän aikaa kanssani ja se ajoi minut yhteen väliin todella pohjalle Olen ollut masentunut ja käyttänyt 2 kuukautta elämässäni diabamia 2 mg masennukseen 4 kertaa päivässä vuonna 2OO4 kävin Jarkon luona toholammilla ja Minä kävin kerran kuussa aikaisemmin kaikki oli hyvin mutta 2005 aloin löytää naisten alus vaatteita hänen luonaan hän valehteli työkaverinsa käyneen nais ystävän kanssa saunassa mutta kukaan nainen ei unohda alusvaatteita kenenkää luo ellei lahjoita panosta kuukausi siittä Jarkolla oli suhde varattuun romaani naiseen joka oli naimisissa ja muutaman kuukauden ikäinen miehen tultua kotia reissusta ( mies oli rekkamies ) joka teki keikkoja ja saattoi olla kuukausia pois kotoa Elämäni muuttui Juhannuksena Juhannuksena 20o5 kun jarkko sanoi että Hänen elämänsä oisi parempaa ellei oisi koskaan tavannut minua Vuonna 2005 syksyllä Tapasin Nykyisen kumppanini sattumalta ystävystyimme ensin aloimme tavata ystävinä hän sai tietää Jarkosta ja kerroin elämän tarinani siittä Kuuden vuoden parisuhde tuli finaaliin kun sanoin hänelle että minä en enää jaksa että psyykkeeni on ollut lujilla hän ehti pettää minua yli 60 kertaa josta tietooni tuli 20 en varmaan koskaan pysty antamaan hänelle anteeksi olen vihainen enkä ymmärrä teinkö jotain väärin hänen kaveritkin alkoivat jättää hänet kerta toisensa jälkeen koska yksi jonka kanssa oli jarkko pettänyt hänen parhaan ystävän Jarin nais ystävä Anna Jarkko sai vihamiehiä ja jätti koulut kesken ( nään joskus muistellessa yhä kaiken niin selvästi kuin mustavalkoisena filminä pääni yli mutta puhumaan sen kanssa voin mutta olen yhä vihainen ja loukkaantunut kun koko nuoruus valui kuin wceestä alas enkä ollut tarpeeksi vahva jättää häntä hyvissä ajoin ) Nykyään elän paremmassa suhteessa ja täytin kesällä 30 Elämä jatkuu
 
Katjuska 1983
Koko Tapahtuma ketju lähti liikkeelle vuonna 1999 lokakuussa Kun tapasin Jarkon Hän oli minua noin kolmisen vuotta vanhempi Ja käytökseltään lempeä ja ystävällinen Ja hän oli myös ensimmäinen jonka kanssa menin sänkyyn. Kaikki muuttui noin puolen vuoden suhteen jälkeen Hän alkoi tapailla ystäväni tyttöystävää jonka miesystävä asui opiskelia asunnon poikien puolella Jarkko ei enää tullut luokseni vaan verukkeeksi sanoi menevänsä naapuriin kahville alkuun uskoin häntä ja annoin mennä mutta se jatkui kaksi viikkoa ja aloin epäillä uskottomuutta näin heidät juttelemassa kun tulin sen naisen asunnolle oikeastaan livahdin salaa sinne kun hänen kämppis päästi Kerroin myös myöhemmin asuntola kaverilleni siittä Kaikki alkoi mennä enemmän rumaksi Kun parivuotta siittä Jarkko meni salaa kihloihin selkäni takana vaikka me seurustelimme minä olin se joka sai tietää viimeisenä Jarkko oli narssistinen ja itsekäs Jouduin lopettaa bändissä koska muut bändin jäsenet oli miehiä mutta meillä oli vaan esiintymiseen ja musiikkiin liittyvä suhde jouduin lopettaa myös potkunyrkkeilyn koska Jarkko ei hyväksynyt edes harrastuksia joista nautin maalaaminen ja piirtäminenkin oli väärin koska hän koki saavansa liian vähän aikaa kanssani ja se ajoi minut yhteen väliin todella pohjalle Olen ollut masentunut ja käyttänyt 2 kuukautta elämässäni diabamia 2 mg masennukseen 4 kertaa päivässä vuonna 2OO4 kävin Jarkon luona toholammilla ja Minä kävin kerran kuussa aikaisemmin kaikki oli hyvin mutta 2005 aloin löytää naisten alus vaatteita hänen luonaan hän valehteli työkaverinsa käyneen nais ystävän kanssa saunassa mutta kukaan nainen ei unohda alusvaatteita kenenkää luo ellei lahjoita panosta kuukausi siittä Jarkolla oli suhde varattuun romaani naiseen joka oli naimisissa ja muutaman kuukauden ikäinen vauva miehen tultua kotia reissusta ( mies oli rekkamies ) joka teki keikkoja ja saattoi olla kuukausia pois kotoa Elämäni muuttui Juhannuksena Juhannuksena 20o5 kun jarkko sanoi että Hänen elämänsä oisi parempaa ellei oisi koskaan tavannut minua Vuonna 2005 syksyllä Tapasin Nykyisen kumppanini sattumalta ystävystyimme ensin aloimme tavata ystävinä hän sai tietää Jarkosta ja kerroin elämän tarinani siittä Kuuden vuoden parisuhde tuli finaaliin kun sanoin hänelle että minä en enää jaksa että psyykkeeni on ollut lujilla hän ehti pettää minua yli 60 kertaa josta tietooni tuli 20 en varmaan koskaan pysty antamaan hänelle anteeksi olen vihainen enkä ymmärrä teinkö jotain väärin hänen kaveritkin alkoivat jättää hänet kerta toisensa jälkeen koska yksi jonka kanssa oli jarkko pettänyt hänen parhaan ystävän Jarin nais ystävä Anna Jarkko sai vihamiehiä ja jätti koulut kesken ( nään joskus muistellessa yhä kaiken niin selvästi kuin mustavalkoisena filminä pääni yli mutta puhumaan sen kanssa voin mutta olen yhä vihainen ja loukkaantunut kun koko nuoruus valui kuin wceestä alas enkä ollut tarpeeksi vahva jättää häntä hyvissä ajoin ) Nykyään elän paremmassa suhteessa ja täytin kesällä 30 Elämä jatkuu
 
piste ja pilkku
Koko Tapahtuma ketju lähti liikkeelle vuonna 1999 tarpeeksi vahva jättää häntä hyvissä ajoin ) Nykyään elän paremmassa suhteessa ja täytin kesällä 30 Elämä jatkuu
Opettele oikeinkirjoitusta ja kirjoittamaan lauseita. Pisteet ja pilkutkin olisi hyvä olla olemassa. Jos ei nyt pilkkuja niin pisteet kuitenkin. En ole pilkun ***, mutta vaikea lukea tekstiäsi.
 
Viimeksi muokattu:
Katjuska 1983
Kerron tarinani kuinka jouduin pahimpaan helvettiin mitä voi elämässä joutua Luulin miestä uskolliseksi ja rehelliseksi ( Tarinani voi järkyttää herkempiä lukioita mutta lukekaa niin ymmärrätte ja osaatte itse lopettaa ajoissa sellaiset suhteet )


Kaikki alkoi Lokakuussa 1999 eli siittä on 14 vuotta sitten Olin tuolloin 15 vuotias aktiivinen nuori nainen kuntoilin ja Harrastin potkunyrkkeilyä nuorten naisten kevyessä sarjassa ja loppuviikosta olin omassa bändissä meitä oli yhteensä 6 henkilöä siinä minä olin laulaja ja ainoa nainen koko ryhmässä. Tapasin Jarkon vuonna 1999 lokakuussa tutustuimme Biljardi pelin merkeissä ja nopeasti Rakastuimme kaikki vaikutti ensin olevan täydellistä ei kestänyt kauan kun luovuin neisyydestäni. Jarkko oli minua 3 vuotta vanhempi nuorukainen huoliteltu ja luulin löytäneeni sen oikean ja kaikki sujui alkuun ihanasti Unelma särkyi kuuden kuukauden suhteen jälkeen Jarkko pakotti minun luopumaan harrastuksistani Kick Bokserista ja jouduin hylkäämään bändini se yhtye meni nurin kukaan ei voinut korvata minua. Jopa maalaaminen ja piirtäminen ja novellien kirjoitus oli väärin hänen mielestään hänestä jopa pukeutuminen piti muuttaa ja hiusten väristä sain moitteita ja painoa piti saada lisää. Olen 161cm ja painoin tuolloin potku nyrkkeilyn aikaan 69kg olin yli 60kg kevyessä sarjassa. titteleitä oli 5kultaa 2 hopeaa ja 1 tyttöjen sarjan opiskelijoiden mestaruus joka uusittiin aina sitten 1 välein se ei ollu maan kuulu vaan opiskelijoiden sarja Jarkon takia jouduin luovuttaa kaikki mitallit hän ei tykännyt että harrastan väkivalta urheilua kun koitin hakea karateen Jarkko uhkasi jättää minut hän koki ettei naisille sovi se hän alkoi pakko syöttää minua että jollen syönyt hän jätti hän alkoi kontrolloida kaikkea ja melkeen sain hermoromahduksen Hänen pettäminen alkoi muutaman kuukauden kuluttua ensimmäisenä erään Karin nais ystävän Johannan kanssa hän alkoi liikkua ja kun kyselin miksi hän tekee noin Jarkko piti minua paranoidina Eräänä sunnuntaina hän tuli koululle kaula fritsuilla ja nauroi päin naamaa minulle ja piti minua ihan hulluna Teki mieli potkaista häntä kulkusille mutta Kick bokserissa oli sääntö että kehän ulkopuolella ei saanut harjoittaa seuraavaksi Oli hänen hyppysissään minun huone toveri löysin heidät sänggystäni Silloin heitin hänet ensimmäisen kerran pihalle ja nakkasin vaatteet ja kenggät pihalle ja käskin painua vit....n Sitten jonkin ajan kuluttua hän laittoi kaverinsa koittaa puhua minut ottamaan hänet takaisin annoin hänelle mahdollisuuden vaikkakin muistin mitä hän oli minulle tehnyt kuvittelin että hän muuttuisi ja ottaisi opikseen vuonna 2002 hän valmistui talomieheksi Aloin käydä hänen luonaan kerran kuukaudessa Toholammilla alkuun kaikki meni hyvin luulin että hän oli muuttunut Kesällä 2003 sattui auto onnettomuus hän oli teholla jossa hän oli kuolla hän oli noin 4 kuukautta pyörätuolissa kävely ja kaikki oli opeteltava uudelleen vuonna 2003 joulun alla hän pakotti kaverinsa suutelemaan minua koitin työntää sitä pois mutta en jaksanut hän lysähti päälleni kun palasin kotiin Jarkko syytti minua pettämisestä itse se oli kaveriaan yllyttänyt ja kyttäsi että niin tapahtuu seuraavana päivänä hän koitti naapurinsa manipuloida sänkyyn kanssani mutta hän kieltäytyi. Jokunen kuukausi siittä Jarkko Alkoi tapailla naimisissa olevaa romaani naista hän oli vast ikää muuttanu toiselle puolelle toholampea Kuvani oli vaihtunut romaani naisen kuvaan Naisella oli aviomies ja muutaman kuukauden ikäinen tyttövauva mies oli rekkamies ja teki keikkoja kun suhde selvisi sillekki Joutu Jarkko pihalle ja melkein kuoli kun mies uhkasi ampua sen haulikolla Kerran kun olin reissussa Jarkon ja hänen kaverinsa kanssa he pitivät karaoke iltoja Olin juonut pari kaljaa ja yhden paukun Jarkko lukitsi minut 6 tunniksi paketti autoon nukahdin ja aika kului sitten hän tuli viiden naisen kanssa vuonna 2005 Juhannuksena Koko suhteen laatu selvisi Jarkko sanoi minulle elämänsä olevan paremmin ellei koskaan oisi minua tavannut silloin hän oli humalassa mutta katsoi minua silmiin ja sanoi Sen jälkeen aloin vihata häntä vuonna 2005 syksyllä tapasin nykyisen kumppanini kysyin savuketta olin menossa postiin hakemaan puhelin korttia hän antoi numeronsa Alkuun en uskaltanut tehä mitään mutta laitoin vaatimattoman viestin että muistaako hän minua marraskuussa 2005 melkeen kuuden vuoden helvetti oli takana Jätin Jarkon Ja jatkoin elämääni uuden rakkauden kanssa tänäkään päivänä en ole Antanut anteeksi Jarkolle mitä hän riisti minulta Harrastukset ja melkeen mielen terveyden ja järjen toipuminen traumoista oli iso söin suhteen jälkeen 2-4kuukautta rauhoittavia enkä uskaltanut mennä uuden kumppanin kanssa edes sänkyyn halata ja suudella annoin mutta isompaan askeleeseen kesti aikaa lopetin mieliala lääkkeet syksyllä 2006 melatoniinia käytän yhä uni onggelmien vuoksi
 

Yhteistyössä