Voiko pitää "hääjuhlat" vaikka on ollut jo 2vuotta naimisissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Mnetiin miehen kans naimisiin kaksi vuotta sitten. maistraatissa. ei pidetty minkäänlaisia juhlia,otettu vastaan lahjoja jne... Meillä oli tarkoitus ,että pidetään kuitenkin sellaiset juhlat(ei tartteta lahjoja eikä mitään,mut muuten vaan juhlitaan naimisiin menoa) mut kun naimisiin menosta on kulunut jo kaksi vuotta niin kehtaisko enään tänä kesänä juhlia järjetää sen kunniaksi? tänä kesänä meinattiin mut tulin raskakksi ja oli niin kauhee pahoinvointi koko kesän että en nauttinut muutenkaan koko kesästä...talvella juhlia en haluaisi järjestää... ja heinäkuussa 7.7 oltaisiin oltu 6vuotta yhdessä ja sitä päivää ajattelin...olisko tyhmää juhlia silloin siis?vaikka 2,5vuotta oltu silloin namisissa....tulipas sekavaa tekstiä:D

pitäisin ehkä ihan jotkut kesäjuhlat jos juhlia haluaisin.hääjuhlat olisi omituiset kyllä ja tuntuisi itsestä kyllä rahastukselta vaikka sanottaisiinkin ettei tarvita lahjoja.

oikeesti ne oiski vähän niinku biletys juhlat muuten vaan:P ei vaan oo mitään aihetta miski vuokrais jonkun isomman paikan niin ajattelin tuota:D ei olla oikeesti viiteen vuoteen juhlittu,edes alkoa otettu ym...nyt ois kiva kesällä fiilistellä:D

Hääjuhlat vain pystyyn, jos siltä tuntuu! Mitä väliä sillä on, että ne on myöhässä? Mun sukulainen piti viime kesänä 10-vuotishääjuhlat oltuaan 13 vuotta naimisissa, kun silloin varsinaisena 10-vuotishääpäivänä oli ollut kaikenlaista hässäkkää minkä takia juhlat jäivät silloin pitämättä.

Minä olen ollut 6 vuotta naimisissa, ja isommat juhlat on edelleen pitämättä. Mentiin myös maistraatissa naimisiin, ja pienehköllä porukalla silloin käytiin vain syömässä. Mun haave on joku kesä järjestää kunnon pirskeet bändeineen ja kaikkine hilppeineen; pitää ne pitämättömät hääjuhlat.

Ehkä sitten vois ruveta järjestelemään, jos ens viikolla tulee se 11 000 000 € lotossa! :D

Viimeksi muokattu:
Tarviiko niihin juhliin jotain virallista syytä olla? Koska minusta se on nimenomaan "rahastusta" jos nyt pari vuotta häiden jälkeen pidätte "hääjuhlat". Ettekö voi vaan pitää kesäjuhlat?

[QUOTE="hmm";25653713]Tarviiko niihin juhliin jotain virallista syytä olla? Koska minusta se on nimenomaan "rahastusta" jos nyt pari vuotta häiden jälkeen pidätte "hääjuhlat". Ettekö voi vaan pitää kesäjuhlat?[/QUOTE]

Miten niihin rahastus liittyy? Ei kai niihin juhliin tarvitse lahjojen tms. liittyä välttämättä. Miksi ei voisi vain juhlistaa sitä avioliittoa ja kutsua sitä hääjuhlaksi?

niin siis kutsuttas vaan sukulaiset ystävät jne.. ja sanottas että me nyt halutaan juhlistaa niitä kun ei olla keretty ja mitään ei oteta vastaan..me trajottas ruuat juomat jne...:)

Hääjuhla kuulostaa tosi typerältä ja siinä on rahastuksen maku jo siinä, että ilmoitatte hääjuhlat pitävänne. Häät oli ja meni.

Mutta pistä juhlat pystyyn, mutta ei hääjuhlien nimekkeellä.Juhlat vaikka 6 v yhteiselon johdosta. Mutta älä vedä herneitä nenuun, jos osa jää tulematta, tuo on vilkkainta kesälomakautta ja osalla voi olla lomasuunnitelmat ja tehtynä.

Yhteistyössä