Voiko postipaketin tehdä itse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Olen lähettänyt itse vain pari pakettia postin kautta elämäni aikana ja aina ostanut niitä postin valmiita paketteja. Tuli mieleen, että "saako" postin kautta lähettää itse tehdyllä paketilla? Esim. vaikka kääriä johonkin pahviin tms?

Oon myynyt netissä tavaraa, eikä huvittaisi ostaa monen euron paketteja sitä varten, että saan lähetettyä kun postituskulutkin on sen verran paljon vaikka itsessään tuotteen hinta on matala..

Kiitos vastauksista. Teenpä siis itse. Ei voi tietää kun ei oo koskaan ollut tarvetta.:D Paitsi nyt kun mietin niin mummoni lähetti joskus villasukkia pelkkään paperiin käärittynä ja sitä "pakettia" oli postissa tädit vähän teippailleet kasaan.

Yhden ainoan pahvilaatikon (tai kirjelaatikon) olen postista ostanut. Se oli yhteen swappiin, missä omat saamiset lähetettiin takaisin siinä samaisessa pakkauksessa. Siihen en viitsinyt kierrätysmateriaalia käyttää. Muuten olen kaikki postitukset tehnyt kierrätysmateriaaleilla, kaupoista saa tyhjiä pahvilaatikkojakin, kun niitä pyytää.

Voi ja jos haluut lähettää kirjeenä eli halvemmalla, katso et on sellanenjoka mahtuu ovissa olevista luukuista sisään vaivattomasti. Itse käytän pakkauspaperina monesti vanhoja lahjapapereita, kukkien ympärillä olevia, parempi viel kun kääntää nurinpäin niin osoite erottuu hyvin.

Uusimmat

Yhteistyössä