Voiko rakenneultraa olla enää viikolla 22?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihalla

Vieras
Minulla tuli tänään täyteen viikot 21 ja mietin vaan milloin se rakenneultra on kun ei ole vielä kuulunut. Minun piti mennä sikiöseulontaan ja siihen olisi myös ultra kuulunut mutten mennytkään. Alkoi ahdistamaan josko tieto lisäisi tuskaa. :/

Tänään on siis neuvola mutta vain ihan ilman ultrajuttuja. Olettiko ne että seulontojen ultraus korvaisi rakenneultran??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis se seulonta-aika olisi ollut viikoilla 15

Olis ollut liian myöhään, jos niskaturvotusta olis tarkoitus ollut mitata. Sen ihan viimeinen suoritusviikko on 12+6.

Meilläpäin ainakin kaikki ultrat varataan itse, en sitten tiiä onko neuvola laittanut jonkun lähetteen eteenpäin, että sairaalassa tietävät ketä odottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Onko sulle laitettu lähete eteenpäin? Jos on, niin soita siihen paikkaan missä sen rakenneultran pitäisi olla. Mun lähetettä ei aikoinaan ollut "huomattu" koska just silloin oli ollut jotain häikkää jossain.

Ei ole puhuttu edes koko rakenneultrasta joten mitään lähetteitä ei ole pistetty. Tänään kysäisen mikä on homman nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Onko sulle laitettu lähete eteenpäin? Jos on, niin soita siihen paikkaan missä sen rakenneultran pitäisi olla. Mun lähetettä ei aikoinaan ollut "huomattu" koska just silloin oli ollut jotain häikkää jossain.

Ei ole puhuttu edes koko rakenneultrasta joten mitään lähetteitä ei ole pistetty. Tänään kysäisen mikä on homman nimi.

Tehdäänkö rakenneultra joka paikassa?

Alkuperäinen kirjoittaja s:
joka paikassa ei ole rakenne ultria tai ylipäätään alku ultran jälkeen kuin loppu ultraus.

täällä ei taas ole mitään loppu-ultrausta. Kuuluu nuo nt ja rakenneultrat,mutta synnytystapa-arvio vaan niille joilla jotain "häikkää".
Sen takia kaverillakin huomattiin perätila vasta kun menivät synnyttämään..

Meillä rakenneultra on viikoilla 20-22. Viikon 20 jälkeenhän raskautta ei enää saa keskeyttää mistään syystä, joten siksi annettu tuo vko 20 vaihtoehto. Rakenneultriahan ei tosiaan joka paikassa ole lainkaan. Meillä ultrataan virallisesti kaksi kertaa, neuvolassa vanhalla laitteella ultrailevat silloin tällöin. Mitään loppu-ultraa ei tietääkseni ole. Jos jotain häikkää raskaudessa, sitten ultrailevat kai enemmänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Limone:
Meillä rakenneultra on viikoilla 20-22. Viikon 20 jälkeenhän raskautta ei enää saa keskeyttää mistään syystä, joten siksi annettu tuo vko 20 vaihtoehto. Rakenneultriahan ei tosiaan joka paikassa ole lainkaan. Meillä ultrataan virallisesti kaksi kertaa, neuvolassa vanhalla laitteella ultrailevat silloin tällöin. Mitään loppu-ultraa ei tietääkseni ole. Jos jotain häikkää raskaudessa, sitten ultrailevat kai enemmänkin.
Tuo ei pidä kyllä paikkaansa.