Voiko rakkaan saada vielä takaisin? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "gira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"gira"

Vieras
Oon ihan hirveessä tilanteessa ja apua vailla. Ehdin tapailla miestä, jota pidän elämäni suurimpana rakkautena, melkein kahden vuoden ajan. Oltiin molemmat rakastuneita, meillä oli hauskaa ja hyvä olla yhdessä. Ainoa iso miinus tässä oli, että miehellä on perhe... Hänellä on mennyt vaihtelevasti vaimonsa kanssa koko tämän ajan ja hän mietti vakavissaan eroa vaimosta. Tiedän, että olen tehnyt sotkeentuessani varattuun mieheen, mutta kun tapasimme, se oli heti menoa molemmilla. Ei siinä mietitty, onko se oikein vai väärin. Eilen tämä mies nyt kuitenkin päätti, että hän jää vaimonsa ja perheensä luo. Olen niin rikki tästä tilanteesta ja hänen päätöksestään. Heillä meneekin nyt yhtäkkiä niin hyvin, että hän ei halua lähteä mihinkään. Voiko hänen mielensä vielä muuttua? Onko ketään jätetty ja sitten tultukin myöhemmin anelemaan takaisin? Pitääkö vaan yrittää unohtaa tämä ihana mies vai uskallanko vielä toivoa? Ja en kiitos halua kuulla moralisointia siitä, että sain ihan oikein, kun sekaannuin varattuun mieheen. Asiallisista vastauksista kiitos!

On jätetty ja aneltu takaisin, mutta tällöin toinen osapuoli on ollut vapaa. Siipeensä siitä saa kun sekaantuu varattuun mieheen. Kehottaisin unohtamaan ja suremaan ja sitten katse kohti tulevaa. Naimissa olevassa miehessä roikkumalla et valitettavasti muuta saa kuin pahan mielen.

tilanteessa sinä vastaan miehen vaimo plus lapset, ehkä jollain tasolla maine, yhteinen historia oman perheen kanssa. toisaalta vaihtoehtona sinä JA lasten tiimoilta yhteistyö vaimon (valitessaan sinut ex-sellainen) kanssa...helpommalla pääsee kun pitää perheen.
vaimostaan erotessaan hän ei kuitenkaan eroaisi lapsistaan.
minä puollan vaimoa eli unohda mies ja etsi itsellesi oma!

Tässä asiallinen vastaus: tuo mies ei ole ihana. Hän pompottaa ja hyväksikäyttää sekä sinua että vaimoaan, oman mielensä mukaan. Kun vaimon kanssa oli kurjaa ja tuli halukas nainen (=sinä) elämään, niin ei paljon vaimon tunteita ajatellut.
Nykytilanne voi johtua siitä, että vaimo on alkanut epäillä jotain eikä mies halua menettää perhettään, joten siirtää huomiotaan nyt sinne. Jos tämä on tilanne, niin saattaa hyvinkin tulla takaisin sun luo sitten ku on saanut vaimon taas vakuutettua rakkaudestaan. Sinultahan hän saa huomiota, seksiä ja hauskaa yhdessäoloa ilman mitään velvoitteita. Voi toki myös olla, että on kyllästymässä sinuun ja vetäytyy siksi eroon.

Oli miten oli, niin hyvin tuo ei sinun kannaltasi pääty. Voi olla, että suhteenne jatkuu ja olet yhä kakkosnainen. Voi olla, että vaimo jättää hänet ja mies tulee luoksesi, mutta siinä tapauksessa uskon että lähes varmasti siihen tulee joskus sitten uusi kakkosnainen. Sinun roolisi vain muuttuu pettäjäkumppanista petetyksi.

Jos siis haluat ajatella itseäsi (kuten olet tähänkin asti tehnyt), niin parasta kun suret nyt ja jatkat sitten elämääsi, toivottavasti vähän viisaampana.

Uskon että viimeistää pikkujoulu aikaan saat kännistä pikkutuhmaa viestiä, mutta ikinä tuohon mieheen ei kannattaisi luottaa vakavamman suhteen toivossa.

Mieti nyt, kaks vuotta veättäny sua aivan täysin.

Kun ihan oikeesti kaikkiin pitkikn parisuhteisiin kuuluu niitä huonoja aikoja, jolloin mietitään suhteen jatkoa. "Kiva" että jaksoit olla koo tuon ajan miehelle hyvänä stressin purku apuna. Ei. Ei ei ei. Takaisin voit saada, aina yhdeksi panoksi kerrallaa. Erotakin se saattaa joskus, mutta onko todella sun? Lohdutat varmasti kun on ikävä lapsia, yöpaikankin varmasti tarjoot jos ero tulee... Mutta miten sää uskallat luottaa??? Kaks vuotta?? Täysin yks puolista miehen ehdoilla menemistä.

Sure ja siirry eteenpäin. Ei se sen kummempi ole kuin muutkaan miehet, mitä nyt vaa pettää ja valehtelee kaikille rakkaimmilleen. Hyi olkoon

Kiitos teille. Näin olen ajatellutkin. Tuskinpa mies olisi ikinä pystynyt olemaan uskollinen mullekkaan. Sääli miestä. Ja vaimoa. Mulla sentään on vielä joskus mahdollisuus löytää uusi ihana mies, jonka kanssa saan upean ja rehellisen suhteen. Kunhan vaan saan ensin surtua tämän, että unelmani murtuivat...

Sen verran pitää miehenn hyväksi sanoa, ettei vedättänyt, kun ei ikinä luvannut mulle mitään. Sanoi rakastavansakin edelleen, mutta voi tietysti sanoa niin mua lohduttaakseen. Tuo kyllä ärsyttää, jos mä oon tosiaan ollut hänelle keino purkaa ahdistusta kotona ja näinollen auttaa siinä, että kotiolot ovat parantuneet. Eilen jo suutuspäissäni ajattelin, että otan vaimoon yhteyttä ja kerron millaisen paskan kanssa on naimisissa. Sen verran oli kuitenkin järkeä päässä, etten lähtenyt sille linjalle. Kyllä silti ottaa päähän, vaikka paljastuikin paskaksi äijäksi...

Sanotaan nyt suoraan. Meille miehille kelpaa seksi kaikilta niin kauan kuin vaimo ja naiset sietävät tilannetta. Lupaamme ja valehtelemme olevamme pian valmiita eroamaan vaimostamme. Vaimolle sanomme ettemme harrasta seksi muiden kanssa, tai että se on loppu vaikka tapaisimmekin heitä.

Yhteistyössä