G
"gira"
Vieras
Oon ihan hirveessä tilanteessa ja apua vailla. Ehdin tapailla miestä, jota pidän elämäni suurimpana rakkautena, melkein kahden vuoden ajan. Oltiin molemmat rakastuneita, meillä oli hauskaa ja hyvä olla yhdessä. Ainoa iso miinus tässä oli, että miehellä on perhe... Hänellä on mennyt vaihtelevasti vaimonsa kanssa koko tämän ajan ja hän mietti vakavissaan eroa vaimosta. Tiedän, että olen tehnyt sotkeentuessani varattuun mieheen, mutta kun tapasimme, se oli heti menoa molemmilla. Ei siinä mietitty, onko se oikein vai väärin. Eilen tämä mies nyt kuitenkin päätti, että hän jää vaimonsa ja perheensä luo. Olen niin rikki tästä tilanteesta ja hänen päätöksestään. Heillä meneekin nyt yhtäkkiä niin hyvin, että hän ei halua lähteä mihinkään. Voiko hänen mielensä vielä muuttua? Onko ketään jätetty ja sitten tultukin myöhemmin anelemaan takaisin? Pitääkö vaan yrittää unohtaa tämä ihana mies vai uskallanko vielä toivoa? Ja en kiitos halua kuulla moralisointia siitä, että sain ihan oikein, kun sekaannuin varattuun mieheen. Asiallisista vastauksista kiitos!