Voiko rakkaus kuolla viikossa?

Ei kuitenkaan niin

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 613
1
36
Meillä oli tosi onnellinen liitto, ei mitään ongelmia, hauskaa ja hellää. Viikko sitten.

Sit tuli kuoru matkaan, asia josta ollaan niin eri mieltä kuin vaan voi. Ollaan riidelty vaan siitä asti, eikä se ratkea millään. Jomman kumman taytyisi pyörtää täysin sanansa ja tyytyä tilanteeseen jota ei voi sulattaa.

No nyt lähipäivinä on alkanut sellainen järkyttävä kyllästyminen ja tympääntyminen tulla mulle, tekis mieli luovuttaa ja vaikka ennemmin muuttaa pois kuin jatkaa tätä. Jotenkin kaikki hyvät asiat on hävinnyt ja jäljellä vaan hillitön v*tutus.

Voiko tunteet kuolla viikossa? Mitä tässä pitäis tehdä? Ei kiitos kiviä, ei jaksais tähän enää..

Voi kuolla viikossa. Jos pettyy toiseen totaalisesti tai olevaan tilanteeseen.
Itselläni kerran kuoli rakkaudenkaltainen tunne yhteen jäätävään kirjeeseen jonka luin ( yhdessä tunnissa ) :D Sitä ennen sydän oli läpättänyt yhdelle ja samalle vuosikausia. Mutta voi olla etten rakastanut oikeasti.. Ehkä rakastin mielikuvaa ko ihmisestä. Hän oli ikävä asuinkumppani ja ikävä tappelukumppani.

Koskaan en jälkeenpäin ole haikaillut perään. En edes syvällä sisimmässäni salaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Voi kuolla viikossa. Jos pettyy toiseen totaalisesti tai olevaan tilanteeseen.
Itselläni kerran kuoli rakkaudenkaltainen tunne yhteen jäätävään kirjeeseen jonka luin ( yhdessä tunnissa ) :D Sitä ennen sydän oli läpättänyt yhdelle ja samalle vuosikausia. Mutta voi olla etten rakastanut oikeasti.. Ehkä rakastin mielikuvaa ko ihmisestä. Hän oli ikävä asuinkumppani ja ikävä tappelukumppani.

Koskaan en jälkeenpäin ole haikaillut perään. En edes syvällä sisimmässäni salaa.

Vähän samaa rataa menee joo.. oon alkanut itsekin miettiä että onko tää oikeeta rakkautta ollutkaan, jos näin nopeesti voi muuttua toiseen suuntaan. Tosin eikös rakkauden vastakohta ole välinpitämättömyys? Mulla lähinnä kiukku ja tympääntyminen päällimmäisenä.

On välinpitämättömyys. Juuri se tunne tuli minulle vielä samana kurjana päivänä. Sen jälkeen toisen tekemiset vaan nauratti tai ei enää kiinnostaneet.. ei ne pahimmatkaan tai epätoivoiset "parhaat".

Yhteistyössä