Voiko raskausoireita tuntea viikko hedelmöityksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voiveeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voiveeee

Vieras
Tilanne siis tämä, syön e-pillereitä ja unohdin viime viikon lauantaina syödä pillerin, harrastimme mieheni kanssa seksiä sunnuntaina aamulla ja muistin ottaa lauantain pillerin vasta sunnuntai illalla, jolloin otin myös sunnuntain pillerin. Hain maanantaina jälkiehkäisypillerin, jonka otin vasta illalla. Mitään vuotoja tai huonoa oloa ei tuosta jälkiehkäisypilleristä tullut. Nyt minulla on jonkinmoisia raskauoireita, rinnat arkana, valkovuotoa tulee runsaasti ja huonoa oloa ollut varsinkin parina aamuna. Alavatsassa polttelua ja hajut käyvät vahvasti nenään. Myös päätä on särkenyt. Kipeäksi en ole tulossa, ei ole sellainen muuten kipeä olo. Olen syönyt kokoajan kuitenkin e-pillereitä, että ovulaation mahdollisuutta tässä ei kyllä pitäisi olla...

riippuu tietysti pillerityypistä/merkistä, ei teho lopahda noin nopsasti. tarviihan siinä 2-3 päivää olla ennenkuin kuukautisetkaan alkavat. taidat vaan alitajuntaisesti jännittää unohdustasi? ja oireest tullevat salakavalana kiusana :)

E-pillerit eivät anna 100% suojaa vaikka kaikki pillerit söisi ajallaan!

Vastaus kysymykseen: jos olet hedelmöittynyt, niin viikko siitä voi jo tuntea oireita. Itse plussasin viikko alkionsiirtosta, jolloin tarkka hedelmöittymispäivä oli tiedossa!

Yhteistyössä