Voiko raskaustestin tehdä, kun menkat ovat olleet päivän myöhässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minävaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minävaan"

Vieras
Syön siis e-pillereitä ja tänään piti alkaa menkat mutta eivät alkaneet. Voinko tehdä testin jo huomen aamulla luotettavin tuloksin? Pelkään todella paljon olevani raskaana, minulla on ollut alavatsakipuja n. 1½ viikkoa ja tuntuu että on tihentynyttä pissaamisen tarvetta. Tosin en tiedä voiko ne alavatsakivut ja pissahätä johtua siitä, että olen vasta n. kuukausi sitten aloittanut e-pillerien käytön uudestaan?
Söin myös jälkiehkäisypillerin (kortsu meni rikki!) 6vk sitten ja vuotoa tuli viikko pillerin oton jälkeen. Voinkohan silti olla raskaana? Niin ja voiko sen raskaustestin tehdä jos menkat ovat olleet päivän myöhässä?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!

Sitä minäkin toivon! En ole vielä valmis äidiksi. Ja voi olla että jälkiehkäisypillerikin sekoittaa elimistöä? mulla tuli pillerin oton jälkeen viikon päästä vuotoa, mikä oli hiukan niukempaa ku normaalit menkat, mut sairaanhoitaja anto mulle e-pillerit ja sanoi että ala nyt heti syömään näitä että luultavasti et ole raskaana kun tuli tyhjennysvuoto? :O nyt kumminkaan menkkoja ei kuulu...:(

Aijaa :O mä syön Mercilon merkkisiä pillereitä. Ennen söin (joskus n. vuosi sitten) yasminelle merkkisiä pillereitä, ja ne oli tosi hyvät eikä minkään näkösiä ongelmia ollu. nyt hoitaja kumminki anto mulle Mercilon merkkiset pillerit, ja tuntuu että iho on mennyt niistä vaan huonompaan kuntoon, ja just alavatsaa vihloo ja ehkä vähä tiheentyneempi pissahätä :O mua alkaa pelottaa :(

voit tehdä sen testin...ite sain plussan vaikka testasin samana päivänä kun piti menkkojen alkaa...mutta olen myösen sitä mieltä että kaikki oireesi voi johtua jälkiehkäisypilleristä ja e-pillereistä...mulla oli joskus aikoija ennen raskautta hyväksi todetut pillerit ja synnytyksen jälkeen annettiin kuitenkin jotkut ihan toiset...tyhmänä en osannut vaatia samoja...kk söin näitä uusia ja hain samat mitkä oli aiemmin ollut...ei sopinut yhtään ne uudet ja olo oli kamala...suosittelen vaihtamaan pillereitä jos ei olo helpotu...

Kiitoksia vastauksista! toivon itse myös että nämä oireet johtuisi vain pillereista eikä raskaudesta... noh huomen aamulla se selviää! jos oireet ei lopu menen kyllä vaihtamaan pillerit.

Uusimmat

Yhteistyössä