Eniten pelottaa, että jos yhtäkkiä jonkun viillon tunnenkin. Hammaslääkärissä on aina tolleen... "me ruvetaan heti poraamaan niin kerro kun sattuu, puudutus kyllä varmaan alkaa vaikuttaa"...joo kiitos.
Okei ei voi verrata, mutta ihan samalla tavalla varmaan voi käydä sektiossa, ettei puudutus olekkaan niin hyvin vaikuttanu??
Onko ketään sattunu toimenpiteen aikana?
Että yhtäkkiä joku kohta ei olekkaan puutunu ja tunnen kaiken...
Ihan sama sattuuko jälkikäteen, mutta siellä leikkauksessa.
Ja jos(tai siis kun) saan kauhean paniikkikohtauksen niin mitäs sitten? Jos jo nyt tärisen ja itken niin miten ihmeessä selviän siitä päivästä täysjärkisenä? Enhän mä sellasessa sekavassa tilassa ole edes turvallinen syli vauvalle!
Eikä tartte sanoa että kyllä sä selviät, kun en selviä.
Lyön varmaan tajun kankaalle itseltäni niin kaikki hyvin.
Mä rukoilen että se vauva kääntyy ja että raskausmyrkytys on niin lievä, että saa tulla alakautta!! :'(
Okei ei voi verrata, mutta ihan samalla tavalla varmaan voi käydä sektiossa, ettei puudutus olekkaan niin hyvin vaikuttanu??
Onko ketään sattunu toimenpiteen aikana?
Että yhtäkkiä joku kohta ei olekkaan puutunu ja tunnen kaiken...
Ihan sama sattuuko jälkikäteen, mutta siellä leikkauksessa.
Ja jos(tai siis kun) saan kauhean paniikkikohtauksen niin mitäs sitten? Jos jo nyt tärisen ja itken niin miten ihmeessä selviän siitä päivästä täysjärkisenä? Enhän mä sellasessa sekavassa tilassa ole edes turvallinen syli vauvalle!
Eikä tartte sanoa että kyllä sä selviät, kun en selviä.
Lyön varmaan tajun kankaalle itseltäni niin kaikki hyvin.
Mä rukoilen että se vauva kääntyy ja että raskausmyrkytys on niin lievä, että saa tulla alakautta!! :'(