Voiko sikainfll. olla kuumetta vain päivän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
1,5vko sitten oli kuumetta päivän, laski kuumelääkkeillä. oli vähän hengitysvaikeuksia ja rintaan sattui, sattui aika monta päivää. sain antibiootit keuhkoputkentulehdusepäilyyn, eivät auttaneet... vasta nyt alkaa tuntua "normaalilta", vaikka vielä on nuhaa ja yskää ja välillä ottaa keuhkosta. lapsella oli myös nuhaa monta päivää, ripuloi myös ja pientä lämpöä oli... saattoiko olla sikainfluenssaa?

kyllä saattoi. SIkaa on ollut myös ilman kuumetta joten kaikki siltä väliltä voi olla sikaa, Voi olla ehkä myös vatsaflunssaa.. TÄähän tässä ärsyttääkin kun ihmiset saattaa sairastaa sen huomaamattaan ja ei tarvis välttämättä sitä rokote piikkiä.. sit se pitää ottaa kun ei tiedä varmaksi sairastaneeksi sen.. Ärsyttää vähä hallituksen tapaa hoitaa sikaflunssa asiat..

Mulla itsellä ollut ihan samanlaiset oireet ja kestänyt tosiaan pari viikkoa tämä röhä..lapsella kanssa kestänyt jo kohta 4 viikkoa tämä limanen röhä..kuumetta meillä molemmilla ollut vaan päivän pari..
Oon kanssa miettinyt että onko tämä nyt sitä possunuhaa vai ihan tavan flunssaa?? no tänään vien tytön lääkäriin niin saa kuunnella keuhkot siltä..

Mulla ollu nyt viidettä päivää kovat lihassäryt, huimausta, nuhaa, kurkkukipua, yskää. Palellu oon kovasti, kuumetta ei kuitenkaan oo ollu.
Eilen illalla kävin lääkärissä, diagnoosiksi sain lievän sikainfluenssan, ohi jo menossa + jälkitautina keuhkoputkentulehdus. Tänään on on olo jo parempi, ikinä en kyllä oo näin kipee ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Meille lääkäri sanoi, ettei nuha kuulu tämän taudin kuvaan.

Lisäyksenä kuitenkin, että miehellä oli kyllä nuhaa muiden oireiden lisäksi eli kyllä kai se kuitenkin joillakin voi nuhaakin pukata.

Yhteistyössä