Voiko sossun rahat tulla tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei näy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei näy

Vieras
Toimeentulotuki päätös tehty tänään, tietoa ei ole moneltako. Sossulla ja meillä sama pankki. Onko mahdollista että rahat tulevat enää tänää? 17.10 ei ainakaa olleet tilillä ja päätös oli myönteinen kyllä. :)

Ei elämänkevät! Elätkö oikeasti noin kädestä suuhun että sosiaalitoimiston toimeentulotuen saaminen on päivästä kiinni taikka kuolet lapsinesi nälkään???Minua hävettäisi ensinnäkin jo käydä sosiaalitoimistossa saati siten mainostaa ihmisille miten tärkeitä nuo almut minulle olisivat. Häpeäisit edes vähän!

[QUOTE="bootypeppi";28341022]Ei elämänkevät! Elätkö oikeasti noin kädestä suuhun että sosiaalitoimiston toimeentulotuen saaminen on päivästä kiinni taikka kuolet lapsinesi nälkään???Minua hävettäisi ensinnäkin jo käydä sosiaalitoimistossa saati siten mainostaa ihmisille miten tärkeitä nuo almut minulle olisivat. Häpeäisit edes vähän![/QUOTE]

Miksi käytät mustan palstalaisen nimimerkkiä?

Olet kyllä todella tyhmä tapaus monestakin syystä.

Mulla on päätös tehty jo kaksi kuukautta sitten eikä ainakaan näin aamuun mennessä ole rahaa ilmaantunut sossusta tilille täällä helsingissä.
Ennenkuin joku moralisoija saa halvauksen niin kannattaa miettiä sitä että mahdatteko itekkään edes tietää mitä on työnteko. Minä kyllä tiedän.

Yhteistyössä