Voiko sukupuolen nahda itse vahingossa 4D-ultrassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uteliaisuuteen kuoleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uteliaisuuteen kuoleva

Vieras
Hei,

Taalla loytyy paljon viesteja 4D ultrasta, mutta asia vaivaa minua niin paljon, etta on pakko kysya, jos jolla kulla antaa kommentteja / vastauksia.

Minulla raskausviikkoja nytten 15+5. Asun ulkomailla ja kayn yksityisessa sairaalassa laakarini vastaanotolla. Minulla oli eilen ihan ns rutiinikaynti, mutta laakarini teki kuitenkin ultran, niin kuin on tehnyt joka kayntikerralla. Sanoin hanelle etukateen, etta jos han nakee sukupuolen, ei sano sita minulle, silla en halua tietaa.

Hanella oli kaytossaan 4D ultra (en tajunnut tata etukateen..) ja ensin katsottiin vauvaa sivulta, sitten edesta. Olen suhteellisen varma, etta nain sinne jalkovaliin ja olin nakevinani tyton hapyhuulet - voiko hapyhuulet nakya jo nain varhaisilla viikoilla?? Ovatko tyton sukuelimet tassa vaiheessa viela niin kehittyneet, etta ne voisivat erottua ihan nain maallikonkin silmalla?? Sitten kotona tuijotettuani ultran kuvaa, jalkovalissa nakyy selva "patti" joka siis voisi viitata alkaviin kiveksiin....

Te 4D ultrassa kayneet, onko kukaan kaynyt nain varhaisessa vaiheessa? Kertokaa pliis kokemuksianne... Asia vaivaa nyt tosi paljon... Tietenkin yksinkertaisinta olisi ollut kysya laakarilta suoraan:)

Kiitoksia jo etukateen

Hei, jos et halua tietää sukupuolta etukäteen, niin miksi mietit tuota niin kovasti???? Unohda koko juttu ja keskity muihin asioihin. Ei siis millään pahalla. Mietin vaan, että taidat sittenkin haluta tietää sukupuolen etukäteen...

Kyllä kai sukupuolen voi noinkin varhaisilla viikoilla nähdä varsinkin 4D-ultrassa. En tiedä kuinka hyvin maallikko voi noilla viikoilla sukupuolen erottaa, kun systeemit näyttävät tuossa kohtaa melko samalta.

Tälläisen linkikiin olen törmännyt
http://baby2see.com/gender/external_genitals.html

Kiitos paljon linkista, Pretty in Pink. Huhhuijaa - joo taidan tosiaan sittenkin kovasti haluta tietaa sen sukupuolen, esikoisen aikana ei tiedetty ja asia ei hirveasti mielta kutkuttanut. Nyt toisen aikana ollaan paattetty ettei myoskaan oteta selvaa, mutta minun mieli olisi kylla nyt kaannettavissa...

Ehka pelkaan, etta kun nyt "nain" etta siella olisi muka tytto, alan uskoa siihen (esikoinen poika) ..

Esikoisen kanssa käytiin 4D-ultrassa rv 19 ja näin ihan selvästi kivekset kuvassa. Maallikkokin siis osaa niitä kuvia katsoa, onhan se kuin valokuva.
Nyt kakkosen kanssa rv32 käytiin ultrassa ja tällä kertaa näkyi kyllä niin selvästi häpyhuulet, että ei tarvitse jossitella.

Sinänsä olisin varovainen tekemään rv 15 sikiön sukupuolesta mitään johtopäätöksiä, sillä onpa tapahtunut niinkin, että kun lapsi on syntynyt, häntä on luultu pojaksi. Kun turvotus sukuelimissä on laskenut, niin onkin selvinnyt, että tyttöhän se onkin.

Noin aikaisilla viikoilla sukuelimet ovat kuitenkin vielä aika samannäköisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Leenu367:
Esikoisen kanssa käytiin 4D-ultrassa rv 19 ja näin ihan selvästi kivekset kuvassa. Maallikkokin siis osaa niitä kuvia katsoa, onhan se kuin valokuva.
Nyt kakkosen kanssa rv32 käytiin ultrassa ja tällä kertaa näkyi kyllä niin selvästi häpyhuulet, että ei tarvitse jossitella.

Meillä 4D-ultraaja sanoi, että kivekset tulee esiin vasta rv27

^ no onpa jännä, kävin rakenneultrassa rv20+ niin kummasti vaan se siihen näytölle pysäytti kuvan ja näytti; tuossa kivekset ja tuossa pippeli!!!
ja oli kyllä niin selvä kuva ettei voinut erehtyä.

Esikoista odottaessa kävin ihan tavisultrassa rv 20. Silloin näkyi ihan selvät kivekset ja pippeli - ja poika syntyi. Nyt kakkosella ultra oli rv 19 (tavis, ei 4D) ja ei oikein näkynyt merkkejä suuntaan tai toiseen... ei siellä mitään näkynyt - voi olla tyttö tulossa, tai sitten ei vaan vielä pojan kivekset olleet vielä laskeutuneet ja onkin poika tulossa. Hällä väliä, pääasia, että tulee elävä, ihana lapsi!

Noilla viikoilla sikiö on n. 12 senttiä pitkä että mitä tahansa siellä jalkojen välissä näkyykin niin kyse on niin pienen kokoisista asioista että voi olla kumpaa tahansa sukupuolta.

Yhteistyössä