Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku suolistovauva kuitennii
hui![]()
Mites tollaset suolistovauvat saa alkunsa?!![]()
![]()
![]()
Suolen kautta tapahtuvassa yhdynnässä tietty
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku suolistovauva kuitennii
hui![]()
![]()
![]()
hui![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku suolistovauva kuitennii
hui![]()
![]()
![]()
Suolen kautta tapahtuvassa yhdynnässä tietty![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku suolistovauva kuitennii
hui![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla näkyy ihan selkeesti välillä. näyttää ihan vauvan potkuille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai ne,no ne kulkeutuu ihmisen käden kautta suuta koden,jossain suoliston mutkissa kehittyvät ja lopulta syntyvät jotain tiettyä reittiä
Matkalla ilmeisesti työntävät ilmaa edellään.
No hyyiiii...
Tiedätkö et sie kyselet hirmusen vaikeita?
Niin että vaikka sitten näin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku suolistovauva kuitennii
hui![]()
![]()
![]()
![]()
No syntyykö ne sit per***stä?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:No eikös sitä sanota että samaa reittiä syntyy kuin on saanut alkunsakin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:No eikös sitä sanota että samaa reittiä syntyy kuin on saanut alkunsakin :saint:
Eli jos suuseksistä saa alkunsa tollanen suolistovauva ni se vissiin täytyy sit oksentaa ulos?! :|
(Joo, kuumuus on pehmentäny mun aivoni..![]()
)
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Yritäksää nyt sanoa meille että alatiesynnytys on ainoa oikea?Aika rajoittunutta.
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku suolistovauva kuitennii
hui![]()
![]()
![]()
![]()
No syntyykö ne sit per***stä?![]()
![]()
No eikös sitä sanota että samaa reittiä syntyy kuin on saanut alkunsakin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sektiovauvat on sit todellakin laitettu alulle NAVASTA,mä tiesin tän,sitä mä olen aina lapselle sanonu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:No eikös sitä sanota että samaa reittiä syntyy kuin on saanut alkunsakin :saint:
Eli jos suuseksistä saa alkunsa tollanen suolistovauva ni se vissiin täytyy sit oksentaa ulos?! :|
(Joo, kuumuus on pehmentäny mun aivoni..![]()
)
Yritäksää nyt sanoa meille että alatiesynnytys on ainoa oikea?Aika rajoittunutta.