Voiko tää päivä pahemmaks enäää mennä?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Pari tuntia sitten työkaverilta lähti taju ja kramppas sen verran pahasti, et jouduin soittamaan ambulanssin noutamaan. Puol tuntia sen jälkeen tarhasta soitettiin, et poju on kuumeessa ja pitäis käydä noutamassa. Miehelle soitin, ku hällä autossa istuin, et noutaa pojun. Kävi matkalla kotona ja oli meinannu pihatien risteyksessä iso paku peräkärrin kanssa ajaa perään, ku mies oli joutunu pysähtymään ku vastaan oli tullu traktori.

Just laitoin jokunen päivä sitten viestiä KAupungin tekniselle lautakunnalla ku tuo meitin risteys on vaarallinen. Yks peräänajo siinä on jo ollu ja huono näkyvyys molempiin suuntiin mutkan ja mäen takia. Ni nyt meinas joku ajaa sit miehen perään. Täytyy laittaa uutta viestiä, et nyt siellä on helvetin musta ja pitkät jarrutusjäljet meitin tien kohdalla sen pakun takia, et josko kävisivät katsomassa...

KOhta mies tulee pojun kanssa tähän, ni päästään lähtemään lääkäriin...

Jopas piisaa vastoinkäymisiä. Itse tapaan aina sanoa, että jos yhdelle päivälle niitä piisaa, niin seuraavat päivät saa olla ihan rauhassa ja ilman ongelmia.

Onneks työkaveri kerkis viime viikolla sanomaa, et hältä lähtee taju tosi helposti ja on elämänsä aikana pyörtyny n. 30 kertaa...ni en säikähtänyt nyt ihan niin pahasti, mut kyllä se kramppaus säikytti. Nyt tutkivat kait epilepsiamahdollisuutta...

Nonii...ja vielä vaan paranee... Paras ystävä just laittoi viestiä, et tänään oli raskausajan eka ultra ja ois ollu kaksoset tulossa, mut menny kesken n. 3 viikkoa sitten eikä ole tulleet ulos...
:'(

Mitä vielä lisää?!? |O

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Jopas piisaa vastoinkäymisiä. Itse tapaan aina sanoa, että jos yhdelle päivälle niitä piisaa, niin seuraavat päivät saa olla ihan rauhassa ja ilman ongelmia.

Tuo kelpais oikein hyvin. Uroskoirallemme on tulossa morsian kylään, ni toivon, et kaikki sujuis loistavasti... =)

No voihan nenä :hug: kaikille!

Mua jännittää lauantai, myöhästytäänkö koneesta vai eihttp://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1706747. Siis tää on pieni ongelma verrattuna teitin ongelmiin.

Yhteistyössä