Voiko tulla raskaaksi synnytyksen jälkeen jos menkat ei oo vielä alkanu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin?

Vieras
ollaan pari kertaa oltu ilman ehkäsyä ja mies ei oo tullu sisälle mut silti jänskättää et tulisinko raskaaksi vaikka ei menkkoja oo viel ollu...olisko mahdollista tulla? mulla aika kortilla et saanko edes enään vauvaa,yksi meille suotu ja poika nyt kaksikuukautta. ikää 40 ja luulin aluksi et en edes voi saada lapsia. mut kannattaako edes "yrittää" enneku menkat alkaa?

[QUOTE="pia";26122965]elimistölle ei oo kuulemma kauheen hyväksi jos samoin tein tulee uudelleen raskaaksi.[/QUOTE]

On paljon haitallisenmpiakin asioita elimistölle .

[QUOTE="pia";26122965]elimistölle ei oo kuulemma kauheen hyväksi jos samoin tein tulee uudelleen raskaaksi.[/QUOTE]

Jaa. minä oon tehny 4 lasta 6 vuoden sissään,eikä mulla oo elimistö mitään vastaan laittanu:)

[QUOTE="taru";26122984]jos imetät esikoista se saattaa aiheuttaa supistuksia jos olet raskaana[/QUOTE]

en varmaan imetä enään korkeintaan ku 4kk...jos edes saaan riittämään sinnekään asti.

no minulle se ei vain ollut ihan selväasia ja jälkitarkastuskin on vasta kahdenviikonpäästä. siellä olisin kysynyt samaa. haluan niin toisen lapsen vaikka tiedän että se voi olla helvetin rankkaa kahden pienen kans mut ois se sen arvosta:)

Kaikeasta huolimatta voi tulla. Monesti käy vielä niin,että jos on ollut hankaluuksia tärpissä niin lapsen saanti on korjannut asiaa ja seuraava lapsi on saanut alkunsa nopastikkin.

Me ollaan käytetty tätä keskeytetty yhdyntä-"ehkäisyä". Ja eilen vedeltii sitte kunnolla ku hermo meni säätämisee xD katellaa muutaman kuun pääst. Imetän ja vauvani on 5kk. Ja menkkoja ei näy eikä kuulu.

On tuo naisen biologia päässyt unohtumaan? Yleensä munasolu tuppaa irtoamaan ensin,jos se ei hedelmöity ja kiinnity niin seuraa vuoto.Että joo,jos on oltu ilman ehkäisyä petipuuhissa,niin raskaus on mahdollinen.

Yhteistyössä