Voiko tulla raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja LionWoman82
  • Ensimmäinen viesti
visitor123
Samaa kysyisin minäkin, kuin edeltävä. Jos penis ei ole mennyt sisään, mutta on käynyt naisen suuaukolla, onko mahdollisuutta tulla raskaaksi ? Kondomia on käytetty. Pikainen vastaus olisi kiva, että ei tarvitse turhaan panikoida.
 
Judventti
Keskeytetty yhdyntä/penis suuaukolla:

Mikäli mies on runkannut ennen yhdyntää tai peniksen asettamista suuaukolle EIKÄ ole pessyt vehjettään ON mahdollista, että peniksessä ON siitämiseen kykeneviä siimahäntiä ja silloin VOI raskautua, mikäli ovulaatio on lähipäivinä.
 
misslynx:)
kaikki on mahdollista mutta jos sinulla on kondomi joka on ehjä ja käyttämätön niin 100% ehkäisy se sillon on... ei pidä tälläisistä asioista huolta kantaa.

Itse muistelen että koulussa opetettiin että keskeytettyyn yhdyntään luottavia kutsutaan usein isäksi ja äidiksi.
Olen kuullut myös että touhutipoissa ei olisi siittiöitä tai niiden määrä on vähäinen, mutta en kuitenkaan luottaisi keskeytettyyn yhdyntään.
Ja onhan se jo vastuullinen teko pitää ehkäisystä huolta, toki joskus on myös tilanteita jolloin ehkäisy pettää ja silloin on käytettävissä myös jälkiehkäisy.

Mutta mikäli nämä asiat mietityttää neuvolasta kannattaa kysyä apua.
 
visitor123
Kiitokset vastauksista, itsestäkin tuntui hieman tyhmältä kysyä, mutta menkat oli myöhässä ja asia mietitytti. Asia oli kuitenkin ONNEKSI niin, etten ollut raskaana.
 
Mikko
mä on 15 joskusm vetään kääten tai sanotaan niin ensin katootn prono videoit tai sillee sitt ku vetään käteen ehkä kestää jotain 10 scound tulee spermaa tulee heti sperma onks tää noormalia vai kauan se niinku kestää
 
heidii^
Hei olen 16 vuotias ja minua pelottaa todella paljon että olen raskaana.
Harrastimme seksiä poikaystäväni kanssa joka ei kumminkaan lauennut sisälleni.
Onko mitenkään mahdollista että olen raskaana?
Mikä pahentaa tilannetta mahani on oikealta puolelta todella kipeä myös kyljestä ja selästä.
Kävin lääkärillä mutta he sanoivat että umpisuolitulehduksesta ei ole kyse.
 
jepujee
Hei olen 16 vuotias ja minua pelottaa todella paljon että olen raskaana.
Harrastimme seksiä poikaystäväni kanssa joka ei kumminkaan lauennut sisälleni.
Onko mitenkään mahdollista että olen raskaana?
Mikä pahentaa tilannetta mahani on oikealta puolelta todella kipeä myös kyljestä ja selästä.
Kävin lääkärillä mutta he sanoivat että umpisuolitulehduksesta ei ole kyse.

Olisi mielenkiintoista tietää, miten kävi? Tulitko raskaaksi?
 
Viimeksi muokattu:
Tyttönen
Olen 14 vuotias ja olen ollut yhdynnässä poikaystäväni kanssa ilman ehkäisyä. Emme olleen yhdynnässä kuin vain hetkisen ja poika ei lauennut sisääni. Tästä on nyt kulunut monta kuukautta. Vatsani on hiukan kasvanut ja vällillä tuntuu ihmeellistä sykettä mahan kohdalla. Olenko raskaana? En uskalla ostaa raskaustestiä.
 
vinkki.
Eihän me voida täällä asiaan vastata, kyllä sun täytyy testi ostaa jos siltä tuntuu?

Selvin merkki raskaudesta kyllä on että menkat on jääny pois. Jos sulla on menkat, niin sitten et ole raskaana. Vaikka nuoria pelotellaan raskaaksi tulemisesta, niin totuushan on se, että vain kerran kuussa on hetki milloin voi tulla raskaaksi, mikä tarkoittaa että ovulaation aikaan on ehkä n. 4 päivää sellaista jolloin raskaaksi tuleminen on mahdollista, ja siltikin tärppin todennäköisyys vain 20%. Mutta kaipa teinit voi tulla herkemmin raskaaksi.

Käytä kortsua hyvä tyttö!
 
nipsunam
Askarruttaa semmonen homma kun alottelin ekaa kertaa tässä e-pillerien käytön ja oon syöny niitä vuotopäivästä, 23.6 lähtien,(paitsi että edellisenä iltana tuli jo vähän vuotoa). Ja nyt lauantaina 26.3 sitten menin poikaystäväni kanssa sen verran pitkälle että melkein harrastimme seksiä...nimittäin pussailtuamme ja kosketeltuamme toisiamme tuloksena häneltä tuli touhutippoja. No sen jälkeen nousin hänen päälleen niin että sukuelimemme ehkä hieman hankasivat toisiaan vasten. (Mutta kuitenkaan emme olleet sukupuoliyhteydessä.) Joten kysyisin teiltä että onko mahdollista että touhutippojen nestettä on joutunut emättimeeni?

Rupesi ihan hulluna nyt vaivaamaan tämä ja haluisin tietää mitä muut olisi mieltä? Kuitenkin pillereitä olin kerenny jo popsia 4 päivää.

ps. anteeksi jos tuo kirjotus kuulostaa tyhmältä mutta en paremmin tässä hermostuneisuudessa kerenny laittaa.
 
ville
olen raskaana ja miten voin ehkäistä sitä kun mulla on kehto jo omasta takaa mitä vittuu mä sekoon tääl :D MÄ OON RASKAANA MITÄ TEEN JA IOON VIEL RASKAAN NEEKERILLE :'( :D:D:D:D:D
 
...
voiko kuukautisten aikana tulla raskaaksi?? Kiertoni on 28 päivää ja säännöllinen. Kuukautiseni alkoivat 3 päivää sitten ja tänään olin 3. vuotopäivänä yhdynnässä. onko minulla mahdollisuus olla raskaana?
 
minä
olen aika nuori, mutta voisiko joku kertoa minulle että, vaikka on aika epäsäännöliset menkat voiko silti tulla raskaaksi ? ja jos sain vain touhutippoja nii tuleeko niistä raskaaksi ? ehdoton juttu on vaan se että toivon olevai raskaana mutta menkat ovat epäsäännöliset , ja sekin että jos sain vain niitä touhutippoja kai niistä tulee raskaaksi. :)
 
tittiuduu
tein tänään raskaustestin ja puolen tunnin kuluessa siihen muodostui haalea viiva joka punertaa hieman. minulla oli noin 2viikkoa sitten kuukautiset ja olen sen jälkeen harrastanut 2 kertaa suojaamatonta seksiä,viimeksi pe-la välisenä yönä. voiko olla todellista että olen oikeasti raskaana? :)vastatkaa pikaseen:) ainiin ja pientä pistelyä olllut vatsassa
 
23-v
Mikä teitä nuoria oikein vaivaa kun hypätään sänkyyn ilman mitään ehkäisyä? Luulisi että seksivalistus olisi mennyt perille, ei tässä kai sentään USAssa olla, vaikka siltä alkaa kohta vaikuttaa...

Ja muistakaa että raskaus ei ole ainoa ongelma mikä voi tulla jos ei käytetä kondomia, vaan myös kaikenlaiset sukupuolitaudit, joista jotkut aiheuttavat jopa hedelmättömyyttä. Eli sen minkä nuorena kylvätte, sen vanhempana niitätte, muistakaa se.
 

Yhteistyössä