Voiko tulla raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja LionWoman82
  • Ensimmäinen viesti
Jasmine1234
Neuvokaa! Kuinka todennäköistä on että olen raskaana kun olen unohtanut e-pilleri laatastani ottaa pari pilleriä, ja juuri niinä päivinä olen harrastanut yhdyntää, nyt kun pidin tauon e-pillereistä niin kuukautiseni tulivat, ja harrastin niidenkin aikana yhdyntää ??
 
huolestunut
joo elikkäs harrastin tuossa pari päivää sitten seksiä kondomin kanssa ja laukeamisen jälkeen jatkoin vielä vähän aikaa nii voiko olla että kondomin ja munan välistä pääsisi ulos siittiöitä mitkä tekisivät naisen raskaaksi? kävin kyllä seuraavana päivänä hakea jälkiehkäisyt mutta onko mahdollisuus vieläkin että nainen tulisi raskaaksi? pliis vastatkaa joku joka tietäisi asiasta!
 
a p u a !
hei voisiko joku kertoa eilen harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä(ehkäisy oli kyllä kunnossa) mutta sen jälkeen kun poikaystäväni laukesi hän otti kortsun pois ja lopetimme hommat siihen,mutta hän makoili päälläni hetken ja sukupuolielimet koskivat toisiaan. Onko tuosta mahdollista tulla raskaaksi? Kiitos jos saan tiedon että pitääkö matkata apteekkiin..:) ja en käytä e-pillereitä
 
epätietoinen
hei! nyt tarvitsisi apua. olen 14 vuotias ja harrastin seksiä poikaystäväni kanssa ilman ehkäsyä eikä hän lauennut...jälkeenpäin hän ilmoitti että oli masturboinut edellisenä iltana...onko mahdollista että olen raskaana???....????!!:///
 
voi että
Alkuperäinen kirjoittaja epätietoinen;11098112:
hei! nyt tarvitsisi apua. olen 14 vuotias ja harrastin seksiä poikaystäväni kanssa ilman ehkäsyä eikä hän lauennut...jälkeenpäin hän ilmoitti että oli masturboinut edellisenä iltana...onko mahdollista että olen raskaana???....????!!:///

not et tietenkään voi olla raskaana.. ei se siihen vaikuta vaikka onkin edellisenä iltana runkannut että olisit raskaana ei ilman spermaa voi tulla raskaaksi ja olet liian nuori jätä petipuuhat sit kun olet vanhempi
 
??? mitä selität
Eihän me voida täällä asiaan vastata, kyllä sun täytyy testi ostaa jos siltä tuntuu?

Selvin merkki raskaudesta kyllä on että menkat on jääny pois. Jos sulla on menkat, niin sitten et ole raskaana. Vaikka nuoria pelotellaan raskaaksi tulemisesta, niin totuushan on se, että vain kerran kuussa on hetki milloin voi tulla raskaaksi, mikä tarkoittaa että ovulaation aikaan on ehkä n. 4 päivää sellaista jolloin raskaaksi tuleminen on mahdollista, ja siltikin tärppin todennäköisyys vain 20%. Mutta kaipa teinit voi tulla herkemmin raskaaksi.

Käytä kortsua hyvä tyttö!

Kyllähän raskaaksi on mahdollista tulla MISSÄ VAIHEESSA KUUKAUTTA vain :D itse ainakin olen tullut raskaaksi reilusti ennen ovulaatiota ;)
 
Viimeksi muokattu:
höpö höpö
Alkuperäinen kirjoittaja ??? mitä selität;11153795:
Kyllähän raskaaksi on mahdollista tulla MISSÄ VAIHEESSA KUUKAUTTA vain :D itse ainakin olen tullut raskaaksi reilusti ennen ovulaatiota ;)

Anteeksi vain, mutta et kyllä ole voinut tulla raskaaksi ennen ovulaatiota! Ovulaatio = munasolun irtoaminen, ja munasolu voi hedelmöittyä (=voit tulla raskaaksi) vain silloin kun se irtoaa. Äläkä nyt herran tähden väitä muuta tai mene takaisin biologian tunneille.

Eri asia on se, että ovulaatio ei aina välttämättä tapahdu kellontarkasti samaan aikaan kuukautiskiertoa. Olet siis hyvinkin voinut ovuloida reilusti ennen kuukautiskiertosi puoliväliä ja siten tulla raskaaksi reilusti ennen ovulaatiosi normaalia ajankohtaa. Mutta ennen ovulaatiota raskaaksi olet voinut tulla vain jos olet synnyttänyt Jeesuksen tai jonkun muun vastaavan yliluonnollisen merkkihenkilön.
 
Apua tarvitseva!!
Voinko olla raskaana en ole ollut yhdynnässä mutta nukun samassa sängyssä miehen kanssa ja menkkoja ei ole tullut 3kk, eri puolilta mahaa pistelee ja kylmiä väreitä tulee.
 
marge
Oon syöny säännöllisesti e-pillereitä. Noh söin siinä viimesen pillerin liuskasta ja noin 2-3 pvn päästä siittä alako kuukautiset. Ne kesti oman aikasa ja loppu sopevasti siihen ku piti taas alottaa syömään pillereitä.

No eipä siinä mittää söin sen ensimmäisen pillerin liuskasta, mutta sen jäläkeen unohin syyvä 2 päivänä ja mieheni kans harrastettiin juurikin niinä molempina päivinä seksiä. Eekkata tässä vaa mietityttää aika hyvästi, että lienetkö käyny sitte vahinko ja sitä ollaan kohta puolii raskaana...??

Sovittii sitte miehen kans, että en syö nyt tässä kuussa niitä pillereitä ollenkaa katotaa ensinnäki sitäki että vaikuttaako ne pillerit tähän minun jatkuvaan mielialanvaihteluihin.

Kertokaapa vaan mitä eppäilettä! Onkoha käyny niin että sitä ollaa raskaana vae ei. ikinähä ei kyllä voi tietää ennenkö teen raskaustestin, mutta siihen testin tekemiseen menee vielä reilut viikko nii voisin haluta tietää että mitä muut eppäilee..

Naatos kim elikkä kiitos nam!
 
--
Minullakin kysyttävää.. Voinkohan tulla raskaaksi, kun aloitin e-pillerit pitkän tauon jälkeen muutama päivä sitten, kun luulin, että menkat ovat alkaneet, mutta tuntuu, että nämä eivät olekaan tavanomaiset menkat tai ne ei olekkaan vielä kunnolla alkaneet ja olimme yhdynnässä ilman kondomia toisena päivänä pillerien aloittamisesti. Mies ei lauennut sisälleni kuitenkaan. Raskaustestin olen tehnyt pari päivää sitten menkkojen epätavallisuuden takia ja negatiivista näytti. Kuinkahan mahdollista on olla raskaana muutaman päivän takaisen yhdynnän jäljiltä, jos nyt menkat ei sitten alkaneetkaan oikeasti vaan ovatkin jtn tiputteluvuotoa tmv. ja näin pillerit eivät vaikutakkaan heti tai eivät ainakaan estä raskautta varmasti? Kellään mtn samantapaisia kokemuksia asiasta? Aikaisemmista kerroista tuskin olen raskaana, sillä olemme käyttäneet aina kondomia ja se on ollut aina ehjä ja kun raskaustesti näytti silloin muutama päivä sitten negaa ja niin myös kk sitten, kun halusin varmistaa asian.
 
Jenna
Joskus puolivuotta sitten, menin sänkyyn pojan kanssa, ja nyt tuntuu että olisin raskaana.
Voiko olla mahdollista että olisin raskaana puolen vuoden jälkeen siitä että harrastin seksiä?
Ja olen 11, pian 12.
 
Pelottaa
Voinko olla raskaana, vaikka käytimme kondomia ja käytän e-pillereitä? Unohdin päivän ennen yhdyntää ottaa pillerin, mutta käytimme kondomia? Milloin voi tehdä raskaustestin?
 
Huolissaan
hei voisiko joku kertoa eilen harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä(ehkäisy oli kyllä kunnossa) mutta sen jälkeen kun poikaystäväni laukesi hän otti kortsun pois ja lopetimme hommat siihen,mutta hän makoili päälläni hetken ja sukupuolielimet koskivat toisiaan. Onko tuosta mahdollista tulla raskaaksi? Kiitos jos saan tiedon että pitääkö matkata apteekkiin..:) ja en käytä e-pillereitä
Itse kysyisin samaa. Eikö raskaaksi tulo ole periaatteessa mahdollista, mitä nyt olen näitä aikaisempia viestejä käynyt läpi..?

Ja tämän sukuelinten kosketuksissa olon jälkeen rintani ovat olleet hellinä, joten onko se oire raskaudesta? Vai johtuuko se vain kuukautisista, joiden pitäisi alkaa muistaakseni n. viikon päästä? Rintani ovat silloin tällöin hellänä, mutta nyt ne aristavat jotenkin tavallista enemmän. Vatsakipuja en ole huomannut.
 
Viimeksi muokattu:
don't worry
Kyllä se sen naisen/tytön sisälle laukeamisen vaatii, että raskaaksi voi tulla. Siittiöt eivät pysty luikertelemaan sisään omin voimin vain jos se pippelin pää koskettaa naisen ulkoisia sukuelimiä. Siinä on ihan syynsä, miksi miehen laukeaminen tapahtuu voimalla ja on nimeltään siemen*syöksy*. Sitä voimaa ja painetta tarvitaan siimahäntien saattamiseksi perille asti.
 
Villemo
Voinko olla raskaana kun olimme poikaystäväni kanssa päällekkäin sukupuolielimet kiinnitoisissaan mutta molemmilla oli kuitenkin alusvaatteet päällä?

Onhan se niin että JOS spermaa menee naisen sisään niin on mahdollista tulla raskaaksi. Mutta vain ovulaation aikoihin ( n.4 päivää ennen ovulointia ja sinä päivänä) Mutta ei, ellei mies tule laukea sisään (tippakin riittää) Siis neuvon niitä jotka näitä miettii, myös vastaisuudessa pitämään ne vaatteet päällä kunnes tietää ne perus asiat. Mutta fiksumpaa on kysyä kuin tehdä iso moka)

TYTÖT:(Ja Pojat) OVULAATIO tarkoittaa munasolun irtoamista jolloin kypsä munasolu irtoaa ja kulkeutuu munajohtimeen jossa se sitten hedelmöittyy KUN seuraaviin kuukautisiin on noin 14vrk aikaa. Eli ei niin kuin useimmat luulevat, että 14vrk kuukautisista, vaan ennen niitä seuraavia. (paitsi jos kuukautiskiertosi on se ideaali 28 päivää, tosin se voi vaihdella 21-35 päivään.

AINA, siis ihan aina kannattaa käyttää ehkäisyä, varsinkin jos olet nuori ja et halua missään tapauksessa lasta. En suosittele käyttämään ehkäisynä keskeytynyttä yhdyntää, jossa mies siis ottaa pelinsä pois naisen sisältä ennen kuin laukeaa KOSKA se ei ole varmaa. TOUHUTIPAT itsessään ovat (mikäli kukaan on huomannut koskaan) usein täysin kirkkaita ja eivät sisällä siittiöitä ellei miehen virtsaputkeen ole jäänyt niitä, aivan kuten joku aivan oikein täällä kirjoittikin) Mutta: sepä se, et voi tietää että onko mies ehtinyt VARMASTI ottaa peniksen ulos ennen kuin yhtään spermaa on päässyt tulemaan sisään.

Ei kannata leikkiä sellaisella asialla, ellei niitä lapsia halua, se on hirmu iso vastuu (sanoo juuri lapsen saamisen yrittämisen aloittanut, joka on etsinyt hedelmöittymisestä tietoa jo kauan...:)

Mutta seksi on mukavaa ja tuo parisuhteeseen paljon kun kunnioittaa toista ja itseään..... ;D
 
Viimeksi muokattu:
juppe
ja tämä siis toimii vakavassa pitkässä suhteessa, kun on testattu ettei kummallakaan ole tauteja ja asutaan yhdessä, eikä perheenlisäys olisi maailmanloppu. Ei teineillä (eiköä vanhemmillakaan) yhdenillaan jutuissa ja lyhyissä suhteissa, joissa toista ei tunneta kunnolla.

mä oon ollut kaks kertaa eri naisen kaa sängys ilman ehkäsyy ja molemmilla lapset kun ne halus ja mä en mitä teen
 
Viimeksi muokattu:
pelokas
menkkani ovat TAAS noin viikon myöhässä. kuukautisteni säännöllisyys muttuu jo toista kertaa. hyväilimme poikaystäväni kanssa toisiamme. kunnollista seksiä emme tällä kertaa harrastaneet koska kondomit oli loppuneet joten ajattelimme vain hetken aikaa olla sisäkkäin, niin sitten teimme. poikaystäväni ei ehtinyt laueta, mutta onko minulla mahdollisuus olla raskaana? olisko e-pillerit hyvä vaihtoehto jo, että saisin menkkani säännöllisiksi ja toisen ehkäisy keinon käyttöön?
 
monta seikkaa
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö;11155152:
Anteeksi vain, mutta et kyllä ole voinut tulla raskaaksi ennen ovulaatiota! Ovulaatio = munasolun irtoaminen, ja munasolu voi hedelmöittyä (=voit tulla raskaaksi) vain silloin kun se irtoaa. Äläkä nyt herran tähden väitä muuta tai mene takaisin biologian tunneille.

Eri asia on se, että ovulaatio ei aina välttämättä tapahdu kellontarkasti samaan aikaan kuukautiskiertoa. Olet siis hyvinkin voinut ovuloida reilusti ennen kuukautiskiertosi puoliväliä ja siten tulla raskaaksi reilusti ennen ovulaatiosi normaalia ajankohtaa. Mutta ennen ovulaatiota raskaaksi olet voinut tulla vain jos olet synnyttänyt Jeesuksen tai jonkun muun vastaavan yliluonnollisen merkkihenkilön.
Lisäksi siittiöt voivat säilyä hedelmöityskelpoisina useita vuorokausia naisen sisällä. Yhdyntä ennen ovulaatiota saattaa siis hyvinkin johtaa raskauteen heti ovulaation tapahduttua niillä 'väijyssä olevilla' siittiöillä.
nimim. 'höpö höpön' toteaman lisäksi tämän kun huomioi, niin voi todeta että 'varmoja päiviä' on aika vähän.
 
vaikeena
Eli jos joku/jotkut viisaammat jaksaisi vastata seuraavaan kysymykseen?
Elikkäs, voiko ns. touhutipoista tulla raskaaksi? Mieheni ei ole lauennut sisälleni seksin yhteydessä mutta rakastelemme ilman kondomia ja häneltä erittyy runsaasti touhutippoja. Eikös niissä ole spermaa? En tiedä mistä muualta olisin kysellyt kun tämä palsta näytti niin hyvältä ja siltä että täältä saa tietoa. Itselläni kuukautiset nyt myöhässä jonkun verran vaikka alamasussa tuntuu pieniä oireita mutta kuukautiset ei vaan ala.
Elikkä voinko tulla raskaaksi kun poikaystävä oli vähän sisälläni ja hän ei lauennut sisääni, sitä ennen poikaystäväni
kävi pesemässä kalunsa. Emme siis käyttäneet kondomia koska meiläe ei ollut aikomus olla missään yhdynnässä.
Ja minulla oli kuukautiset loppuneet kaks päivää aikasemmin. Niin onko mitää vaaraa että tulisin raskaaksi?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä