Voiko tulla raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja LionWoman82
  • Ensimmäinen viesti
jokukiltti
Eli voiko tulla raskaaksi kun harrastimme seksiä niin kondoomi tippui vagiinan sisään ja vähänaikaan ehittiin tehä ja sitten huomattiin että sitä ei ollutkaan siinä enää niin voiko siitä tulla?
 
onneton....
kuulin juttuja jotka halusin selvittää.onko mahdollista tulla raskaaksi jos menkat ei ole alkanut ja oli yhdynnässä miehen kanssa ilman kortsua ja mies laukesi.
onko normaalia että jos 14v tyttö ja 16v poika harrastaa seksiä ja tytöltä tulee verta pari päivää sen jälkeen?
 
Terveydenhoitaja
kuulin juttuja jotka halusin selvittää.onko mahdollista tulla raskaaksi jos menkat ei ole alkanut ja oli yhdynnässä miehen kanssa ilman kortsua ja mies laukesi.
onko normaalia että jos 14v tyttö ja 16v poika harrastaa seksiä ja tytöltä tulee verta pari päivää sen jälkeen?
Käy juttelemassa asiasta kouluterveydenhoitajan kanssa. Hänellä on vaitiolovelvollisuus eli voit jutella asioistasi ja ongelmistasi vapaasti ilman pelkoa.
Jatkossa järki päähän ja kondomeja mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Johan on
Voiko raskaaksi tulla jos on ollut yhdynnässä että pikku housut on ollut välissä mutta siemensyöksy laukesi naisen karvoitukseen ja hieman häpyhuuliin?
Yhdyntä=peniksen työntäminen emättimeen sisälle. Olette harrastaneet esileikkiä, joka on johtanut purkautumiseen. Raskautuminen epätodennäköistä mikäli spermaa ei läträilty emättimeen esim sormin mutta sittenkin epätodennäköistä. Riski raskautumisesta tulee silloin kun mies on naisen sisällä (touhutipat, ejakulaatio) ja esim "lämmitellään" ilman ehkäisyä. Käyttäkää jatkossa kondomia.
 
Viimeksi muokattu:
Helpme..
Noin kaksi viikkoa sitten olin poikaystävän kanssa yhdynnässä. Käytimme kortsua, joka kuitenkin meni nurin päin. Poikaystävä sai kuitenkin vedettyä sitä niin että se meni yli puolen väliin. Ei sitten laitettu sitä kokonaan sisään (eli kortsun ulkoreuna ei mennyt sisään ja pysyi kokoajan paikallaan).. poikaystävä myös tarkisti kortsun hyvin laittamalla sisään vettä ym.. nyt kuitenkin menkat myöhässä jo 10pv (menkkojen olisi pitänyt alkaa aikalailla muutaman päivän kuluttua yhdynnästä).. kaduttaa etten hakenut je-pilleriä. raskaustestit näyttää negatiivista ja rintoja aristaa mutta menkat ei vaan ala :/ paljon stressiä on ollut koulusta mutta silti raskauden mahdollisuus pelottaa.. me ollaan molemmat niin nuoria ja ei edes asuta yhdessä että ei meille mitään lasta voi tulla.. Itkettää ja ahdistaa kun ei tule selkoa tähän. Milloin pitää ottaa yhteyttä lääkäriin? Ja näyttäiskö testit edes vielä positiivista jos oisin raskaana..
 
Sandra.
Moi, tulee myöhäs mut jos viel joku näkis tän nii, onks tääl ketää ketä kiinnostaa yökyläily, shoppailu, uimarannalla käyminen kesäl ja tällast. Nii mun kans, on mul kavereit mut ne on omis olois eikä ain oo munkaa. Eli toivoisin tyttöö tai poikaa. Tai molempii. Siis voidaan caik mennä porukas. Itte asun naantalis, ja toivon et se ketä munkaa haluis olla nii, ilmottais. Eli lainais tätä mun juttuu, ja kirjoittais et kiinnostis. Oon siis 13wee nainen ja mieluiten saisit olla 12-19wee. Sillä mä EN HALUU ISOO IKÄEROO! Eli jos kiinnosti nii pistä tulee. PS. Olis kivaa puhuu elämästä ja ajatuksista. Olen tempperamenttinen, ystävällinen ja ok mun mielestä.
 

Yhteistyössä