Voiko vain tietää olevansa raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

adora

Aktiivinen jäsen
20.05.2009
2 114
0
36
On vain sellainen tunne. Meillä ei etes ole yrityksessä vauva, mutta tässä kierrossa tapahtui "vahinko" juuri oviksen aikoihin, eli periaatteessa olis mahdollista. Ihan kuin olis iltapahoinvointiakin, johon auttaa napostelu tai juominen. Ja menkkajomotuksia on ollut oviksesta lähtien.

Kuopuksesta tuli tälläinen tunne muutama päivä ennen testausta, mutta nyt on ollut se tunne päällä jo pitkään. Menkkojen pitäis alkaa ens viikolla.

Kuvittelenko kaiken, voiko näin varhaisessa vaiheessa vain tietää olevansa raskaana? Voiko muka olla jotain oireita? En oo koskaan uskonut että voisi, mutta nyt kun itsellä on niin oonkin ihan ymmällään..

Voi, mutta joskus se tunne voi olla vaan harhaa. Mä tiesin pikkukakkosesta että oon raskaana, vaikka mä en edes pidä kirjaa kuukautisista enkä siis osannut edes odottaa milloin ne alkais, eikä ollut kun yks kerta jolloin olisin voinut tulla raskaaksi. Mutta tunne oli todella vahva. Jo ennen mitään oireita. Mulla oli kaveri samaan aikaan raskaana vähän pidemmällä ja mä sille sanoin, että sen vauva taitaa saada seuraa mun vauvasta. Kaveri ei tuntunut uskovan että mun vaisto osottautuis oikeaksi. Mutta niin kävi :)

Mä ainakin tiesin olevani raskaana nuorimmaisesta. Menkat ei ollu ees vielä myöhässä niin olin varma et oon raskaana, listasin kaikki oireetki paperille.
Ja ekan testin tein niin oli nega, mutten uskonu. Muutama päivä sen jälkeen menin tekeen lääkärille testin niin oli positiivinen. :D Kyl sen vaan voi tietää...mitä lie äidin vaistoo ;)

mulla oli kans menkkamaista jomotusta ja toisepuolen nippailua ennenkuin menkat olisi edes pitäneet alkaa ja olin ihan varma että nyt tärppäsi... ja postitiivisen testin tein kp 24/28-29
ovulaation bongasin kp 11