Voiko vauva laskeutua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
rv 31 menossa ja just äsken oli isomman tarpeen aika. Oli hivenen äkistämistä ja lopussa tuntui kuinka mahassa muljahti oikein kunnolla ja perään nopeita supistuksia tai tykytyksiä.

Nyt tuntuu ihan kuin vauva olis muljahtanut tosi alas, painaa virtsarakkoa ja kummasti muljahtelee ihan alhaalla.

Onko tämä normaalia tässä vaiheessa vai ei kai se ala syntymään jo???

Apua!

Pitäskö mennä makuulle vai mitä tässä tekee...

Mulla kyllä oli samanlainen tunne kuin sulla nyt, eli en usko että sulla mitään hätää ole. Se vauva siellä masussa vaan laskeutui, tai sitten se käänty pää alaspäin, mulla silloin tuntu että jokin siel muljahti,mutta mulla masu laskeutui myös n.rv31. Ja poika syntyi rv 42+ :D

Alkuperäinen kirjoittaja mami86:
Mulla kyllä oli samanlainen tunne kuin sulla nyt, eli en usko että sulla mitään hätää ole. Se vauva siellä masussa vaan laskeutui, tai sitten se käänty pää alaspäin, mulla silloin tuntu että jokin siel muljahti,mutta mulla masu laskeutui myös n.rv31. Ja poika syntyi rv 42+ :D

Toivottavasti ei ala syntymään vielä, omituisesti muljahtelee nytkin tässä istuessa ja kamalan alhaalla...

Alkuperäinen kirjoittaja mami86:
Onko sul sitten muita oireita? Löysä maha? supistuksia? Tai muita kipuja.... Jos on niin silloin kannattaa soittaa synnärille, ja kysyä, tai käydä siel näytillä :hug:

Ei toistaseksi ainakaan, yritän nyt oottaa iisisti eli istuskelen tässä puolimakuuasennossa ja jätän kaupungilla käynnin tältä aamulta väliin ku ei oo pakko mennä. Siis JOS ei tuu se pakko tän kanssa...

Pelästytti kyllä noin isot muljahdukset, mutta siksi just kysyinkin että jos jää tähän lienee ihan normaalia. Puhelin on tossa vieressä jos vaikka alkaa kouristaa tai jotain muuta uutta tulee.

Yhteistyössä