Voiko yhden illan jutuissakin saada hellyyttä ja romantiikkaa? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä en usko et mulle sopis irtosuhteet, jos niissä ei oo kans jotain romanttista/herkkää...oon nimittäin tosi tunteellinen ja romanttinen ihminen :) Jos harrastaisin yhden illan juttuja, tekisin sitä varmaan enemmän hellyyden ja läheisyyden/tunteellisuuden kuin seksin takia =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tällä hetkellä vaikuttaa siltä että yhden illan jutussa ois suurempi mahis saada hellyyttä ja romantiikkaa kuin tässä avioliitossa.

Tällä hetkellä vaikuttaa siltä että eräällä on todellisia henkisiä ongelmia ja suoranainen pakkomielle yhden illan jutuista :o . Jos sua on naida naksautettu ja seuraavana päivänä sanottu "Kiitos näkemiin", niin se on vain yksi huono kokemus. Yritä raukka päästä sen yli ja jättää meidät viattomat palstalaiset jo rauhaan :/ .

AUTS, ANTEEKSI!!! Mä vaan nopeasti katoin että TAAS joku moraalisaarnaa yhden illan jutuista!!! Ja vasta sitten oikeesti luin että mitä tällä kertaa. Siis ihan oikeesti tosi paljon anteeksi, tosi moka :ashamed: :ashamed: :hug: .

olen saanut monestikki. kyllähän siinä ehtii kiehnätä enemmän kuin parisuhteessa ku juttu on niin lyhyt ;) välillä ikävä noita irtosuhteita, lämmöllä muistelen suurinta osaa.

Mä olen aina ollut tunteellinen ja romanttinen ihminen, mutta ei se ole estänyt mua harrastamasta yhden yön juttuja. Ei ne mun yhden yön jutut ainakaan ole mitään "muna sisään ilman esileikkiä rynkytys"-juttuja ole olleet.

Yhteistyössä